Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
wanneer gaat het hof ter lo eens iets doen aan zijn kutgeluid?

out to win echt jammer voor die mannen dat ze slecht geluid hadden, ze zijn nochtans super.

in het algemeen vond ik het de vorige keer beter.

en IDS willen ze niet meer spelen.

gogopowerranger

Legacy Member
reavX zei:
kvond het maar een slechte show, nuja tzal wel aan mij liggen zeker
nope,
5 euro voor newgate potential :sop:
en de rest intresseerde me niet ..
de afterparty had al een flop geweest van voor het had begonnen, gelukkig voor marijn en co dat het niet door mogen gaan is

Fix0r

Legacy Member
Mayh3M zei:
Ik vond Out to win niet zo denderend, en bij Sworn Enemy kan ik die zang echt niet aanhoren. (en niet eens I.D.S. gespeeld!)Madball was weer subliem.

Was wel serieus warm daar :) En veel volk! Ongeveer dubbel van het volk dat vorig jaar op Madball was.
Idd heb van sworn enemy niet veel verstaan. Out To Win en Since The Flood vond ik wat minder maar dat heeft Madball weer goed gemaakt :D

Mayh3M

Legacy Member
Ik zou ook vooral voor CBK gaan, maar kga er waarschijnlijk niet geraken.

sevencrowns

Legacy Member
@ badxtrip

FRIDAY NOVEMBER 4TH 2005

CENTURIES AWAY (00:00) - ZERO X TOLERANCE (00:00) - OURFATE.ENDS (00:00) - BOURBON FOR ROSES (00:00) - SPARKLE OF HOPE (00:00) - MALKOVICH (00:00)

mooi! dan ga ik u uiteindelijk tóch is zien ! :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
ik ga helaas niet, dag erop om 4u al opstaan om te 5n gaan werken.

B[ueMuSe

Legacy Member
nu donderdag geven we vrijkaarten weg voor Minx & Raf Intiem in oostende nu zaterdag op Pitstopradio (urgent). Zeker luisteren dus 8)

badXtrip

Legacy Member
fOOliO zei:
@ badxtrip

FRIDAY NOVEMBER 4TH 2005

CENTURIES AWAY (00:00) - ZERO X TOLERANCE (00:00) - OURFATE.ENDS (00:00) - BOURBON FOR ROSES (00:00) - SPARKLE OF HOPE (00:00) - MALKOVICH (00:00)

mooi! dan ga ik u uiteindelijk tóch is zien ! :)

haha, fuck, over een affiche gesproken waar wij TOTAAL niet tussen passen :p


En bane wordt zowiezo cool... 'k moet enkel thuis weten te geraken :unsure:

sir oinksalot

Legacy Member
misschien een onozele vraag, maar kent er iemand een site met veel foto's van hardcore gig's, vind dat altijd wel sfeer om te zien

DelHi

Legacy Member
fOOliO zei:
@ badxtrip

FRIDAY NOVEMBER 4TH 2005

CENTURIES AWAY (00:00) - ZERO X TOLERANCE (00:00) - OURFATE.ENDS (00:00) - BOURBON FOR ROSES (00:00) - SPARKLE OF HOPE (00:00) - MALKOVICH (00:00)

mooi! dan ga ik u uiteindelijk tóch is zien ! :)

malkovich en SOH, present!

Heeft iemand een mp3 van FC FIVE ergens al op het net gespot ofzo?
De zaterdag kaart gaan halen, had het wel duurder verwacht.

DelHi

Legacy Member
Mayh3M zei:

http://nielsx.fotopic.net/

is wel al lang niet meer upgedate, goesting voor foto's te trekken is wat verdwenen

fOOliO zei:
is vriend van me, ja hij was direct na de val bewusteloos, en em had ook last van geheugenverlies. was er vandaag iets aan de hand me hem, kon't fataal aflopen. ma hij steld het goed! gisteren ook nog kerel met gebroken oogkas gevallen.. straffe dings daar me dunkt.

bedoelde diene norrie die is afgeslagen geworden door nen dude met een terror shirt?

Mayh3M

Legacy Member
Enkel nog Bottom feeder van R&F en stukje In-Quest kunnen meepikken :)
Nu ja, zal wel te downloaden zijn op stubru zeker.

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Enkel nog Bottom feeder van R&F en stukje In-Quest kunnen meepikken :)
Nu ja, zal wel te downloaden zijn op stubru zeker.

Just na Amen Ra was't R&F, kheb de radio toen uitgezet... rise&fall, de meest overgewaardeerde band in heel belgie imo... nuja, smaken verschillen :p

en hier ligt weer al de hele dag de break and enter demotape op... COOLE DINGES!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan