Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
En die newgate potential demo... ik zie er ook alvast naar uit, die BHR kan me niet meteen boeien...
je bent ervoor of je bent er volledig niet voor e

badXtrip

Legacy Member
Ik ben zeker te vinden voor niet alledaagse bands, en als er dan nog maar een tikkeltje postrock in zit ben ik er meestal helemaal weg van, maar the black heart rebellion, ik weet niet... hoe meer ik er naar luister naar die mp3, hoe minder graag ik ze hoor...

sevencrowns

Legacy Member
badXtrip zei:
Ik vond anders de drum redelijk slecht klinken... der zat gelijk superveel echo op & al...

Wanneer we daar nog eens spelen... tot dusver niet binnenkort... REGELT EEN SHOW, EN WE SPELEN? :unsure: :p

Ohja, in da keukentje, toen we aan't eten waren viel der een glazen kom op't been van onze gitarist: resultaat -> een snee tot op't bot :unsure:

joeng; kzou begot nie weten hoe ik aan ne show regelen moet beginnen :)
en aww; kheb da daar nog gehoord van iemand da er een kom op iemand zijn been was gevallen, maar kwist dus nie da da jullie drummer was. bummer!

Dark_One

Legacy Member
messiah´ zei:
To whom it may concern:

De nieuwe van Daïtro is echt super. Hij 's nog niet te vinden op slsk (uitzonderlijk!). Ik zal misschien een dezer proberen te rippen.

Ik ben is benieuwd eigenlijk! :cool:

gogopowerranger

Legacy Member
die zxt heeft hier in den tijd nog veel gespeeld eerlijk gezegd!
speelt lampe nog bij jullie ?? of is het echt allemaal anders sedert die demo

newgate potential volledig terecht dat je benieuwd bent! heb nu al 4 nummers van de demo gehoord .. en dat zit zeer snor. op het coolste label enal! ze spelen ook op fallusfest in heist met liar en maroon enal .. megavet!

badXtrip

Legacy Member
gogopowerranger zei:
die zxt heeft hier in den tijd nog veel gespeeld eerlijk gezegd!
speelt lampe nog bij jullie ?? of is het echt allemaal anders sedert die demo

Nope, lampe speelt er niet meer bij... enkel de twee zangers & een gitarist is er nog van die demo... andere bassist (ik dus) en andere drummer... muziekaal is't ook wel helemaal anders... de nieuwe demo zou eigenlijk al lang uit moeten zijn, maar we blijven het allemaal wel uitstellen (en aangezien het eigenlijk een 2de "demo" zou zijn, zouden de anderen liever een soort mini cd maken met een 4 tal goede nummers, ipv weer een crappy demo met meer nummers, nuja, hij komt er ooit wel aan :p)

Newgate Potential, ik zou ze dringend eens live moeten checken... mijn kans gemist in ieper, op falloutfest zal'k mss wel eens gaan (alhoewel die line up me niet echt ligt, maar kom :p)

@fOOliO: ideale kans om het te leren éh? ;)
en godja, we hebben er meer zitten mee lachen dan iets anders ze

sevencrowns

Legacy Member
badXtrip zei:
@fOOliO: ideale kans om het te leren éh? ;)
en godja, we hebben er meer zitten mee lachen dan iets anders ze

haha; kzal aan paar vrienden vragen die hun daar ook mee bezighouden, kzal proberen ullie nog is naar hier te halen :)

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Newgate Potential, ik zou ze dringend eens live moeten checken... mijn kans gemist in ieper, op falloutfest zal'k mss wel eens gaan (alhoewel die line up me niet echt ligt, maar kom :p)
je kan anders ook nog wachten tot 22 december
demo-release, wel in jh comma (entrepot) kwenie aje daar maklijk graakt me openbaar vervoer aje van ver moe komen

tis met

* SEVERANCE
* JUSTICE
* RISE & FALL

en off the record zine 3 release

wel de moeite :)

gogopowerranger

Legacy Member
SEVERANCE morgen in GENT spelen voor de mensen die niks beters te doen hebben, in de overpoort, met SHREDDER en the PACKAGE KID
zeker ook de moeite om af te komen, waarschijnlijk 4 euro inkom ..
kwestie van wa reclame te maken..
fallout fest . .tja de lineup ligt me ook nie echt ma ne keer goe meezingen met liar kan nooit geen kwaad en severance is ook altijd feest en NP die moet openen is zeker ook een grote plus.

badXtrip

Legacy Member
The Package Kid.... nog zo'n band die ik dringend moet uitchecken... ik moet dringend wat meer uit mijn kot komen :p (maar morgen naar gent is iets te ver ;))


@exploder: waar ligt JH Comma ergens? aangezien ik toch een treinabonnement heb tot en met brugge, en een busabonnement voor overal, zal dat toch geen zo'n grote miserie zijn om daar te geraken... justice wil ik zien, rise & fall idem, na dat nieuwe nummer

@fOOliO: haha, kwas maar aan't lachen ze :p ... maar hey, hoe meer shows we kunnen spelen, hoe beter! :p

messiah´

Legacy Member
badXtrip zei:
The Package Kid.... nog zo'n band die ik dringend moet uitchecken... ik moet dringend wat meer uit mijn kot komen :p (maar morgen naar gent is iets te ver ;))
Ik heb ze overlaatste gezien, en ze waren echt niet mijn ding.

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
The Package Kid.... nog zo'n band die ik dringend moet uitchecken... ik moet dringend wat meer uit mijn kot komen :p (maar morgen naar gent is iets te ver ;))


@exploder: waar ligt JH Comma ergens? aangezien ik toch een treinabonnement heb tot en met brugge, en een busabonnement voor overal, zal dat toch geen zo'n grote miserie zijn om daar te geraken... justice wil ik zien, rise & fall idem, na dat nieuwe nummer

@fOOliO: haha, kwas maar aan't lachen ze :p ... maar hey, hoe meer shows we kunnen spelen, hoe beter! :p
sint jozef, aant havengebied

je moe dus trein pakn na brugge, en dan bus na st jozef en denk afstappen aan fort lapin, of anders vraag je gewoon zo dicht mogelijk bij et entrepot

edit: of ik kan aan die bushalte staan als je daar toekomt en meegaan tot daar

en daar ister normaal ne frietkot bij die bushalte dus je kan vragen waar het is (tis dan nog 100 meter stappen ofzo)

sevencrowns

Legacy Member
wat vinden jullie van bands zoals; bring me the horizon, job for a cowboy, abigail williams, abacabb, the hunt for ida wave, the black dahlia murder, etc.. ?

badXtrip

Legacy Member
The Black Dahlia Murder... ik was fan tot unhallowed, maar fuck, ze worden ook al weer meteen overgehyped en dat laatste album is ook echt wel dikke crap... verder ken ik alleen bring me the horizon... en daar spreek ik mij echt niet over uit :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan