Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nope,reavX zei:kvond het maar een slechte show, nuja tzal wel aan mij liggen zeker
Idd heb van sworn enemy niet veel verstaan. Out To Win en Since The Flood vond ik wat minder maar dat heeft Madball weer goed gemaaktMayh3M zei:Ik vond Out to win niet zo denderend, en bij Sworn Enemy kan ik die zang echt niet aanhoren. (en niet eens I.D.S. gespeeld!)Madball was weer subliem.
Was wel serieus warm daarEn veel volk! Ongeveer dubbel van het volk dat vorig jaar op Madball was.

fOOliO zei:@ badxtrip
FRIDAY NOVEMBER 4TH 2005
CENTURIES AWAY (00:00) - ZERO X TOLERANCE (00:00) - OURFATE.ENDS (00:00) - BOURBON FOR ROSES (00:00) - SPARKLE OF HOPE (00:00) - MALKOVICH (00:00)
mooi! dan ga ik u uiteindelijk tóch is zien !![]()

http://www.jointhepit.comsir oinksalot zei:misschien een onozele vraag, maar kent er iemand een site met veel foto's van hardcore gig's, vind dat altijd wel sfeer om te zien
fOOliO zei:@ badxtrip
FRIDAY NOVEMBER 4TH 2005
CENTURIES AWAY (00:00) - ZERO X TOLERANCE (00:00) - OURFATE.ENDS (00:00) - BOURBON FOR ROSES (00:00) - SPARKLE OF HOPE (00:00) - MALKOVICH (00:00)
mooi! dan ga ik u uiteindelijk tóch is zien !![]()
Mayh3M zei:http://www.jointhepit.com
http://www.pbase.com/cindyphotography
www.photopagejakke.tk
Straks:
Live op stubru!
Amen ra
Rise & fall
In-Quest
Vanaf 22u
fOOliO zei:is vriend van me, ja hij was direct na de val bewusteloos, en em had ook last van geheugenverlies. was er vandaag iets aan de hand me hem, kon't fataal aflopen. ma hij steld het goed! gisteren ook nog kerel met gebroken oogkas gevallen.. straffe dings daar me dunkt.
Mayh3M zei:Straks:
Live op stubru!
Amen ra
Rise & fall
In-Quest
Vanaf 22u

Mayh3M zei:Straks:
Live op stubru!
Amen ra
Rise & fall
In-Quest
Vanaf 22u
, twas wel nog zalig en wel ewa sfeerMayh3M zei:Enkel nog Bottom feeder van R&F en stukje In-Quest kunnen meepikken
Nu ja, zal wel te downloaden zijn op stubru zeker.