exploder
Legacy Member
20.01 is geen foute datumMayh3M zei:Maar wel serieus foute datum, zelfde als die van Terror, Donnybrook en Blacklisted in Antwerpen.
dan ist me verjaardag

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20.01 is geen foute datumMayh3M zei:Maar wel serieus foute datum, zelfde als die van Terror, Donnybrook en Blacklisted in Antwerpen.

Mayh3M zei:Maar wel serieus foute datum, zelfde als die van Terror, Donnybrook en Blacklisted in Antwerpen.
fOOliO zei:December wordt drukke maand
7e: The Bled, Fear Before The March Of Flames, Lost In Rhone, ..
dingen gaat?
wsl veel mensen, goeie bandDvas'Shifty zei:Kent er iemand Chimaera? (niet Chimaira he)
Die kerels wonen allemaal bij mij in de buurt en ze maken echt goeie muziek kga ook bijna altijd naar hun optredens kijken ^^
Death threat! Hoe goed is "For god & government" wel nie?badXtrip zei:Allé, Death Threat is er blijkbaar toch niet mee gestopt... hell yeah, ik verlang naar hun nieuw werk!
En idd, zoals gogopowerranger zei, ik heb just eens geluisterd... het doet me echt veel te veel aan terror denken... jammer...
Mayh3M zei:Death threat! Hoe goed is "For god & government" wel nie?
En Blacklisted is niet echt mijn ding, het doet me ook niet zò hard aan Terror denken eigenlijk.
De video van welk nummer dan?reavX zei:ik ga naar anti-flag, terror ga ik wel nog zien, en kben bang als ik ze live ga zien dak men lach nie meer ga kunnen inhouden na die laatste video.
LoRdOfMaDnEs zei:De video van welk nummer dan?
Die Keep Your Mouth Shut clip is inderdaad niet bepaald stoer te noemen.reavX zei:Check eens de trustkill site je gaat het wel vinden

badXtrip zei:Damn... the promise, hoe meer ik ze hoor, hoe meer ik ze begin te apprecieren... weet er iemand eigenlijk of die nog bezig zijn ofzo, aangezien er bijna nergens iets meer over te horen valt?
Gestopt, wegens geldredenen enzo meen ik mij te herinneren.badXtrip zei:Damn... the promise, hoe meer ik ze hoor, hoe meer ik ze begin te apprecieren... weet er iemand eigenlijk of die nog bezig zijn ofzo, aangezien er bijna nergens iets meer over te horen valt?
Mayh3M zei:Gestopt, wegens geldredenen enzo meen ik mij te herinneren.
) wat moet dat dan nie geven met ds & justice)