Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

messiah´

Legacy Member
badXtrip zei:
ik vind hun nieuwe plaat slecht... :p
Amai nog nie. Wat een klucht van een plaat. Waar is JR Ewing naar toe? :/

Pas op, ik gun iedereen succes & geld hoor. Maar als je voor op een major te komen zo'n geforceerde krachttoer moet uithalen, mag je van mijn part stikken in je succes.

Anti-flag

Legacy Member
gisteren echt coole show.

turn the screw was goed, justice hadk al gezien maar blijft ook goed vind ek. Restless youth heeft mij echt verrast , was echt supercool. En dead stop wou ek al lang is zien , en ze waren zoals ek had verwacht , maw super:)

Bart Religion

Legacy Member
emo = check www.fourfa.com 'nuff said


verder. aangezien 1208 & Deviates nu beiden gesplit zijn hebben ex leden van beide bands besloten een nieuwe band op te richten, nl. Pacino ( http://www.myspace.com/pacinoca )

Er zijn inmiddels 2 demo songs uit, waarvan ik het potentieel nu al hoger in schat als dat van 1208 & Deviates tesamen. Ze klinken een beetje als een mix tussen (late) Snapcase, Bad Religion & Queens Of The Stone Age met een vleugje The Cure mssn. zeker de moeite! check vooral de song 'Destroyer'

Mayh3M

Legacy Member
Vrijdag

BORN FROM PAIN
(energetic and modern NY-style hardcore with a big metal influence, the tuffest of the tuff! leaders of the european HC!)

CHIMAERA
(a brutal mix between metal and hardcore, as seen on graspop, pukkelpop, …)

THE SETUP
(an aggressive blast of relentless hc fury along the lines of the hope conspiracy & unbroken)

RISE AND FALL
(just harsh and brutal hardcore, a mix of heavy nyhc like terror and death threat and a heavy clevo influence like ringworm, prepare to be blown away!)

BREAK AND ENTER
(a promising new hardcore band hailing from limburg, MOSH!)

Friday, 16 September, 2005
JC Horizont - MEERHOUT

Doors: 19:00 - Start: 19:30
ENTRANCE PRICE: 6 EURO

www.2fortheshow.be

Bad Religion

Legacy Member
bartreligion zei:
emo = check www.fourfa.com 'nuff said


verder. aangezien 1208 & Deviates nu beiden gesplit zijn hebben ex leden van beide bands besloten een nieuwe band op te richten, nl. Pacino ( http://www.myspace.com/pacinoca )

Er zijn inmiddels 2 demo songs uit, waarvan ik het potentieel nu al hoger in schat als dat van 1208 & Deviates tesamen. Ze klinken een beetje als een mix tussen (late) Snapcase, Bad Religion & Queens Of The Stone Age met een vleugje The Cure mssn. zeker de moeite! check vooral de song 'Destroyer'

pacino rocked wel

sevencrowns

Legacy Member
Mayh3M zei:
Vrijdag

BORN FROM PAIN
(energetic and modern NY-style hardcore with a big metal influence, the tuffest of the tuff! leaders of the european HC!)

CHIMAERA
(a brutal mix between metal and hardcore, as seen on graspop, pukkelpop, …)

THE SETUP
(an aggressive blast of relentless hc fury along the lines of the hope conspiracy & unbroken)

RISE AND FALL
(just harsh and brutal hardcore, a mix of heavy nyhc like terror and death threat and a heavy clevo influence like ringworm, prepare to be blown away!)

BREAK AND ENTER
(a promising new hardcore band hailing from limburg, MOSH!)

Friday, 16 September, 2005
JC Horizont - MEERHOUT

Doors: 19:00 - Start: 19:30
ENTRANCE PRICE: 6 EURO

www.2fortheshow.be

Aanwezig! Mosh!

Jayvie

Legacy Member
bartreligion zei:
emo = check www.fourfa.com 'nuff said


verder. aangezien 1208 & Deviates nu beiden gesplit zijn hebben ex leden van beide bands besloten een nieuwe band op te richten, nl. Pacino ( http://www.myspace.com/pacinoca )

Er zijn inmiddels 2 demo songs uit, waarvan ik het potentieel nu al hoger in schat als dat van 1208 & Deviates tesamen. Ze klinken een beetje als een mix tussen (late) Snapcase, Bad Religion & Queens Of The Stone Age met een vleugje The Cure mssn. zeker de moeite! check vooral de song 'Destroyer'

Lekker!
Losing Touch vindek wel wa minder... Ma Destroyer is wel nice!

Pacino for the win!

badXtrip

Legacy Member
Break & Enter, ik had ze gezien op pre-yper fest daar, en ik was ervan verschoten, idd heel coole band!

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Break & Enter, ik had ze gezien op pre-yper fest daar, en ik was ervan verschoten, idd heel coole band!
En demo is ook wel de moeit, aanschaffen die handel!

messiah´

Legacy Member
Die nieuwe plaat van Doomriders - mij tot voor kort onbekend - vind ik écht ruig. Een loeiharde rock'n'roll plaat, Motörhead allures. Fuck yea.

badXtrip

Legacy Member
Doomriders, op deatwish right? zijn idd wel nog cool, best dat er toch een aantal verfrissende bands zijn de laatsten tijd :)

@Mayh3M: idd, ik heb de demo er toen ook gekocht & hij mag er best wel wezen, eigenlijk wel raar dat je er zo weinig van hoort, zijn die nog maar net begonnen ofzo (ik gok van niet, aangezien ze al demo's & shirts hebben?)

& hoe klote is het niet om niet naar een show te kunnen gaan omdat je met krukken moet lopen... crap, ik had zo graag dead stop weer gezien dit weekend... bummer!

& toch wel (voor mij althans) het beste nieuws van de maand (god, ik zou zelf durve nzeggen het jaar): Leeway reunion! amai, zo cool... ik kan niet wachten tot er nieuw werk komt van hen, en if possible, een eurotour zou al heel zot zijn!

Bad Religion

Legacy Member
men broer heeft de laatste cd van oceans of sadness gekregen van iemand op zijn werk die de zanger kent ... dat zei hij toch tegen mij ^^

anyway i like it =)

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Doomriders, op deatwish right? zijn idd wel nog cool, best dat er toch een aantal verfrissende bands zijn de laatsten tijd :)

@Mayh3M: idd, ik heb de demo er toen ook gekocht & hij mag er best wel wezen, eigenlijk wel raar dat je er zo weinig van hoort, zijn die nog maar net begonnen ofzo (ik gok van niet, aangezien ze al demo's & shirts hebben?)
Zijn nog maar net begonnen hoor.
Nuja, "net", bestaan nog geen half jaar denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan