Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reedsh

Legacy Member
rubmifer zei:
Hawthorne Heights heeft een nieuwe single uit van hun nieuwe album voor in februari dacht ik. Vond hem wel nog goed

Ik hoor nogal wat slechte commentaar over deze groep (vooral de review van hun album op punknews.org)

ja lol duh, vreselijk slechte groep ook
hoe slechte & cliché lyrics kunde schrijven
hoe slecht kunnen uw "screams" zijn
hawthorne heights is gewoon een grap? :/

pit24

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik weet niet of het oud nieuws is, maar de eerste namen van Groezrock. :eek:

PATH OF RESISTANCE - NO USE FOR A NAME - BOLD - LESS THAN JAKE - ME FIRST & the Gimme Gimmes

http://www.groezrock.be

En volgens festivalnoise op de zaterdag ook nog Sick Of It All, maar dat valt af te wachten natuurlijk.

Mooi begin. Al begint NUFAN zn SOIA wel wa afgezaagt te worden imho.
(en ik kan zowizo toch ni eigenlijk :( )

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik heb soia nog steeds niet gezien, elke keer ik de kans kreeg heb ik ze gemist, dus ik hoop dat ik deze keer kan gaan. :angry:

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Trouwens, ik hoor hier NIETS over de nieuwe liar... hij is nochtans zeer te pruimen vind ik... :p
Ik heb hem ook gekocht, ik luister er wel nog redelijk veel naar toe, is mijn 1e liar cd

Verder heb ik ook nog dead stop - done with you gekocht (eindelijk)
en no turning back - damage done

voor nieuwjaar wil ik nog
rise and fall
newgate potential
BHR
en da zallet normaal zijn voor aankopen van vandejaar, want in de laatste 3-4 maand heb ik ongeveer 20cd's gekocht (of demo's) + tshirts, wetende dat ik vroeger bijna nooit cd's kocht, en wetende dak nu beetje in geldnood kom te zitten
(met die feestdagen da deraan komen... en andere kosten die ik nog zal hebben)

sevencrowns

Legacy Member
Damage done van No turning back is echt wel coole cd.
It dies today trug beginnen luisteren (Forever scorned dan wel, vind hun nieuw werk nie al te denderend) wa'n coole band!
Iemand die hier zaterdag Leng Tch'e gaat zien in mol?

badXtrip

Legacy Member
Damage Done... de coolste no turning back cd... zonder twijfel... & dead stop, done with you... ook wel zonder twijfel het coolste album van dead stop (die nieuwe valt mij precies iets tegen...)

Mayh3M

Legacy Member
fOOliO zei:
Damage done van No turning back is echt wel coole cd.
It dies today trug beginnen luisteren (Forever scorned dan wel, vind hun nieuw werk nie al te denderend) wa'n coole band!
Iemand die hier zaterdag Leng Tch'e gaat zien in mol?
Nah, te duur voor die line-up + moet naar een vat die avond :)
En dag erop is't Persistance tour!

En damage done is idd NTB hun beste.

exploder

Legacy Member
Wat was ik blij toen ik no turning back zag ipv maroon (op fallout)

jammer genoeg was ik eerst iets gan eten en heb ik een heel stuk gemist

dan toch de cd gekocht, en me er niet van beklaagd (cd boekje is ook wel sjiek, eerst mooie kamer, dan damage done kamer...)

En ik dacht dat done with you nieuwste album was?
Soit kheb em gekocht omdak al bijna de helft had gekregen via msn van ne maat, en dan besloot ik direct die cd te kopen. :)

gogopowerranger

Legacy Member
Live for nothing heb ik ook al heel wat minder beluisterd dan done with you 'in den tijd'. maar ik zit tegenwoordig ook nie zoveel in de buurt van men platendraaier :(
de newgate potential lege cds zijn hier toegekomen vrijdag geef ik ze aan de band. dus dat komt zeker nog in orde voor 2005 ;)

badtrip: spijtig van het te horen van zxt, jammergenoeg kan ik er nie bij zijn vrijdag. had ook graag nog eens MJ gezien.
exploder: wie ben jij juist .. zit jij op bhc ofzo ??

exploder

Legacy Member
.dave van op bhc ;) (wantja, dave was al bezet.. stom punt)
en dave op eyespy board :)



STRETCHPIERCINGS ZIJN GAY
:unsure:


edit:
gogopowerranger zei:
Live for nothing heb ik ook al heel wat minder beluisterd dan done with you 'in den tijd'. maar ik zit tegenwoordig ook nie zoveel in de buurt van men platendraaier :(
de newgate potential lege cds zijn hier toegekomen vrijdag geef ik ze aan de band. dus dat komt zeker nog in orde voor 2005 ;)
22 december!

en is er nu ne nieuwe cd uit van dead stop na done with you of ni?

badXtrip

Legacy Member
exploder zei:
en is er nu ne nieuwe cd uit van dead stop na done with you of ni?

Ik weet niet zeker op cd (ik gok op "jawel") maar ik heb hem op vinyl, en em noemt "live for nothing" ofzo... zoals de powerranger al zei... Maar pakt dat dead stop nooit done with you meer zal kunnen evenaren... Allé, het zou cool zijn, zeer zeker, maar done with you is gewoon zo'n strakke cd...

gogopowerranger

Legacy Member
stretchpiercings zijn gay, geen twijfel
ik heb alles liggen van dead stop behalve de limited editions :( en het klinkt gewoon beter op vinyl. het gekraak ertussen.
vandaag vooral naar from ashes rise geluisterd tijdens men kameropkuis. die nightmares, wat een plaat!!

badXtrip

Legacy Member
gogopowerranger zei:
stretchpiercings zijn gay, geen twijfel
ik heb alles liggen van dead stop behalve de limited editions :( en het klinkt gewoon beter op vinyl. het gekraak ertussen.

Het enige wat zo kut is aan vinyl, is dat het nogal vlug vervormd... zo zit ik met een project x 7" die ik niet eens kan afspelen omdat er nen bobbel in zit... maar vinyl is zowiezo cooler!

En die from ashes rise is idd wel strak, staat ook wel op m'n "must have" lijstje... die opener alleen al!

exploder

Legacy Member
et probleem met vinyl is da ik dan
1. de platenspeler weer moet bovenhalen vame pa
2. opnieuw moe aansluiten op de boxen ma das ne eel miserie
3. kan dan alleen luisteren naar muziek als mijn ouders niet thuis zijn
4. je kand a ni in ne diskman steken en ook ni op je pc zetten

daarom kopek ook geen vinyls :)

badXtrip

Legacy Member
exploder zei:
et probleem met vinyl is da ik dan
1. de platenspeler weer moet bovenhalen vame pa
2. opnieuw moe aansluiten op de boxen ma das ne eel miserie
3. kan dan alleen luisteren naar muziek als mijn ouders niet thuis zijn
4. je kand a ni in ne diskman steken en ook ni op je pc zetten

daarom kopek ook geen vinyls :)

OH... wij hebben hier thuis een draagbare 7" speler... op & top vintage, jammergenoeg speelt em maar half nie meer :p (nooit echt goed gespeeld, stuk brol, maar toch cool)

En godja, een hele miserie... zo zou ik het ook niet noemen, en lp's kan je wel degelijk op de pc zetten ze :) (alhoewel dat dat meer miserie is dan ze aan uw boxen aansluiten :p)

exploder

Legacy Member
Hier is da wel ne miserie, omda die boxen dus zo vo ne stuk zijn ingewerkt en die cdspeler/radio(tunerding zo vo ook geluid van tv enzo te laten afspelen) hangen zo vast aan de muur enzo en tis daar geen plaats meer voor die (toch wel vrij zware) platendraaier te zetten enzo...

Aleeja, je snapt me point toch wel, en de meeste lp's/7" komen ook wel uit op cd, anders heb ik pech

pit24

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik heb soia nog steeds niet gezien, elke keer ik de kans kreeg heb ik ze gemist, dus ik hoop dat ik deze keer kan gaan. :angry:

Ik heb het exact zelfde met walls of jericho, vorig jaar op graspop stond ik voor de marque maar moest ik door omstandigheden terug naar mijn tent.(Kheb ze zo nogel een paar keer om stomme redenen gemist).

Dus als walls of jericho naar groez komt wordt ik kwaad omdat ik ze dan WEER zal missen.

messiah´

Legacy Member
badXtrip zei:
En godja, een hele miserie... zo zou ik het ook niet noemen, en lp's kan je wel degelijk op de pc zetten ze :) (alhoewel dat dat meer miserie is dan ze aan uw boxen aansluiten :p)
Amai nog nie.

Die naalden zijn wel een miserie, en duur. Bah. :)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
pit24 zei:
Ik heb het exact zelfde met walls of jericho, vorig jaar op graspop stond ik voor de marque maar moest ik door omstandigheden terug naar mijn tent.(Kheb ze zo nogel een paar keer om stomme redenen gemist).

Dus als walls of jericho naar groez komt wordt ik kwaad omdat ik ze dan WEER zal missen.
Op Graspop heb ik WoJ wel gezien, maar soia dan weer niet. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan