Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tzal nog nie. me MFATGG, NUFAN, SIck Of It All,Less Than Jake,... :applause:Bad Religion zei:man man die groezrock line-up is nu al![]()
Dude, ze hebben het niet over dat soort screamo.fOOliO zei:"zelfs" screamo, wow zo neerbuigend precies over screamo? over screamo gesproken, laatste tijd toch wel vrij harde obsessie.. et tu brute, i robot, louise cyphre, june paik, hassan i sabbah, welcome the plague year.. etc. echt super coole bands stuk voor stuk.
En man, vooral die City of Caterpillariaanse toestanden lijk WtPY, June Paik (drie liedjes en man zo hypen!) en Et tu Brute zit 'k tegenwoordig aan. Anti-flag zei:death by stereo valt wel mee , dingen zoals silverstein moetk ni van hebben
Pred zei:kben normaal niet zo voor al die toestanden die hier in deze thread thuishoren, maar zopas Integrity en Ringworm ontdekt en dat klinkt wel lekker !
messiah´ zei:Dude, ze hebben het niet over dat soort screamo.En man, vooral die City of Caterpillariaanse toestanden lijk WtPY, June Paik (drie liedjes en man zo hypen!) en Et tu Brute zit 'k tegenwoordig aan.
Ik zit trouwens hard te twijfelen om naar utrecht te gaan om ampere te zien. Ampere is hardddd!
gij zit toevallig nie op mashnote? 't zit daar ook vol mensen van mol enal

LoRdOfMaDnEs zei:Mijn favoriete stijl blijft NYHC: Madball, Sick Of It All, Agnostic Front, Murphy's Law, 25 ta Life, Breakdown, Sheer Terror, ...![]()
