Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tikketim

Legacy Member
fOOliO zei:
ja ksnap het ook niet goed. wat deden al die stomme metalheads daar (enfin; op zich niks op tegen dat die daar zijn, ma da ze hun behaarde koppen is gewoon buiten de pit houden)

mneen die wou te crousurfen , zat ni in de pit maar er was veel te weinig volk op da plaatsje , ik had zen benen vast en ineen zie ek dieen vallen me zen achterhoofd tegen de korst en ik dacht da word morge koppijn ma dieen bleef ligge en ineens kei veel bloed op de grond , zen ogen die wegdraaiden , omfg de volgende keer dak em da nog is zien doen slaag ek hem zelf int ziekenhuis want da willek ni nog is zien ! kdacht dat em weg was gvd :s

badXtrip

Legacy Member
Anti-flag zei:
zero tolerance , is dat het groepke waar gij in speelt?

Jawel.

& er zullen altijd wel debiele mensen zijn op die "grotere" optredens... pakt nu roeselare live, zo twee mannen die aant "moshen" zijn & ze zijn gewoon op mekaar aant slaan... en geestig dat da moe zijn! :unsure: of zo'n debielen die aan de rand zitten, ge steekt uw hand uit... wat doet een normaal mens: stoppen; nee, die door doen... als gevolg zo'n debiel die heel uw arm blauw slaat :doc:

wallievis

Legacy Member
Bad Religion zei:
http://www.groezrock.be/2006/groezrock.mpg :love:

trouwens wie herkent het liedje in dat filmpje, wel nice =)
kheb ff gezocht op google (eerst beluisteren of je tekst verstaat, dan tekst intypen op google) en kkom bij etvolgende uit, hopelijk voor ulle is et juist

The Rise - If All You Have Is A Hammer, Everything Begins...
Save yourself, disconnect. This is a restricted band of operation. Don't delay; this bridge is the threshold, even frequency response networks. Fatal error. Input, turnaround, this is network. This is impact, this will mark the day. All the time your computer screen reading, these sounds will kill.

Hatake Kakashi

Legacy Member
fOOliO zei:
ja ksnap het ook niet goed. wat deden al die stomme metalheads daar (enfin; op zich niks op tegen dat die daar zijn, ma da ze hun behaarde koppen is gewoon buiten de pit houden)

Idioot....
OMG
Wat is dat nou voor kinderachtig gedoe?
stomme metalheads..tsss :confused: :tongue:

TimeFtw

Legacy Member
wallievis zei:
kheb ff gezocht op google (eerst beluisteren of je tekst verstaat, dan tekst intypen op google) en kkom bij etvolgende uit, hopelijk voor ulle is et juist

The Rise - If All You Have Is A Hammer, Everything Begins...
Save yourself, disconnect. This is a restricted band of operation. Don't delay; this bridge is the threshold, even frequency response networks. Fatal error. Input, turnaround, this is network. This is impact, this will mark the day. All the time your computer screen reading, these sounds will kill.
Jep da klopt
The Rise - If All You Have Is A Hammer, Everything Begins To Look Like Nails
is de volledige titel

sevencrowns

Legacy Member
Hatake Kakashi zei:
Idioot....
OMG
Wat is dat nou voor kinderachtig gedoe?
stomme metalheads..tsss :confused: :tongue:

jezus christus man, wie is hier de idoot. ik zeg " enfin; op zich niks op tegen dat die daar zijn.. " ik heb niets tege die mensen, maar ik heb veel liever da ze op een ander op elkaar gaan liggen kloppen dan in de pit. dus muil.

Alcoholic Punk

Legacy Member
@lordofmadness

ikke !!!

en jah ik begrijp foolio wel ze, kheb niks tegen metalheads zeker niet, khou ook van metal, maar op hc shows als er miserie is in de pit begint het mij toch ook op te vallen dat het vaak door metalheads komt of toch mensen die zich als metalhead voor doen. Dit in de betekenis dat ze ervan uitgaan dat de pit gelijk is aan zoveel mogelijk mensen duwen, slaan en vooral degene die aan de kant staan.

exploder

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
@lordofmadness

ikke !!!

en jah ik begrijp foolio wel ze, kheb niks tegen metalheads zeker niet, khou ook van metal, maar op hc shows als er miserie is in de pit begint het mij toch ook op te vallen dat het vaak door metalheads komt of toch mensen die zich als metalhead voor doen. Dit in de betekenis dat ze ervan uitgaan dat de pit gelijk is aan zoveel mogelijk mensen duwen, slaan en vooral degene die aan de kant staan.
idd

zatlappen zijn ook ambetant alsze vot minste duwtje beginnen boel te zoeken, of zukke johns (me roze scapashirts) die (wa komen ze eiglijk doen op ne optreden da under wsl ni interesseert) beginnen da ook fel te doen

en dan nog ma te zwijgen van die mannen die an de kant staan van de pit (vooral op kleine shows) en vanaf er iemand tegen hen komt (of in de buurt) die ne serieuze duw geven en alsze terugkomen nog grotere duw/stamp en dan eel stoer kijken (dit allemaal om hun vriendinnetje te "beschermen" die da allemaal ni tegenkan)



vo zover mijn bevindingen van jackals release party (allemaal dingen die ik eb zie gebeuren)


oja ook keer op chimaera op sunrock in de ravelinge, er was nauwelijks nog volk en toch vondet daar een of andere zot me dreadlocks nodig om tegen iedereen te springen en te slaan mezen vuisten int rond terwijl ij af en toe mensen mee had (dit wnn er nog nauwelijks volk was, in zulke zaal)

toen eefter em iemand uitgelegd da da ni de manier is oe dajet "moet doen" en ij is rustig gebleven vo de rest van et optreden

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
idd

zatlappen zijn ook ambetant alsze vot minste duwtje beginnen boel te zoeken, of zukke johns (me roze scapashirts) die (wa komen ze eiglijk doen op ne optreden da under wsl ni interesseert) beginnen da ook fel te doen

en dan nog ma te zwijgen van die mannen die an de kant staan van de pit (vooral op kleine shows) en vanaf er iemand tegen hen komt (of in de buurt) die ne serieuze duw geven en alsze terugkomen nog grotere duw/stamp en dan eel stoer kijken (dit allemaal om hun vriendinnetje te "beschermen" die da allemaal ni tegenkan)



vo zover mijn bevindingen van jackals release party (allemaal dingen die ik eb zie gebeuren)


oja ook keer op chimaera op sunrock in de ravelinge, er was nauwelijks nog volk en toch vondet daar een of andere zot me dreadlocks nodig om tegen iedereen te springen en te slaan mezen vuisten int rond terwijl ij af en toe mensen mee had (dit wnn er nog nauwelijks volk was, in zulke zaal)

toen eefter em iemand uitgelegd da da ni de manier is oe dajet "moet doen" en ij is rustig gebleven vo de rest van et optreden


Sorry maar ik heb soms de neiging om mijn vriendin te beschermen als een of andere randebiel begint spinkicks te placeren aan de rand van de pit

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Moshen is leuk, maar ik haat ninjas en dat hebben ze meestal ook wel geweten.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Hehe. :D

Met ninjas bedoel ik natuurlijk de irritante mannetjes die allerlei handstanden doen en kicks op hoofdhoogte placeren.

exploder

Legacy Member
reavX zei:
Sorry maar ik heb soms de neiging om mijn vriendin te beschermen als een of andere randebiel begint spinkicks te placeren aan de rand van de pit
ja da wel, ma zaterdag waren der daar geen spinkicks, en ipv daze ocharme 1 m achteruit gaan enze der geen last van, neen ij blijft da staan en wordt da massas aggressief




en ivm spinkicks en windmills enzo, zolang ze ma niemand raken en et ni constant doen enzo

badXtrip

Legacy Member
Shit... ik begin nu pas sledgehammer te herontdekken... hoe cool was die band niet, helaas nooit kunnen checken... damned!

Alcoholic Punk

Legacy Member
wa spinkicks enzo betreft is een eindeloze discussie die niet nodig is.

bij beatdown gerichte bands past het gewoon goed, bij meer old school gerichte bands niet.

ik kan me bij bv een shattered realm en dichter bij huis retaliate niet zoveel singalongs en dives voorstellen, past er niet bij. Evenals violent dancing niet past bij bv dead stop, justice, mental en al zo'n dingen.

Laat elkander gewoon zijn ding doen met het nodige respect voor elkander.
dus niet als ge graag kicks enzo doet constant aan de rand blijven staan maar ga naar het midden.

Op pukkelpop benk ook wel eens uit mijn kram geschoten, dit tijdens de dropkick murphy's, ze hadden lijk alle plaats in het midden om te "moshen" zonder de mense aan de kant te moeten storen, nee liever allemaal als een kieken zonder kop tegen de rand gaan en e gat int midden laten.
Dan heeft er toch ook wel ene tegen mijn voet gelopen nadat ik toch al meermaals kalm had duidelijk gemaakt dat ze dat gat moesten gebruiken.

@reavx

je hebt beschermen en beschermen é, kdenk dat ie het meer had op van die mannekes die als je nog maar e meter nadert daar al zijn om te duwen en handen uit te steken en dus gewoon overdrijven. Niet op degene die als er echt "gevaar" is keer hun armen uitsteken.


tot zover mijn bijdrage

gogopowerranger

Legacy Member
waar is de straight edge police als je ze nodig hebt ?? tis ier lik toughguy disneyland
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan