V-Virus
Legacy Member
badXtrip zei:Planet Mental is anders stukken beter imo... damn, wel echten bummer!
Alleen nog maar Get an oxygen tank gehoord. kga Planet Mental dan maar beter eens zoeken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
badXtrip zei:Planet Mental is anders stukken beter imo... damn, wel echten bummer!

welja, ik las "mental is gesplit"badXtrip zei:Haha... net alsof ze nen boysband zijn ofzo... "gesplit"
Maar tis wel een grote tegenvaller allesinds![]()


Het denk dat het een film is over de cd. Als ge naar myspace ga van hun, dan staat daar ergens:Reedsh zei:de nieuwe band van tom delonge (blink182) heeft weral zo ne preview op hun site gezet
http://www.angelsandairwaves.com/Default_main.php
ksnap er wel ni veel van
bedoeling dat daar ook ne film van komt ofzo? :/
lijkt mij dat ze hun eigen project toch net íets aan het overraten zijn![]()
Reedsh zei:de nieuwe band van tom delonge (blink182) heeft weral zo ne preview op hun site gezet
http://www.angelsandairwaves.com/Default_main.php
ksnap er wel ni veel van
bedoeling dat daar ook ne film van komt ofzo? :/
lijkt mij dat ze hun eigen project toch net íets aan het overraten zijn![]()
shit... wa's da... EMO: THE MOVIE ofzo? ik begrijp het ook niet... tanks, en blijkbaar emo muziek.... da gaat cool worden! 
reavX zei:Best dat het eens iet anders is, want hardcore kan me voor het moment echt niet meer boeien, als het er op neer komt klinken alle bands zowat hetzelfde.
Oftewel benne kik het

reavX zei:Best dat het eens iet anders is, want hardcore kan me voor het moment echt niet meer boeien, als het er op neer komt klinken alle bands zowat hetzelfde.
Oftewel benne kik het
en ja waarom ook ni eigelijkReedsh zei:mja "anders" zouk het allesinds ni noemen
is gewoon net dezelfde sound als box car racer en het laatste blink album, waarvan ik al 2 jaar geleden van zei dat ze op de emo trein sprongen omdat dat nu eenmaal the cool thing to do was, maar toen snapte niemand me ofzo en nu ineens springen ze voor iedereen wel op de emotrein met angels & airwaves..
nuja.
ook is zien naar www.plusfortyfour.com is de nieuwe band van mark en travis
staat een lieke op, klinkt net als de box car racer en het laatste blink album, dusja nix nieuws onder de zon, slechte lame teksten, zelfde sound,..
en dan ook ja de bandname alleen al
tis duidelijk da de manne het enkel nog doen voor het gelden ja waarom ook ni eigelijk


badXtrip zei:& wat reavX zegt, dat hardcore hem niet meer boeit, ik kan hem wel volgen eigenlijk, de dag van vandaag is er hier & daar 1 originele band (maar dan wel al heel zeldzaam) en 1.000.000 bands die die band gaan afrippen... Ach... oude bands ontdekken kan ook geen kwaad in zo'n tijd![]()
Dat zegt veel over de band zelf imo. En oldsckool, meestal kan ik het wel pruimen maar soms ligt het me niet.badXtrip zei:Ach... je kan ze geen ongelijk geven dat ze het voor het geld doen imo... net alsof die nog een kleine underground band zouden beginnen ofzo
& wat reavX zegt, dat hardcore hem niet meer boeit, ik kan hem wel volgen eigenlijk, de dag van vandaag is er hier & daar 1 originele band (maar dan wel al heel zeldzaam) en 1.000.000 bands die die band gaan afrippen... Ach... oude bands ontdekken kan ook geen kwaad in zo'n tijd![]()