Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Damn... das ook wel redelijk kut... had ze wel graag nog eens gezien ofzo, nuja :p

@antiflag... in't hemelrijck zeker? kvind't kut dat'k nie kan gaan... had er zeer graag bij geweest (fuck, 't hemelrijck is al zo'n klein zaalke, toen wij der moesten spelen zat dat al quasi vol (niet voor ons, voor de andere bands natuurlijk :p) wat moet dat dan nie geven met ds & justice)
antiflag in ravelinge

Anti-flag

Legacy Member
jep twas in 't hemelrijck , ma kben uiteindelijk ni gegaan (geen geld:p). Vrienden da gegaan zijn zeiden dat goe was:)

badXtrip

Legacy Member
Hoe kut is het niet, ontdekken dat de surprise band op fallout fest vanavond No Turning Back is, en niet kunnen gaan... FUCK!

exploder

Legacy Member
was ni de surprise band, was vervanger maroon :)

en five days of vervanger death before disco

en seven oaks vervanger selfish

en newgate potential vervanger provided

en surprise act maudlin

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Gaat er iemand naar de persistance tour?

15:30 THE SETUP
16:05 FULL BLOWN CHAOS
16:40 BLEED THE SKY
17:20 THE RED CHORD
18:00 MAROON
18:45 BORN FROM PAIN
19:30 NAPALM DEATH
20:30 AGNOSTIC FRONT
21:30 HATEBREED

badXtrip

Legacy Member
exploder zei:
was ni de surprise band, was vervanger maroon :)

en five days of vervanger death before disco

en seven oaks vervanger selfish

en newgate potential vervanger provided

en surprise act maudlin

haha... maudlin, surprise act... :unsure:

serieus... maudlin is zo een band die wel eens cool is, maar weeral veel te veel gehyped word... muzikaal vind ik ze strak, zelf beter dan amen ra... alleen die zanger... een afmelksel van de zanger van amen ra, doet bijna exact hetzelfde en zijn stem trekt (volgens mij althans) op de kloten om dat soort toestanden te doen... Nuja... :p

Mayh3M

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Gaat er iemand naar de persistance tour?

15:30 THE SETUP
16:05 FULL BLOWN CHAOS
16:40 BLEED THE SKY
17:20 THE RED CHORD
18:00 MAROON
18:45 BORN FROM PAIN
19:30 NAPALM DEATH
20:30 AGNOSTIC FRONT
21:30 HATEBREED
Normaal wel.
En shit zeg, hoe lang gaan ze TSU laten spelen? 20 min?
En Full blown chaos staat veel te laag!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Die uurschemas van de ab trekken altijd op de ballen, de bands spelen meestal tot het uur dat de volgende band al zou moeten beginnen.

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
was ni de surprise band, was vervanger maroon :)

en five days of vervanger death before disco

en seven oaks vervanger selfish

en newgate potential vervanger provided

en surprise act maudlin

Hahahaha bleef bijna niks meer over van hun line up.

Bouftou

Legacy Member
Vrijdag trede de ramroosjes op in Opwijk :D , ga zo zalig worre. Wie gaat daar nog zijn van jullie?

grtz Bouftou

badXtrip

Legacy Member
Ramroosjes... aka de heideroosjes daar die een paar ramones covers doen? neen dank u

badXtrip

Legacy Member
ik weet niet of into the moat al een nieuwe plaat heeft, maar die mcd heerst wel redelijk ja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan