Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

B[ueMuSe

Legacy Member
In de streek van Dendermonde weet ik dat niet...

In Gent heb je de Pyrrhus waar ze die normaal wel hebben, ook in de Oostendse Ploate lag hij denk ik... Zoniet kun je ze bij beiden zeker bestellen.

Mayh3M

Legacy Member
Al even uit, maar mag toch nog wel eens gezegd worden:
Die nieuwe Donnybrook heerst!

messiah´

Legacy Member
Bwa, die nieuwe van Donnybrook steekt rap tegen.


Ma die nieuwe van Danse Macabre! Hoe dolletjes. Gisteren heelsan op repeat gestaan.


SYNKOPENLEBEN? NEIN DANKE!

Alcoholic Punk

Legacy Member
donnybrook is super.

7 januari in de lintfabriek samen met blacklisted.

Bart Religion

Legacy Member
onlangs de nieuwe LP van Mental gekocht, van een puike plaat gesproken!

Alcoholic Punk

Legacy Member
idd en kunnen hun muziek tenminste spelen.
hun support actje aka grootste hype ooit justice man viel me dat tegen op ieperfest, kunnen hun eigen nummers nog niet deftig spelen. Dat moet dan de beste band van europa voorstellen miljaar.

badXtrip

Legacy Member
oh komaan, ik kan best wel begrjipen na 2 maand touren dat je soms bekaf bent om nummers te spelen & ze daardoor puur vergeet... nuja, ik vond justice ook niet echt goed op ieper, en mental was vorig jaar ook wel veel cooler dan dit jaar :p

syndrom

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
idd en kunnen hun muziek tenminste spelen.
hun support actje aka grootste hype ooit justice man viel me dat tegen op ieperfest, kunnen hun eigen nummers nog niet deftig spelen. Dat moet dan de beste band van europa voorstellen miljaar.


justice hype? Hmmm toch wel niet.

Alcoholic Punk

Legacy Member
nu minder maar kom pakweg een jaar terug enzo was het serieus erg.
En nog steeds noemen veel mensen hen de beste band van europa.
Ze worden zo door veel bands weggespeeld, en zelfs de kleinste locale band speelt hun nummers foutloos terwijl ze begot veel minder speelkansen enzo hebben dan een justice.

En na 2 maanden haast dagelijk die nummers te moeten spelen zoude ze net perfect moeten kunnen spelen.

Nee ksnap echt niet hoe zo'n band zo'n aanhang kan hebben en kan grote tours in de us doen terwijl bands die al veel langer bestaan die kans niet krijgen.

Mayh3M

Legacy Member
Vette show!

LIFELONGTRAGEDY (US) - http://www.myspace.com/lifelongtragedy
sounds like: blacklisted meets terror...with a hint of oldschool mosh!
THE LEGACY (UK) - http://www.myspace.com/thelegacy
the best band to come out of the uk...glorious pile-on's!
RISE&FALL
better than most of today's 'clevo'-sounding bands...(duh!)
BREAK&ENTER
with the legendary wookie (aka jommeke) on vocals...80's combined with brutal mosh..


14th October!
JC 't muzaaike / Tessenderlo!
damage: €5
start: 19h / first band: 20h

Alcoholic Punk

Legacy Member
Life Long Tragedy en The Legacy ook in de vortn in ieper (voor de westvlamingen dus) op 30 oktober.

syndrom

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
nu minder maar kom pakweg een jaar terug enzo was het serieus erg.
En nog steeds noemen veel mensen hen de beste band van europa.
Ze worden zo door veel bands weggespeeld, en zelfs de kleinste locale band speelt hun nummers foutloos terwijl ze begot veel minder speelkansen enzo hebben dan een justice.

En na 2 maanden haast dagelijk die nummers te moeten spelen zoude ze net perfect moeten kunnen spelen.

Nee ksnap echt niet hoe zo'n band zo'n aanhang kan hebben en kan grote tours in de us doen terwijl bands die al veel langer bestaan die kans niet krijgen.


Mja justice ken ik persoonlijk niet echt, ik heb wel al liedjes gehoord, en ik vind bvb deadstop veel beter dan justice dan

Alcoholic Punk

Legacy Member
ik hoor ook liever dead stop zeker live.
justice vind ik op cd (die laatste dan toch, 7" en demo vondek 2x niks) goed, maar live vielen ze mij zwaar tegen.

Ben benieuwd naar die nieuwe dead stop cd.

badXtrip

Legacy Member
Dead Stop kun je dan volgens mij ook totaal niet vergelijken met Justice, het is hardcore, maar daar stopt de vergelijking zowat, anyway, ik ben nooit echt fan geweest van justice, dead stop daarentegen...

Anti-flag

Legacy Member
Kvind ze alletwee goed , maar ze zijn idd heel verschillend. Dead stop vind ek persoonlijk ook wel stukken beter. Kvind wel da zowel justice en dead stop live echt super zijn.

B[ueMuSe

Legacy Member
Nieuwe thrice is weird shit, ik moet er duidelijk nog in komen... volledig andere band geworden.

Nieuwe Bullet for my valentine is ok maar misschien iets te weinig variatie om te kunnen blijven boeien. Voor de rest... HARD!

Alcoholic Punk

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
Nieuwe thrice is weird shit, ik moet er duidelijk nog in komen... volledig andere band geworden.

Nieuwe Bullet for my valentine is ok maar misschien iets te weinig variatie om te kunnen blijven boeien. Voor de rest... HARD!

eerste keer dat thrice mij wat kan boeien vond het voorheen allemaal maar slap gedoe.

bullet for my valentine, strakke cd maar geen blijver, binnen een jaar en een beetje spreekt niemand nog over die band me dunkt.

Officer jones cd is cool, totaal tegen mijn verwachtingen in (ben echt gene liefhebebr van dergelijke "hardcore" maar die cd is toch strak
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan