badXtrip zei:
en ik miserie met mijn voet
yes, toch nog iemand die niet kan gaan...
alhoewel, ik heb zo'n gevoel dat het geen echt coole show gaat worden... er gaat precies veel te veel volk naartoe dat er niet zou moeten zijn..
komaan djeezes als je zo begint.
Het was de coolste show dak ooit al gezien heb, echt nie normaal. Iedereen deed mee geen geshittalk enzo.
En somebody up there likes me:
1.Ik verlies men pasgekochte cbk hoodie en kvraag aan de zanger van bane of hij het eens il vragen of niemand die gevonden heeft, niemand blijkbaar

ad: . Achter bane ga ik naar de merchstand van cbk:
ik: hi, i'm the guy who lost the sweater, did nobody bring it here.
Merchdude: no sorry but what size was it?
Ik: small
Merchdude: Here you go en geeft een nieuwe pull gewoon. SUPERCOOL VAN EM!
2.Bij comeback kid word men bril afgemept en valt op de grond, een dude duwt zo wat mensen weg dak kan zoeken en ik vind hem in 1 stuk totaal ongeschonden terug! ksnap et nog altijd nie