Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
badXtrip zei:
shit, gaan ze nu serieus alle verwijfde bands langs hier halen? :doc:


Anyway, hoe cool is't niet dat BOLD op groezrock speelt... BOLD verdomme!
(en hoera, sedert gisteren in't bezit van m'n project x 7" & een boek van schism records over gelijk heel de ny hardcore... COOL! )


haha tis in é tegenwoordig. zitten wel goeie bands tussen ook maar gans dat "imago" niks voor mij.

En idd bold ik kijk er ook wel naar uit, ben nu geen grote liefhebber ofzo ervan maar ze zijn zeker niet slecht en ben benieuwd hoe die live klinken.

Bad Religion

Legacy Member
ik zoek een album te kopen van anti-flag, maar is er een album waarvan je zegt "kickass cd" of is er een compilatie cd uit ? ik weet echt niet wat kiezen :<

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik vind persoonlijk A New Kind Of Army en Die For The Governement de beste albums van Anti-Flag.

Anti-flag

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik vind persoonlijk A New Kind Of Army en Die For The Governement de beste albums van Anti-Flag.



idd, their system doesn't work for you is ook nog wel ne goeie:)

exploder

Legacy Member
Vo de mensen omgeving brugge: morgen noise and dishes int visioen

5 euro

Execute
Newgate Potential
Rafflesia
Collapsed
Maudlin

+ Foute afterparty!

Alcoholic Punk

Legacy Member
exploder zei:
:D

btw zonnebeke is da ni erg ver van brugge?

wa noemde ver?
is zo'n halfuurke-3kwartier rijden met de auto dus serieus doenbaar.

er moeten meer foute afterparty's komen na shows. Vorige week met roeselare live, kheb mij meer amuseerd en bewogen op de techno afterparty dan tijdens de optredens. Polonaise, hakken, vogue,... twas weer allemaal van de partij

Alcoholic Punk

Legacy Member
bwa liever marginaal zijn in de ogen van anderen en mij amuseren dan thuis te komen en te zeggen dak et saai vond.

kheb mij goe amuseerd, colake in de hand en ma onnozel doen :)

badXtrip

Legacy Member
Iemand al de nieuwe With Honor gehoord? Fuck, wat ist er daar mee gebeurd? 't is precies helemaal punkrock achtig gekomen, en wat is er trouwens gebeurd met die zanger? Weer een kut release... hooray!

& de nieuwen van ringworm is ook maar zo zo... zit precies wel héél weinig variatie in na de eerste keer luisteren...

en check vooral human demise, een van de meest ondergewaardeerde bands van nederland... soit, tzal alvast nie veel schelen (wel redelijk ringworm geript, maar soit, tis goed geript :p) http://www.myspace.com/humandemise

@Alcoholic Punk: ik geef u volledig gelijk, moest ik me daar op een of andere manier ook kunnen geamuseerd hebben ging ik het me zeker niet laten... :p

gogopowerranger

Legacy Member
ik heb genoten van Baldur zijn gezelschap, zonder hem was roeselare live een flop.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Gisteren was echt wel een vette show. :D
Out To Win begon mooi, maar waren wel de minste van de avond. Since The Flood was dan al geweldig, waarna Sworn Enemy nog geweldiger was en na Madball was ik de 3 vorige gewoon vergeten. :p

exploder

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
wa noemde ver?
is zo'n halfuurke-3kwartier rijden met de auto dus serieus doenbaar.

er moeten meer foute afterparty's komen na shows. Vorige week met roeselare live, kheb mij meer amuseerd en bewogen op de techno afterparty dan tijdens de optredens. Polonaise, hakken, vogue,... twas weer allemaal van de partij
afterparty is der ni gekomen, sabam was gekomen enzo
+ show moest om 12u gedaan zijn van Tine vant visioen

Mayh3M

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Gisteren was echt wel een vette show. :D
Out To Win begon mooi, maar waren wel de minste van de avond. Since The Flood was dan al geweldig, waarna Sworn Enemy nog geweldiger was en na Madball was ik de 3 vorige gewoon vergeten. :p
Ik vond Out to win niet zo denderend, en bij Sworn Enemy kan ik die zang echt niet aanhoren. (en niet eens I.D.S. gespeeld!)Madball was weer subliem.

Was wel serieus warm daar :) En veel volk! Ongeveer dubbel van het volk dat vorig jaar op Madball was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan