Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DerT

Legacy Member
twas cool.
eventjes gent gepasseerd in naftestation checken welke weg we juist moesten volgenden met auto omdat niemand wist waar kontich precies lag haha
roadtrips heersen

exploder

Legacy Member
reavX zei:
1.Ik verlies men pasgekochte cbk hoodie en kvraag aan de zanger van bane of hij het eens il vragen of niemand die gevonden heeft, niemand blijkbaar :sad: . Achter bane ga ik naar de merchstand van cbk:

ik: hi, i'm the guy who lost the sweater, did nobody bring it here.
Merchdude: no sorry but what size was it?
Ik: small
Merchdude: Here you go en geeft een nieuwe pull gewoon. SUPERCOOL VAN EM!

2.Bij comeback kid word men bril afgemept en valt op de grond, een dude duwt zo wat mensen weg dak kan zoeken en ik vind hem in 1 stuk totaal ongeschonden terug! ksnap et nog altijd nie
1. wel cool van em, alhoewel ik ook wel denk dat er op andere hc shows dat ook mss wel zou gebeuren
2. das toch normaal, aleeja respect op ne hardcore show vo andere mensen is wel op zijn minst op zijn plaats daar

mja ik ben ni gegaan, kzou toch ni gemogen hebben, zoals ik strx ni na the setup mag in oostende ook
(stomme ik, khad beter beetje minder weggeweest, zoals bv niet zondag naar de patria, gelukkig heb ik bhr - crossfire gezien, anders wast ne hele kutdag)


edit: weet iemand meer over H8000 fest 4, aleeja kvind da lik niet van

kostprijs
begin+einde
nog terugkunnen met openbaar vervoer

alvast merci :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
zulde hier en daar nog wel tegenkomen

ik vind thru my eyes dan weer iet beter, death is the outcome is wel goe maar soms ja op gebied van lyrics iets te tough willen doen.

gogopowerranger

Legacy Member
DerT zei:
twas cool.
eventjes gent gepasseerd in naftestation checken welke weg we juist moesten volgenden met auto omdat niemand wist waar kontich precies lag haha
roadtrips heersen
voor de terugrit krijg je geef ik je wel mijn titel van "slechtste co-piloot"

badXtrip

Legacy Member
Shit, da nieuw nummer van rise & fall klinkt nog cool... alleen de stem, maar soit :p

messiah´

Legacy Member
To whom it may concern:

De nieuwe van Daïtro is echt super. Hij 's nog niet te vinden op slsk (uitzonderlijk!). Ik zal misschien een dezer proberen te rippen.

sevencrowns

Legacy Member
hola; kwas gisteren serieus verbaasd van sparkle of hope. fuck zoveel cooler als de overige keren da'k ze gezien heb.

en @ badxtrip. fuck; heersers! die cover (friend or foe) van madball was pakke té cool!

badXtrip

Legacy Member
fOOliO zei:
en @ badxtrip. fuck; heersers! die cover (friend or foe) van madball was pakke té cool!

hehe... uh, merci :p Twas wel cool eigenlijk, veel volk & stuff... alleen nogal redelijk kutgeluid in de zaal? :)

en 'k heb sparkle of hope niet gezien, nadat we gespeeld hebben bijna direct vertrokken naar't spoed :p

sevencrowns

Legacy Member
de zanger met zijn motörhead shirt hoorde ge inderdaad nie zo goed. ma 'k vond het overt algemeen wel goed meevallen. wanneer speelde nog is langst deze kanten?

haha; waarom naar spoed moeten gaan?

exploder

Legacy Member
reavX zei:
rise and fall blaast alles weg punt.
Inderdaad, maar toen ik hen gezien had (ergens in augustus) en ze een nieuw liedje speelden, wist ik dat ze gingen blazen.

CD waar ik echt naar uitzie, evenals demo van Newgate Potential en cd (of is het ook demo?) van the BHR

badXtrip

Legacy Member
fOOliO zei:
de zanger met zijn motörhead shirt hoorde ge inderdaad nie zo goed. ma 'k vond het overt algemeen wel goed meevallen. wanneer speelde nog is langst deze kanten?

haha; waarom naar spoed moeten gaan?

Ik vond anders de drum redelijk slecht klinken... der zat gelijk superveel echo op & al...

Wanneer we daar nog eens spelen... tot dusver niet binnenkort... REGELT EEN SHOW, EN WE SPELEN? :unsure: :p

Ohja, in da keukentje, toen we aan't eten waren viel der een glazen kom op't been van onze gitarist: resultaat -> een snee tot op't bot :unsure:

En die newgate potential demo... ik zie er ook alvast naar uit, die BHR kan me niet meteen boeien...

sir oinksalot

Legacy Member
badXtrip zei:
Ik vond anders de drum redelijk slecht klinken... der zat gelijk superveel echo op & al...

Wanneer we daar nog eens spelen... tot dusver niet binnenkort... REGELT EEN SHOW, EN WE SPELEN? :unsure: :p

Ohja, in da keukentje, toen we aan't eten waren viel der een glazen kom op't been van onze gitarist: resultaat -> een snee tot op't bot :unsure:

En die newgate potential demo... ik zie er ook alvast naar uit, die BHR kan me niet meteen boeien...
in welk groepken speelt ge misschien? (enige media files?)

badXtrip

Legacy Member
sir oinksalot zei:
in welk groepken speelt ge misschien? (enige media files?)

www.myspace.com/zeroxtolerance

maar de songs zijn niet echt meer vergelijkbaar met wat we nu zijn... aangezien de demo opgenomen was met een andere drummer, andere bassist, 2 gitaristen & dat ze muzikaal ook nog niet waren wat we nu zijn (allé, na een jaar of 2 verbeter je muzikaal zowiezo, de nieuwe nummers zijn ook anders, binnenkort komt wel een nieuwe demo ofzo :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan