Alcoholic Punk
Legacy Member
badXtrip zei:shit, gaan ze nu serieus alle verwijfde bands langs hier halen? :doc:
Anyway, hoe cool is't niet dat BOLD op groezrock speelt... BOLD verdomme!
(en hoera, sedert gisteren in't bezit van m'n project x 7" & een boek van schism records over gelijk heel de ny hardcore... COOL! )
haha tis in é tegenwoordig. zitten wel goeie bands tussen ook maar gans dat "imago" niks voor mij.
En idd bold ik kijk er ook wel naar uit, ben nu geen grote liefhebber ofzo ervan maar ze zijn zeker niet slecht en ben benieuwd hoe die live klinken.




)