Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
Kijk, mag men zeggen wat men wilt van xink, maar respect dat die mannen aan zo'n leeftijd zo'n muziek maken, en ik ben er vrijwel zeker van dat die nieuwere nummers van hen zelf geschreven zijn & zo... dus noem ze belachelijk of wat je ook maar wil, doe het hen maar na ;)

Anti-flag

Legacy Member
mja kheb reclame van een optreden van hen gezien... zanger met zwart hemdje , witten das , echt zoals het hoort tegewoordig:)

exploder

Legacy Member
mja moesten die mannekes nu keer ni zo in ne hoek geduwd worden door hun managers of wa et ook is die voor hen zorgen, zou hun muziek wsl ook al stuk beter zijn

kvondet wel grappig toen ik in interview las da die 11jarige zei: ik probeer zoveel mogelijk straight edge te zijn :D

badXtrip

Legacy Member
godja, ze worden idd wel gepushed & zitten wss wel met enkele contractuele verplichtingen & al, maar al bij al, toch respect voor die mannetjes :p

maar soit, ik ben geen x!nk fan éh :p

exploder

Legacy Member
zegk toch ni, alhoewel ik hun liedje weg me die viool wel nog cool klinken vindt :cool:

Mayh3M

Legacy Member
Fury2003 zei:
wie gaat er eigelek zondag allemaal naar de hell on earth tour in hasselt???
ik alleszinds wel :D

As I Lay Dying!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neaera!!!!!!!!!!!!!!
Heaven Shall Burn!!!!!!!!!!
Evergreen Terrace!!!!!!!!!!

en die ander 2 kennek ni echt :D

wiiiiiiiiii
Gaat wel vette show zijn denk ik, maar de bands zijn niet echt mijn ding.
En nog genoeg goeie shows in't verschot :)

Anti-flag

Legacy Member
iemand die naar release show van nieuwe cd van dead stop gaat , 15 oktober in lintfabriek:

Deadstop (b)
in-your-face rough-as-fuck hardcore/punk w/ a nod to the mid-80's reminiscent of early Agnostic Front, Negative Approach, SSD, ... - LP release + DVD recordings
Municipal Waste (b)
break-the-rules thrashcore party unit in the tradition of DRI, early Nuclear Assault, Attitude Adjustment, …
Reproach (b)
pissed-off thrashing hc punk w/ a passing nod to early DRI
Scurvy Dogs (us)
Bay Area hardcore w/ current and former members of Phantom Limbs, Rumor 39, Godz, and Desolation not unlike Battalion Of Saints or Nine Shocks Terror
86 Mentality (us)
DC's fast and dirty street punk edged hardcore in the vein of Antidote, SOA or even Life’s Blood
Turn The Screw (b)
raw yet fresh hc in the vein of Knife Fight mixed w/ some Think I Care or even Mental

B[ueMuSe

Legacy Member
fOOliO zei:
weet dr hier iemand misschien iets van the locust? want hola, geschifte shizzle, heb er ook alleen ma foto's van een live optreden uit 2003 van gevonden..

The Locust speelt op 23 November in de Recyclart in Brussel.

Samen met 400 Blows en Year Future. Kill Me Tomorrow tourt ook mee maar skippen van alle europese datums natuurlijk weer Belgïe :(

Jayvie

Legacy Member
badXtrip zei:
"Planet Mental"?
die is idd wel heel tot zeer cool!
Zeker wete, supercd!

Nieuwe van Thrice is idd anders dan voorheen, en net zoals Alcoholic kan Thrice me deze keer ook boeien, wat ze vroeger niet konden...

En zoals gezegd, Donnybrook is beestig :p
Khoop dak kan gaan, want wil Blacklisted ook wel zien..

Nog iemand da Trivium ook zo lekker vindt?

sevencrowns

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
The Locust speelt op 23 November in de Recyclart in Brussel.

Samen met 400 Blows en Year Future. Kill Me Tomorrow tourt ook mee maar skippen van alle europese datums natuurlijk weer Belgïe :(

oké, nice :o

syndrom

Legacy Member
Alucard zei:
Zeker wete, supercd!

Nieuwe van Thrice is idd anders dan voorheen, en net zoals Alcoholic kan Thrice me deze keer ook boeien, wat ze vroeger niet konden...

En zoals gezegd, Donnybrook is beestig :p
Khoop dak kan gaan, want wil Blacklisted ook wel zien..

Nog iemand da Trivium ook zo lekker vindt?


donnybrook
blacklisted
terror
=
zotte show

UnFinished

Legacy Member
Alucard zei:
Nog iemand da Trivium ook zo lekker vindt?

ik :D

heb ascendancy =>> mega-vette cd imo :crazy:

de nieuwe van darkest hour is ook zot ze.....

:eek: echt bangelijk :eek:

badXtrip

Legacy Member
idd, ik heb recent ook eens ascendancy gecheckt, kben niet echt helemaal into metal/metalcore, maar shit, die plaat is wel strak, het geluid is ook wel perfect imo... en den nieuwen van darkest hour vind'k maar flauwtjes eigenlijk :p

Bad Religion

Legacy Member
Alucard zei:
Zeker wete, supercd!

Nieuwe van Thrice is idd anders dan voorheen, en net zoals Alcoholic kan Thrice me deze keer ook boeien, wat ze vroeger niet konden...

En zoals gezegd, Donnybrook is beestig :p
Khoop dak kan gaan, want wil Blacklisted ook wel zien..

Nog iemand da Trivium ook zo lekker vindt?

thrice ugh, ik vond hem hard tegenvallen :< lang leve de oudere liedjes

messiah´

Legacy Member
Darkest Hour is platte kak. Trivium, hoewel ik absoluut het genre niet meer dig, daarentegen kan me wel bekoren.

gogopowerranger

Legacy Member
men eerste post hier dus, vanden eerste keer ne goeien
heb enkel de laatste paginas gelezen ..

Ieperfest dit jaar .. het was gene spetter, 6 goeie bands gezien in 3 dagen .. maar het is toch al beter dan de laatste 3 jaar geweest.
de camping .. tja ik geef liever men geld aan platen dan aan de camping dus voor de derde keer in vier jaar dat ik niet betaald heb, 1 ste keer dat ik daadwerkelijk op de camping ston ipv ernaast.

screamo .. er zijn een paar bands dat ik kan aprecieren, van veel krijg ik een punthoofd na 3 nummers.

justice .. ok het was een hype band, kun je niet ontkennen, maar ze hebben toch over die 2 jaar naar alle verwachtingen van het begin opgeleefd .. 2x europa, amerika en canada plat touren in 2 jaar (plus een hoop kleine europese tours) doe je niet zomaar als je niet goed bent
en over het 'ze kunnen hun eigen nummers niet spelen' voorval vanop ieperfest. De jonges waren al 2 maand van huis weg, het was de laatste dag van hun tour, ze waren moe, zenuwachtig omdat hun gitarist spoorloos was. Ik zou voor minder eens een foutje spelen.

fata .. kutband

horse the band .. ik vind er nie zoveel aan

"planet mental" .. ik vond hem nie goe. hij is al wat gegroeid, maar vanaf nummer 6 ofzo is hij toch maar saai

das oath .. beste band van de wereld

dead stop & reproach .. beste bands van belgië

newgate potential .. beste band van brugge

b
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan