Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V-Virus

Legacy Member
badXtrip zei:
Planet Mental is anders stukken beter imo... damn, wel echten bummer!

Alleen nog maar Get an oxygen tank gehoord. kga Planet Mental dan maar beter eens zoeken :(

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Haha... net alsof ze nen boysband zijn ofzo... "gesplit" :p

Maar tis wel een grote tegenvaller allesinds :sop:
welja, ik las "mental is gesplit"

ik typte da over :p

Fix0r

Legacy Member
Reedsh zei:
de nieuwe band van tom delonge (blink182) heeft weral zo ne preview op hun site gezet
http://www.angelsandairwaves.com/Default_main.php
ksnap er wel ni veel van
bedoeling dat daar ook ne film van komt ofzo? :/
lijkt mij dat ze hun eigen project toch net íets aan het overraten zijn :p
Het denk dat het een film is over de cd. Als ge naar myspace ga van hun, dan staat daar ergens:

MacBethfims brings you a sneak peak at Tom's first-ever, in person interview talking about his new album

badXtrip

Legacy Member
Reedsh zei:
de nieuwe band van tom delonge (blink182) heeft weral zo ne preview op hun site gezet
http://www.angelsandairwaves.com/Default_main.php
ksnap er wel ni veel van
bedoeling dat daar ook ne film van komt ofzo? :/
lijkt mij dat ze hun eigen project toch net íets aan het overraten zijn :p

Haha :p shit... wa's da... EMO: THE MOVIE ofzo? ik begrijp het ook niet... tanks, en blijkbaar emo muziek.... da gaat cool worden! :unsure:

En trouwens... iemand de nieuwe With Honor al gehoord? Ik was er in't begin niet al te enthousiast over, wat verandert van stijl, maar na een paar keer luisteren bevalt hij me wel goed eigenlijk...

syndrom

Legacy Member
ik kijk nochtans zwaar uit naar angels & airwaves, maja tis nu momenteel in om op "emo" muziek te kakken

syndrom

Legacy Member
Best dat het eens iet anders is, want hardcore kan me voor het moment echt niet meer boeien, als het er op neer komt klinken alle bands zowat hetzelfde.

Oftewel benne kik het

sir oinksalot

Legacy Member
reavX zei:
Best dat het eens iet anders is, want hardcore kan me voor het moment echt niet meer boeien, als het er op neer komt klinken alle bands zowat hetzelfde.

Oftewel benne kik het

[hardcore is my one true love.]
toepasselijke sig dan :p

Reedsh

Legacy Member
reavX zei:
Best dat het eens iet anders is, want hardcore kan me voor het moment echt niet meer boeien, als het er op neer komt klinken alle bands zowat hetzelfde.

Oftewel benne kik het

mja "anders" zouk het allesinds ni noemen
is gewoon net dezelfde sound als box car racer en het laatste blink album, waarvan ik al 2 jaar geleden van zei dat ze op de emo trein sprongen omdat dat nu eenmaal the cool thing to do was, maar toen snapte niemand me ofzo en nu ineens springen ze voor iedereen wel op de emotrein met angels & airwaves..
nuja.

ook is zien naar www.plusfortyfour.com is de nieuwe band van mark en travis
staat een lieke op, klinkt net als de box car racer en het laatste blink album, dusja nix nieuws onder de zon, slechte lame teksten, zelfde sound,..
en dan ook ja de bandname alleen al
tis duidelijk da de manne het enkel nog doen voor het geld :) en ja waarom ook ni eigelijk

Fix0r

Legacy Member
Kvind het toch ni zoe goed die +44. Vooral die vrouwenstem erbij op het laatste. Die stem komt er niet zo goed door vind ik persoonlijk.

syndrom

Legacy Member
Reedsh zei:
mja "anders" zouk het allesinds ni noemen
is gewoon net dezelfde sound als box car racer en het laatste blink album, waarvan ik al 2 jaar geleden van zei dat ze op de emo trein sprongen omdat dat nu eenmaal the cool thing to do was, maar toen snapte niemand me ofzo en nu ineens springen ze voor iedereen wel op de emotrein met angels & airwaves..
nuja.

ook is zien naar www.plusfortyfour.com is de nieuwe band van mark en travis
staat een lieke op, klinkt net als de box car racer en het laatste blink album, dusja nix nieuws onder de zon, slechte lame teksten, zelfde sound,..
en dan ook ja de bandname alleen al
tis duidelijk da de manne het enkel nog doen voor het geld :) en ja waarom ook ni eigelijk

Kdenk dat Tom da nie enkel doet voor het geld, over de andere twee heb ik ook men twijfels, vooral over travis dan.

badXtrip

Legacy Member
Ach... je kan ze geen ongelijk geven dat ze het voor het geld doen imo... net alsof die nog een kleine underground band zouden beginnen ofzo :)

& wat reavX zegt, dat hardcore hem niet meer boeit, ik kan hem wel volgen eigenlijk, de dag van vandaag is er hier & daar 1 originele band (maar dan wel al heel zeldzaam) en 1.000.000 bands die die band gaan afrippen... Ach... oude bands ontdekken kan ook geen kwaad in zo'n tijd :p

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
& wat reavX zegt, dat hardcore hem niet meer boeit, ik kan hem wel volgen eigenlijk, de dag van vandaag is er hier & daar 1 originele band (maar dan wel al heel zeldzaam) en 1.000.000 bands die die band gaan afrippen... Ach... oude bands ontdekken kan ook geen kwaad in zo'n tijd :p

Idd, ik ben nu vollop oldskool toestanden aan het ontdekken, tenminste iets waar nog energie inzit. Niet de zoveelste metalcore band die clean vocals beginnen doen om cool te blijven.

Oldskool en postrock voort moment

Fix0r

Legacy Member
badXtrip zei:
Ach... je kan ze geen ongelijk geven dat ze het voor het geld doen imo... net alsof die nog een kleine underground band zouden beginnen ofzo :)

& wat reavX zegt, dat hardcore hem niet meer boeit, ik kan hem wel volgen eigenlijk, de dag van vandaag is er hier & daar 1 originele band (maar dan wel al heel zeldzaam) en 1.000.000 bands die die band gaan afrippen... Ach... oude bands ontdekken kan ook geen kwaad in zo'n tijd :p
Dat zegt veel over de band zelf imo. En oldsckool, meestal kan ik het wel pruimen maar soms ligt het me niet.

Anti-flag

Legacy Member
death by stereo valt wel mee , dingen zoals silverstein moetk ni van hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan