Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sevencrowns

Legacy Member
Haha, khad al zo'n sterk vermoeden da het daarom was. Nuja, ieder zijn stijl ofcourse. Kvind het vrij tot zéér netjes wat ze brengen.

badXtrip

Legacy Member
fOOliO zei:
Haha, khad al zo'n sterk vermoeden da het daarom was. Nuja, ieder zijn stijl ofcourse. Kvind het vrij tot zéér netjes wat ze brengen.

Ook dat vind ik zoiets stoms
ze brengen niets origineels, ze doen wat pakweg alle harde deathmetal bands doen, vaak 1000x beter, gooien er een klein beetje converge bij en vala...

sevencrowns

Legacy Member
nick™ zei:
ik wss, maar daar heb je niet veel aan ^^

Hmm, heb dus ontdekt dat ik niet kan gaan. vrij klote maar kom.

@ badxtrip: ik ben volledig niet into-death metal dus ik zou niet weten hoe een death metal band klinkt die 1000x beter is. En volgens mij zijn die Converge invloeden net wat hen voor mij zo cool doen klinken..

Bart Religion

Legacy Member
de nieuwe Lagwagon is weer zoals vanouds een uitstekende plaat geworden. Hun beste in 10 jaar!

Anti-flag

Legacy Member
Hailing from the streets of NYC. The Leftover Crack/Choking Victim guys are coming over to Europe! Both Leftover Crack as Choking Victim have been on Hellcat records and now found a new home in Jello Biafra's label "Alternative Tentacles'. They come as 'Crack Steady Rockers' and perform the best of both bands live on stage! Drawing from the depths of Hardcore, Punk, Ska, Death Metal, and Classical pieces they create a cutting-edge conglomerate. Their lyrical assault on contemporary issues such as political corruption, drug use, schoolyard murders, and capitalism make the band no stranger to controversy... This band is fucking awesome. Only show in Belgium!!

zou zijn voor maandag 22/11 in gent

khoop da het gaat lukken omdaar te geraken:)

Bad Religion

Legacy Member
eerste namen bekend voor groezrock volgend jaar.

FIRST NAMES : PATH OF RESISTANCE - NO USE FOR A NAME - BOLD

sevencrowns

Legacy Member
December wordt drukke maand
3e: Leng Tch'e, Crimson Falls, Pushed Too Far..
7e: The Bled, Fear Before The March Of Flames, Lost In Rhone, ..
7e: Himsa, 3 Inches Of Blood, ..
9e: Lamb Of God, Chimaera, ..

Iemand die naar 1 van deze dingen gaat?

Mayh3M

Legacy Member
De 3e niet, wegens vat en de dag erop Persistance tour.
De andere shows zeggen me niets.

sir oinksalot

Legacy Member
fOOliO zei:
3e: Leng Tch'e, Crimson Falls, Pushed Too Far..
ga ik ook zeker naartoe, (de gitarist van crimson falls was overigs nog mijn opvoeder in mol :cool: toffe gast)

pit24

Legacy Member
fOOliO zei:
December wordt drukke maand
3e: Leng Tch'e, Crimson Falls, Pushed Too Far..
7e: The Bled, Fear Before The March Of Flames, Lost In Rhone, ..
7e: Himsa, 3 Inches Of Blood, ..
9e: Lamb Of God, Chimaera, ..

Iemand die naar 1 van deze dingen gaat?

3e, heb ik hier al is gevraagd. Nu ik ben benieuwd voor leng Tch'e, aborted vond ik op graspop "goed" maar niet super. Die 2groepen hebben deels dezelfde cast dus...

badXtrip

Legacy Member
deels dezelfde cast?
de drummer van leng tche is de zanger bij aborted... en daar blijft het bij

Leng Tche is gewoon cool

syndrom

Legacy Member
20ste januari

Anti-flag + good clean fun in heist!!!!


EYESPY flikkert het fftjes, hopelijk is dit het begin om wat grote bands dicht bij de deur te krijgen

Bad Religion

Legacy Member
reavX zei:
20ste januari

Anti-flag + good clean fun in heist!!!!


EYESPY flikkert het fftjes, hopelijk is dit het begin om wat grote bands dicht bij de deur te krijgen

anti-flag :love:

Mayh3M

Legacy Member
reavX zei:
20ste januari

Anti-flag + good clean fun in heist!!!!


EYESPY flikkert het fftjes, hopelijk is dit het begin om wat grote bands dicht bij de deur te krijgen
Maar wel serieus foute datum, zelfde als die van Terror, Donnybrook en Blacklisted in Antwerpen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan