Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
reavX zei:
Mensen ik zoek nog van die aggresieve hardcore lik TERROR en THROWDOWN. Iemand die nog zulke bands kent.

Ohja, als je "agressieve" hardcore diggt, checkt anders ook eens Outbreak... totaal niet gelijk terror & throwdown, maar o zo pissed

Obie Trice

Legacy Member
reavX zei:
Mensen ik zoek nog van die aggresieve hardcore lik TERROR en THROWDOWN. Iemand die nog zulke bands kent.


Misschien Allegiance, ik vind die toch best goed.

Bart Religion

Legacy Member
reavX zei:
Mensen ik zoek nog van die aggresieve hardcore lik TERROR en THROWDOWN. Iemand die nog zulke bands kent.

Carry On, Bane, Figure Four, Never Surrender, ...

Jayvie

Legacy Member
bartreligion zei:
Carry On, Bane, Figure Four, Never Surrender, ...
Bane is toch ni zo aggressief denk ik zo... Carry On toch ook ni? Die andere kenk ni, mak vermoed in hetzelfde genre als Bane en CO...

badXtrip

Legacy Member
Carry on zou er nog een beetje mee door kunnen, als je het over "rechtendoor" hebt :p maar bane in ieder geval niet vrees'k :p

tikketim

Legacy Member
weet er iemand hoe da da is afgelopen me dieen kerel dieen op zen hoofd was gevallen op da feestje in geel ? heeft er wel nen serieuzen domper op gezet ma twas goe buiten da , heel goe :)

Anti-flag

Legacy Member
gistere echt coole show:)

86 mentality , klein stukske van gezien , vond ek wel goed. Maar dan reproach , geen enkel lieke langer dan 30 seconden ofzo , super rap , en kvond het echt cool. Municipal waste dan , grappige manne , goeie muziek. Enja , dan dead stop,publiek ging vrij zot , en terecht:)

badXtrip

Legacy Member
Hoe graag had'k niet naar dead stop & municipal waste geweest, maar helaas was kontich iets te ver voor mij... reproach, wat ik gehoord heb is cool, we moeten er binnenkort ook mee spelen in ieper, ik ben benieuwd!

Anti-flag

Legacy Member
Mja kweet nu ni of ge dead stop ooit al hebt gezien , als da ni zo is , probeer het echt zo vlug mogelijk:) enja reproach , ik kende ze ni , maar vond ze echt super. zotten drummer vooral:)

jodeco

Legacy Member
reavX zei:
Mensen ik zoek nog van die aggresieve hardcore lik TERROR en THROWDOWN. Iemand die nog zulke bands kent.

Colin Of Arabia, Until the end, Cast Aside, Icepick, Seventh Star, Casey Jones, ...

badXtrip

Legacy Member
Anti-flag zei:
Mja kweet nu ni of ge dead stop ooit al hebt gezien , als da ni zo is , probeer het echt zo vlug mogelijk:) enja reproach , ik kende ze ni , maar vond ze echt super. zotten drummer vooral:)

Ik heb dead stop heel zeker al gezien, het enige wat klote is aan heel die band... ze hebben nogal "imago problemen", die mannen willen blijkbaar niet in Ieper & de strekeren errond spelen, god weet waarom... (ok, ieperfest speelden ze wel, maar dat is anders) normaal moesten ze ook spelen in ieper 2 december, wanneer de organisator het vroeg aan hen persoonlijk zeiden ze dat ie moest mailen, als ze mailen horen ze nooit iets terug van hen... toch maar raar me dunkt :unsure:

Anyway, 2 december in Ieper in de vortnvis, Reproach, Sunpower, Fahrenheit AGX en ZeroXTolerance (een beetje reclam :p)

sevencrowns

Legacy Member
tikketim zei:
weet er iemand hoe da da is afgelopen me dieen kerel dieen op zen hoofd was gevallen op da feestje in geel ? heeft er wel nen serieuzen domper op gezet ma twas goe buiten da , heel goe :)


is vriend van me, ja hij was direct na de val bewusteloos, en em had ook last van geheugenverlies. was er vandaag iets aan de hand me hem, kon't fataal aflopen. ma hij steld het goed! gisteren ook nog kerel met gebroken oogkas gevallen.. straffe dings daar me dunkt.

Mayh3M

Legacy Member
Mja, nogal wiedes, zo weinig plek om te moshen en dan nog zoveel wannaB's in de pit, dat is om problemen vragen.

sevencrowns

Legacy Member
ja ksnap het ook niet goed. wat deden al die stomme metalheads daar (enfin; op zich niks op tegen dat die daar zijn, ma da ze hun behaarde koppen is gewoon buiten de pit houden)

Anti-flag

Legacy Member
badXtrip zei:
Anyway, 2 december in Ieper in de vortnvis, Reproach, Sunpower, Fahrenheit AGX en ZeroXTolerance (een beetje reclam :p)


coole show , sunpower is echt super. Vrijdag in opwijk(dorp waar ze wonen) , naar gratis optreden geweest. De manne van sunpower waren daar , buite den drummer. Omdat het publiek het vroeg , hebben ze opgetreden met hunne zanger op drum , was echt cool:)

zero tolerance , is dat het groepke waar gij in speelt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan