Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
Iemand die naar restless youth luistert? kheb ze ene keer gezien , cool optreden , en state of confusion is echt wel heel goed:)

Mayh3M

Legacy Member
RY, vind het niet zò goed.

Iemand die nieuwe Rise & Fall al feitelijk? Reacties?

syndrom

Legacy Member
Mayh3M zei:
RY, vind het niet zò goed.

Iemand die nieuwe Rise & Fall al feitelijk? Reacties?


Nieuwe rise and fall klinkt een pak rauwer dan de vorigen, maar hij is wel goed.

badXtrip

Legacy Member
Fuck, ik ben zo benieuwd naar die nieuwe r&f... de mp3 klonk veelbelovend, al vond ik hellmouth niet echt een super album...

badXtrip

Legacy Member
Fuck... hoe cool, 10 februari, zero mentality in ieper! Ik zat al te overwegen mijn zaterdag te verkakken om naar die GSR showcase te gaan in Rijsel... damn, nu moet ik dat ook niet meer doen... supercool!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Vantzelfde. :(

Angel Crew bevestigd voor 20 januari als extra support voor Terror.

Fix0r

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Vantzelfde. :(

Angel Crew bevestigd voor 20 januari als extra support voor Terror.
Ik ben van de partij !

@Mayhem: Het leek er wel een feesje te zijn.

exploder

Legacy Member
Vorige show congress aangeschaft (blackened persistance)

eerst vond ik er niet veel aan

na een 2e en 3e luisterbeurt daarentegen...
fuck!

zelfde met LIAR cd (falls of torment) die ik op me pc heb staan (keer gekregen van ne vriend, ij eeft da erop gezet)
ik luisterde er nooit naar toe, nu ebk em nog ke opgelegd en naar geluisterd...
wederom fuck :o
volgende keer kopek die cd als ik de kans heb

natuurlijk nadat ik:
Newgate potential demo gekocht heb
Rise and fall (into oblivion)
en cd van Justice (welkeen is trouwens de beste?)

Rubmifer

Legacy Member
punkunited.com zei:
Thats it, Its all over. The 'wise are no more. Thats right, after seventeen years, the kings of Cali-punk, PENNYWISE have thrown in their towels. Just moments ago their Australian tour promotor called Missinglink in Melbourne to break the sad news: TOUR CANCELLED! PENNYWISE ARE OVER!

For those who were pining to buy tickets to the aussie tour (due to go on sale tomorrow), we urge you to make your way to The Peninsular or Torquay and join in the memorial services taking place at most pubs and beach bon-fires tonight. Remember where you were when you read this, like the passing of England's Rose, for years to come you'll be recounting just when and where you were as you heard the tragic news. Who will fill the soundtracks of our extreme sports videos now?

:( :( :cry: :cry:

DerT

Legacy Member
Australian Tour Cancelled… Breakup Rumors Swirl - 11.30.05
Don’t believe the hype. Yes we are sad to announce that the Australian tour that was to take place in February has been cancelled due to unforeseen circumstances. . Despite rumors to the contrary PENNYWISE HAS NOT BROKEN UP. Pennywise loves Australia and hopes to make it back sometime in 2006. The band has just returned from some amazing shows on the east coast and are currently preparing for the two Anaheim shows in December and three weeks of dates on the west coast with No Use For A Name. So hope you all had a good turkey day and hope to see you at the Christmuhkah concerts in December. Stay tuned for pics and stories from our recent travels on the east coast to be posted soon.
See ya in the pit,
Spud Boy

www.pennywisdom.com

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ach, Pennywise is zo slecht nog niet, ik irriteer me enkel aan de fanboys die enkel fuck authority en bro hymn kennen.

badXtrip

Legacy Member
Pennywise, ik ben er geen fan meer van, maar ben het wel geweest... ik zou het jammer vinden dat ze stoppen, maar ik zou er niet van wakker liggen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan