Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. wel cool van em, alhoewel ik ook wel denk dat er op andere hc shows dat ook mss wel zou gebeurenreavX zei:1.Ik verlies men pasgekochte cbk hoodie en kvraag aan de zanger van bane of hij het eens il vragen of niemand die gevonden heeft, niemand blijkbaarad: . Achter bane ga ik naar de merchstand van cbk:
ik: hi, i'm the guy who lost the sweater, did nobody bring it here.
Merchdude: no sorry but what size was it?
Ik: small
Merchdude: Here you go en geeft een nieuwe pull gewoon. SUPERCOOL VAN EM!
2.Bij comeback kid word men bril afgemept en valt op de grond, een dude duwt zo wat mensen weg dak kan zoeken en ik vind hem in 1 stuk totaal ongeschonden terug! ksnap et nog altijd nie

"Death is the outcome" is pakken beter vind ik.flameboy zei:damn, kwil echt de nieve cd van Vietnom hebben hé (http://www.myspace.com/VIETNOMDMS)
Mayh3M zei:"Death is the outcome" is pakken beter vind ik.
voor de terugrit krijg je geef ik je wel mijn titel van "slechtste co-piloot"DerT zei:twas cool.
eventjes gent gepasseerd in naftestation checken welke weg we juist moesten volgenden met auto omdat niemand wist waar kontich precies lag haha
roadtrips heersen
voor de terugrit krijg je de titell "paardepoep anno 2005"gogopowerranger zei:voor de terugrit krijg je geef ik je wel mijn titel van "slechtste co-piloot"
fOOliO zei:en @ badxtrip. fuck; heersers! die cover (friend or foe) van madball was pakke té cool!
Twas wel cool eigenlijk, veel volk & stuff... alleen nogal redelijk kutgeluid in de zaal?

Inderdaad, maar toen ik hen gezien had (ergens in augustus) en ze een nieuw liedje speelden, wist ik dat ze gingen blazen.reavX zei:rise and fall blaast alles weg punt.
fOOliO zei:de zanger met zijn motörhead shirt hoorde ge inderdaad nie zo goed. ma 'k vond het overt algemeen wel goed meevallen. wanneer speelde nog is langst deze kanten?
haha; waarom naar spoed moeten gaan?

in welk groepken speelt ge misschien? (enige media files?)badXtrip zei:Ik vond anders de drum redelijk slecht klinken... der zat gelijk superveel echo op & al...
Wanneer we daar nog eens spelen... tot dusver niet binnenkort... REGELT EEN SHOW, EN WE SPELEN?![]()
![]()
Ohja, in da keukentje, toen we aan't eten waren viel der een glazen kom op't been van onze gitarist: resultaat -> een snee tot op't bot
En die newgate potential demo... ik zie er ook alvast naar uit, die BHR kan me niet meteen boeien...
sir oinksalot zei:in welk groepken speelt ge misschien? (enige media files?)
)