exploder
Legacy Member
je bent ervoor of je bent er volledig niet voor ebadXtrip zei:En die newgate potential demo... ik zie er ook alvast naar uit, die BHR kan me niet meteen boeien...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bent ervoor of je bent er volledig niet voor ebadXtrip zei:En die newgate potential demo... ik zie er ook alvast naar uit, die BHR kan me niet meteen boeien...
badXtrip zei:Ik vond anders de drum redelijk slecht klinken... der zat gelijk superveel echo op & al...
Wanneer we daar nog eens spelen... tot dusver niet binnenkort... REGELT EEN SHOW, EN WE SPELEN?![]()
![]()
Ohja, in da keukentje, toen we aan't eten waren viel der een glazen kom op't been van onze gitarist: resultaat -> een snee tot op't bot![]()

messiah´ zei:To whom it may concern:
De nieuwe van Daïtro is echt super. Hij 's nog niet te vinden op slsk (uitzonderlijk!). Ik zal misschien een dezer proberen te rippen.

gogopowerranger zei:die zxt heeft hier in den tijd nog veel gespeeld eerlijk gezegd!
speelt lampe nog bij jullie ?? of is het echt allemaal anders sedert die demo
)
)
badXtrip zei:@fOOliO: ideale kans om het te leren éh?![]()
en godja, we hebben er meer zitten mee lachen dan iets anders ze

je kan anders ook nog wachten tot 22 decemberbadXtrip zei:Newgate Potential, ik zou ze dringend eens live moeten checken... mijn kans gemist in ieper, op falloutfest zal'k mss wel eens gaan (alhoewel die line up me niet echt ligt, maar kom)

(maar morgen naar gent is iets te ver
)
... maar hey, hoe meer shows we kunnen spelen, hoe beter! 
Ik heb ze overlaatste gezien, en ze waren echt niet mijn ding.badXtrip zei:The Package Kid.... nog zo'n band die ik dringend moet uitchecken... ik moet dringend wat meer uit mijn kot komen(maar morgen naar gent is iets te ver
)
sint jozef, aant havengebiedbadXtrip zei:The Package Kid.... nog zo'n band die ik dringend moet uitchecken... ik moet dringend wat meer uit mijn kot komen(maar morgen naar gent is iets te ver
)
@exploder: waar ligt JH Comma ergens? aangezien ik toch een treinabonnement heb tot en met brugge, en een busabonnement voor overal, zal dat toch geen zo'n grote miserie zijn om daar te geraken... justice wil ik zien, rise & fall idem, na dat nieuwe nummer
@fOOliO: haha, kwas maar aan't lachen ze... maar hey, hoe meer shows we kunnen spelen, hoe beter!
![]()
Nee, het wordt Mol dit weekend. Gezellig doorzakkenfOOliO zei:iemand die hier zaterdag naar Knuckledust gaat in Gierle?
