Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fix0r

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Gaat er iemand naar de persistance tour?

15:30 THE SETUP
16:05 FULL BLOWN CHAOS
16:40 BLEED THE SKY
17:20 THE RED CHORD
18:00 MAROON
18:45 BORN FROM PAIN
19:30 NAPALM DEATH
20:30 AGNOSTIC FRONT
21:30 HATEBREED
Normaal wel. Maar de datum trekt op de ballen. Ik begin die week of de volgende met de examens. Het valt nog te zien.

B[ueMuSe

Legacy Member
iemand uit kortrijk die morgen naar The Locust gaat? zoja, twee plaatsjes vrij in de auto?

Mayh3M

Legacy Member
Fix0r zei:
Normaal wel. Maar de datum trekt op de ballen. Ik begin die week of de volgende met de examens. Het valt nog te zien.
Ik 2 dagen er na al, nog tijd zat om te leren dus (maar de ouders kunnen dan misschien wel lastig doen ;)).

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik gelukkig pas een week erna. :)
Het is wel moeilijker om terug in Merksem te geraken.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik weet niet of het oud nieuws is, maar de eerste namen van Groezrock. :eek:

PATH OF RESISTANCE - NO USE FOR A NAME - BOLD - LESS THAN JAKE - ME FIRST & the Gimme Gimmes

http://www.groezrock.be

En volgens festivalnoise op de zaterdag ook nog Sick Of It All, maar dat valt af te wachten natuurlijk.

Mayh3M

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik weet niet of het oud nieuws is, maar de eerste namen van Groezrock. :eek:

PATH OF RESISTANCE - NO USE FOR A NAME - BOLD - LESS THAN JAKE - ME FIRST & the Gimme Gimmes

http://www.groezrock.be

En volgens festivalnoise op de zaterdag ook nog Sick Of It All, maar dat valt af te wachten natuurlijk.
Sick of it all is confirmed door MAD.

messiah´

Legacy Member
Ja jong, ik ben nog bezig met zoeken. Maar als ik geen alternatief vind voor in de vrieskou 's nachts op't straat in oostende rond dolen vind, kom ik niet.

badXtrip

Legacy Member
Tutut... 2 december is de allerlaatste zxt show... Had er anders wel graag bijgeweest ginder in oostende... NUJA!

messiah´

Legacy Member
badXtrip zei:
Tutut... 2 december is de allerlaatste zxt show... Had er anders wel graag bijgeweest ginder in oostende... NUJA!
Is dat die show met Sunpower & FahrenheitAGX?

sevencrowns

Legacy Member
FUCK, The Locust; iemand van hier er naar toe geweest?
Ik vergeef mijzelf nooit da ik nie ben daar geweest, echt zwaar klote..

Bouftou

Legacy Member
kom juist terug van Ramroosjes en ik moet zeggen dik geslaagd :)
vette punks gezien, goeien ambiance gwn te zalig vo woorden

badXtrip

Legacy Member
Trouwens, ik hoor hier NIETS over de nieuwe liar... hij is nochtans zeer te pruimen vind ik... :p

Bart Religion

Legacy Member
is er dan een nieuwe Liar? zal ik moeten checken. coole band Liar!

Rubmifer

Legacy Member
Hawthorne Heights heeft een nieuwe single uit van hun nieuwe album voor in februari dacht ik. Vond hem wel nog goed

Ik hoor nogal wat slechte commentaar over deze groep (vooral de review van hun album op punknews.org)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan