exploder
Legacy Member
antiflag in ravelingebadXtrip zei:Damn... das ook wel redelijk kut... had ze wel graag nog eens gezien ofzo, nuja![]()
@antiflag... in't hemelrijck zeker? kvind't kut dat'k nie kan gaan... had er zeer graag bij geweest (fuck, 't hemelrijck is al zo'n klein zaalke, toen wij der moesten spelen zat dat al quasi vol (niet voor ons, voor de andere bands natuurlijk) wat moet dat dan nie geven met ds & justice)
) 
