Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Mayh3M zei:
Maar wel serieus foute datum, zelfde als die van Terror, Donnybrook en Blacklisted in Antwerpen.


ik ga naar anti-flag, terror ga ik wel nog zien, en kben bang als ik ze live ga zien dak men lach nie meer ga kunnen inhouden na die laatste video.

Dvas'Shifty

Legacy Member
Kent er iemand Chimaera? (niet Chimaira he) :)
Die kerels wonen allemaal bij mij in de buurt en ze maken echt goeie muziek kga ook bijna altijd naar hun optredens kijken ^^

gogopowerranger

Legacy Member
die nieuwe blacklisted is veel te veel terror om goed te zijn


GOOD CLEAN FUN is where the action is

badXtrip

Legacy Member
Allé, Death Threat is er blijkbaar toch niet mee gestopt... hell yeah, ik verlang naar hun nieuw werk!

En idd, zoals gogopowerranger zei, ik heb just eens geluisterd... het doet me echt veel te veel aan terror denken... jammer...

exploder

Legacy Member
Dvas'Shifty zei:
Kent er iemand Chimaera? (niet Chimaira he) :)
Die kerels wonen allemaal bij mij in de buurt en ze maken echt goeie muziek kga ook bijna altijd naar hun optredens kijken ^^
wsl veel mensen, goeie band

alhoewel ik met momenten ni echt voor hun cd ben(passion sets the killing ben)
(stygian hebk ni)

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Allé, Death Threat is er blijkbaar toch niet mee gestopt... hell yeah, ik verlang naar hun nieuw werk!

En idd, zoals gogopowerranger zei, ik heb just eens geluisterd... het doet me echt veel te veel aan terror denken... jammer...
Death threat! Hoe goed is "For god & government" wel nie?
En Blacklisted is niet echt mijn ding, het doet me ook niet zò hard aan Terror denken eigenlijk.

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Death threat! Hoe goed is "For god & government" wel nie?
En Blacklisted is niet echt mijn ding, het doet me ook niet zò hard aan Terror denken eigenlijk.

ik heb een nummer gehoord van hun eersten als ik niet vergis (death threat éh) Last Dayz... damn, ik moet die dringend in mijn handen krijgen, hij klinkt nog veel cooler dan fg&g

& de nieuwe van blacklisted gehoord? het deed me vroeger ook totaal niet aan terror denken ze, maar nu kwam het zelf in mij op van het eerste nummer...

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
reavX zei:
ik ga naar anti-flag, terror ga ik wel nog zien, en kben bang als ik ze live ga zien dak men lach nie meer ga kunnen inhouden na die laatste video.
De video van welk nummer dan?

badXtrip

Legacy Member
Damn... the promise, hoe meer ik ze hoor, hoe meer ik ze begin te apprecieren... weet er iemand eigenlijk of die nog bezig zijn ofzo, aangezien er bijna nergens iets meer over te horen valt?

Alcoholic Punk

Legacy Member
wat? death threat terug samen?

beste nieuws dat ik gehoord heb de laatste tijd.

klote dag van anti flag, wil dolgraag donnybrook en terror zien (sorry blacklisted zegt me niet zoveel) maar ook anti flag en good clean fun.

sevencrowns

Legacy Member
badXtrip zei:
Damn... the promise, hoe meer ik ze hoor, hoe meer ik ze begin te apprecieren... weet er iemand eigenlijk of die nog bezig zijn ofzo, aangezien er bijna nergens iets meer over te horen valt?

Ik heb ze 2 jaar geleden gezien op Groezrock, fuck was dat even ne coole show!

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Damn... the promise, hoe meer ik ze hoor, hoe meer ik ze begin te apprecieren... weet er iemand eigenlijk of die nog bezig zijn ofzo, aangezien er bijna nergens iets meer over te horen valt?
Gestopt, wegens geldredenen enzo meen ik mij te herinneren.

Anti-flag

Legacy Member
svs turn the screw , dead stop en justice in st niklaas, zal wel weer plezant worden:)

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Gestopt, wegens geldredenen enzo meen ik mij te herinneren.

Damn... das ook wel redelijk kut... had ze wel graag nog eens gezien ofzo, nuja :p

@antiflag... in't hemelrijck zeker? kvind't kut dat'k nie kan gaan... had er zeer graag bij geweest (fuck, 't hemelrijck is al zo'n klein zaalke, toen wij der moesten spelen zat dat al quasi vol (niet voor ons, voor de andere bands natuurlijk :p) wat moet dat dan nie geven met ds & justice)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan