Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flameboy

Legacy Member
kweni, ik vindt zowa alle stijlen van hc goe, alleen die metalcore dingen vinnek zowa minder, zelfs screamo gaat er in

sevencrowns

Legacy Member
"zelfs" screamo, wow zo neerbuigend precies over screamo? over screamo gesproken, laatste tijd toch wel vrij harde obsessie.. et tu brute, i robot, louise cyphre, june paik, hassan i sabbah, welcome the plague year.. etc. echt super coole bands stuk voor stuk. laatste tijd ook wat meer aan't luisteren naar experimentele/grind/metal shizzle like locust (altijd al geniaal gevonden eigelijk, ma bon) and then the dead girl screamed, daughters , blabla go on.

en fuck every time i die op pp was cóól! ik heb me wel vrij tot zeer goed geamuseerd in die pit :)

flameboy

Legacy Member
wow, ik zal me dan wel verkeerd hebben uitgedrukt, ik vind screamo goe, maar ik bedoelde dat ik zowel hc als screamo goe vind en ik denk ni minder over het ene of het andere

messiah´

Legacy Member
fOOliO zei:
"zelfs" screamo, wow zo neerbuigend precies over screamo? over screamo gesproken, laatste tijd toch wel vrij harde obsessie.. et tu brute, i robot, louise cyphre, june paik, hassan i sabbah, welcome the plague year.. etc. echt super coole bands stuk voor stuk.
Dude, ze hebben het niet over dat soort screamo. :) En man, vooral die City of Caterpillariaanse toestanden lijk WtPY, June Paik (drie liedjes en man zo hypen!) en Et tu Brute zit 'k tegenwoordig aan.

Ik zit trouwens hard te twijfelen om naar utrecht te gaan om ampere te zien. Ampere is hardddd!

gij zit toevallig nie op mashnote? 't zit daar ook vol mensen van mol enal

badXtrip

Legacy Member
Screamo wordt de laatsten tijd zo gehyped man... 't is niet meer normaal;.. iedereen luisterd wel naar een "echte" screamo band..
Ik heb het ook een eindje geprobeerd... screamo is niets voor ik... :p

Bad Religion

Legacy Member
ieders zijn smaak i guess =)

heel groezrock valt in mijn smaak, van de punk tot de hardcore stuff en zelfs silverstein! maar men voorkeur gaat uit naar bands zoals alexisonfire!

Pred

Legacy Member
kben normaal niet zo voor al die toestanden die hier in deze thread thuishoren, maar zopas Integrity en Ringworm ontdekt en dat klinkt wel lekker !

badXtrip

Legacy Member
Pred zei:
kben normaal niet zo voor al die toestanden die hier in deze thread thuishoren, maar zopas Integrity en Ringworm ontdekt en dat klinkt wel lekker !

Tuurlijk...
Ringworm & Integrity, zonder twijfel 2 van dé coolste bands die er ooit geweest zijn....

sevencrowns

Legacy Member
messiah´ zei:
Dude, ze hebben het niet over dat soort screamo. :) En man, vooral die City of Caterpillariaanse toestanden lijk WtPY, June Paik (drie liedjes en man zo hypen!) en Et tu Brute zit 'k tegenwoordig aan.

Ik zit trouwens hard te twijfelen om naar utrecht te gaan om ampere te zien. Ampere is hardddd!

gij zit toevallig nie op mashnote? 't zit daar ook vol mensen van mol enal

buh, hebt ge dan misschien nog een ander soort screamo? :p

en neen, op mashnote zit ik nie, ma wel wa screamo-obsessed vrienden van mij denk ik.. damn. dat doet me er aan herinneren, hoe cool was louise cyphre, zann, am i dead yet & vegas (wel pakke minder .. ma bon) in ons jeugdhuis in mol. amper 30 man binnen denk ik, maar wàt een show!

sevencrowns

Legacy Member
duuh, kben echt vrij tot zeer openminded als't over muziek aankomt. (enfin, ik bedoel, als het op de -core's en zo aankomt.) oldschool is de bom.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Mijn favoriete stijl blijft NYHC: Madball, Sick Of It All, Agnostic Front, Murphy's Law, 25 ta Life, Breakdown, Sheer Terror, ... :love:

Anti-flag

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Mijn favoriete stijl blijft NYHC: Madball, Sick Of It All, Agnostic Front, Murphy's Law, 25 ta Life, Breakdown, Sheer Terror, ... :love:


²

+ oldschool en trash dingen enzo , hard en snel:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan