Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alcoholic Punk zei:idd en kunnen hun muziek tenminste spelen.
hun support actje aka grootste hype ooit justice man viel me dat tegen op ieperfest, kunnen hun eigen nummers nog niet deftig spelen. Dat moet dan de beste band van europa voorstellen miljaar.
Alcoholic Punk zei:nu minder maar kom pakweg een jaar terug enzo was het serieus erg.
En nog steeds noemen veel mensen hen de beste band van europa.
Ze worden zo door veel bands weggespeeld, en zelfs de kleinste locale band speelt hun nummers foutloos terwijl ze begot veel minder speelkansen enzo hebben dan een justice.
En na 2 maanden haast dagelijk die nummers te moeten spelen zoude ze net perfect moeten kunnen spelen.
Nee ksnap echt niet hoe zo'n band zo'n aanhang kan hebben en kan grote tours in de us doen terwijl bands die al veel langer bestaan die kans niet krijgen.
badXtrip zei:"Planet Mental"?
die is idd wel heel tot zeer cool!
B[ueMuSe zei:Nieuwe thrice is weird shit, ik moet er duidelijk nog in komen... volledig andere band geworden.
Nieuwe Bullet for my valentine is ok maar misschien iets te weinig variatie om te kunnen blijven boeien. Voor de rest... HARD!