Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reedsh

Legacy Member
Amplify zei:
check www.vilvoordehardcore.be mannen !
vilvoorde hardcore scene is volop aant opkomen en enkele hele coole shows gepland in de toekomst !

jeugdhuizen Den Tobit, Sjaloom, 't Mutske, .. ? :)
tis idd wel zo da den tobit en tsjaloom zowa de enigste zijn ier in de buurt da iets doen voor de scene, kga ook vaak is in den tobit zien nr optredens

badXtrip

Legacy Member
Hoera, ik kan het vergeten om dinsdag naar Comeback Kid & Bane te gaan... achterlijke dokters... :sop:

sevencrowns

Legacy Member
ge kunt altijd met het openbaar vervoer rijden, maar ik ga het doen zoals reavx, gewoon de nacht door dien en smorgens de eerste beste bus trug naar huis nemen.

presario

Legacy Member
SATURDAY OCTOBER 29TH 2005

OUTCAST (00:00) - WHATEVER IT TAKES (00:00) - ASHEMA (00:00) - FIRST ALLIANCE (00:00) - BACKOFF92 (00:00) - OUT TO WIN (00:00)

Damage: € 4

@Poolbar,Dendermonde

Voor wie niets te doen heeft ;)

Amplify

Legacy Member
tobit is zeker wel de moeite waard en der komen heel wa goeie groepen ze !
naast de vilcoorde hc scene (fallen,voice of reason) komt er altij wel ne goeien headliner (the setup, liar, officer jones,... binnenkort rise&fall ) volgende show:
26/11/2005 The maple room, Bourbon for roses, Autumn delay,
Bourbon for roses, Voice of reason, Our tragedy @
Verkennersfest II scoutslokalen Vilvoorde
Come check it out !

gogopowerranger

Legacy Member
khoorde zondag al 4 van de nummers van hun demo (op www.highfiverecords.tk ) ja hallo .. en dat van brugge .. hou je maar vast aan de takken van de bomen enal!

bane en comeback kid, ik ga mee met DerT in nen auto .. voorzien van 2 PSPs

DelHi

Legacy Member
reavX zei:
the legacy heeft al hun shows gecanceld.

Rise and fall released op 24 november in de frontline.

just damn
break & enter vervangt dus valt nog goe mee.
Klote dat die rise&fall release door de week is...

badXtrip

Legacy Member
Juist nog eens I Adapt opgelegd... fuck, nog zo'n onderschatte band... "Sparks Turn To Flames", wat een cd... ze verdienen dringend wat meer aandacht!

Alcoholic Punk

Legacy Member
ik hoor no pasaran liever maar i adapt is idd een goeie band.

trouwens vanavond in de vortn: OUT TO WIN (US, EX-MUSHMOUTH) vervangt The Legacy

Dark_One

Legacy Member
badXtrip zei:
Juist nog eens I Adapt opgelegd... fuck, nog zo'n onderschatte band... "Sparks Turn To Flames", wat een cd... ze verdienen dringend wat meer aandacht!
Idd die zijn wel vrij goed, kheb ze is gezien hier in men stad paar jaar geleden. Het was dan nog initiatief van de jeugdienst ook! (wauw)

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Spijtig genoeg geen vervoer :(
Veel plezier vanavond!

en ik miserie met mijn voet :(

yes, toch nog iemand die niet kan gaan... :unsure:

alhoewel, ik heb zo'n gevoel dat het geen echt coole show gaat worden... er gaat precies veel te veel volk naartoe dat er niet zou moeten zijn..

Dark_One

Legacy Member
Ik kan ookni gaan! :cry:
En ja ik heb het gevoel da we echt iets missen :sad:

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
en ik miserie met mijn voet :(

yes, toch nog iemand die niet kan gaan... :unsure:

alhoewel, ik heb zo'n gevoel dat het geen echt coole show gaat worden... er gaat precies veel te veel volk naartoe dat er niet zou moeten zijn..

komaan djeezes als je zo begint.


Het was de coolste show dak ooit al gezien heb, echt nie normaal. Iedereen deed mee geen geshittalk enzo.
En somebody up there likes me:

1.Ik verlies men pasgekochte cbk hoodie en kvraag aan de zanger van bane of hij het eens il vragen of niemand die gevonden heeft, niemand blijkbaar :sad: . Achter bane ga ik naar de merchstand van cbk:

ik: hi, i'm the guy who lost the sweater, did nobody bring it here.
Merchdude: no sorry but what size was it?
Ik: small
Merchdude: Here you go en geeft een nieuwe pull gewoon. SUPERCOOL VAN EM!

2.Bij comeback kid word men bril afgemept en valt op de grond, een dude duwt zo wat mensen weg dak kan zoeken en ik vind hem in 1 stuk totaal ongeschonden terug! ksnap et nog altijd nie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan