Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
& het nieuw nummer van propaghandi is ook wel heel cool, een van de weinige punk(rock) bands waar ik nog naar luister!

Mayh3M

Legacy Member
Van op avocado booking:
Blacklisted and Donnybrook will be touring Europe together in January 2006.

The exact dates will go online within the next couple of weeks


Supervet!

Line-up voor de Madball show (zaterdag 22 oktober) is ook wel geschift:

MADBALL (us)
NY 'DMS-style' HC crushing powerhouse
SWORN ENEMY (us)
harsh, skull-spitting thugcore assault out of Queens, New York, rattling rageful angst w/ an interminable hope
OUT TO WIN (us)
formerly known as MUSHMOUTH and sharing memb. w/ Boxcutter and Krutch - Pennsylvania's aggressive, rough, and metallic hardcore brutality
SINCE THE FLOOD (us)
chunky hardcore laced w/ metal tendencies and a thirst for violence

badXtrip

Legacy Member
een zaterdag
ik wil wel madball eens zien, sworn enemy ook, heel mss wel van de partij

& blacklisted, touren die dan ook niet met rise & fall door EU? ik had zoiets opgenomen

sevencrowns

Legacy Member
fuck, vanavond gaat zo cool zijn. véél te veel volk in een zaaltjen waar ma lijk officieel 150 man binnen mag

sir oinksalot

Legacy Member
vanavond funeral dress iemand?
kvind ze niemeer zo goe ma tis men eerste gig sinds men vrijlating en da ga goeeeeeee doen

sir oinksalot

Legacy Member
ik heb 3 maand in instelling de hutten in mol gezeten, maar daar heb ik het liever niet over

Alcoholic Punk

Legacy Member
madball show wordt de max.

normaal stond out to win die avond hier in ieper maar hebben ze dan bij madball op de affiche kunnen krijgen (show in ieper zou toch geen volk hebbe op zo'n dag)

zal daar serieus zwaar worden, out to win, sworn enemy en madball
jaman er zal daar zwaar gedanst worden.


blacklisted zal in januari touren met donnybrook (super band), van rise & fall wetek niks.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
madball show wordt de max.

normaal stond out to win die avond hier in ieper maar hebben ze dan bij madball op de affiche kunnen krijgen (show in ieper zou toch geen volk hebbe op zo'n dag)

zal daar serieus zwaar worden, out to win, sworn enemy en madball
jaman er zal daar zwaar gedanst worden.
Vergeet Since The Flood niet!

sevencrowns

Legacy Member
toch wel de coolste show dat ik van the setup al heb gezien. chimaera was ook kort gezegt strák. rise and fall waren weeral super. born from pain... woa. break and enter; cool!

Anti-flag

Legacy Member
punx op studio brussel is terug , en het is nu echt wel vrij cool.

kben nu aan t luistere , ze draaien dead stop , sunpower , rise and fall , real mc kenzies , cock sparrer , justice , enz

anti-hero

Legacy Member
the holy shroud

echt coole band, zit op level plane!

level plane rocks !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan