Reedsh
Legacy Member
rubmifer zei:Hawthorne Heights heeft een nieuwe single uit van hun nieuwe album voor in februari dacht ik. Vond hem wel nog goed
Ik hoor nogal wat slechte commentaar over deze groep (vooral de review van hun album op punknews.org)
ja lol duh, vreselijk slechte groep ook
hoe slechte & cliché lyrics kunde schrijven
hoe slecht kunnen uw "screams" zijn
hawthorne heights is gewoon een grap? :/

)



