Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
messiah´ zei:
Pennywise is voor punk wat Slipknot voor metal, en Nightwish voor gothic is. Een overgangsband. Eens je voorbij die fase bent, drop je zo'n bands meestal.

Of het goeie danwel slechte muziek is, laat ik wijselijk in het midden. :)

Pennywise verdient toch wel meer respect dan een vergelijking met Slipknot; Die mannen spelen al van in 1988 en punk zou hetzelfde niet zijn zonder Pennywise. Platen als About Time & Pennywise zijn klassiekers in het genre. Pennywise is/was behoorlijk cruciaal voor punk in de jaren '90

Mayh3M

Legacy Member
Ken quasi niets van Pennywise buiten hun bekende songs dus ga niet echt kunnen oordelen of ze goed of slecht zijn.
Maar heb hen paar jaar geleden op festival report gezien op TMF, en fuck zeg, die kerel kan de "woo-hoo" van Bro hymn niet eens deftig "zingen"...

messiah´

Legacy Member
bartreligion zei:
Pennywise verdient toch wel meer respect dan een vergelijking met Slipknot; Die mannen spelen al van in 1988 en punk zou hetzelfde niet zijn zonder Pennywise. Platen als About Time & Pennywise zijn klassiekers in het genre. Pennywise is/was behoorlijk cruciaal voor punk in de jaren '90
Ja kan wel zijn enal, maar voor de meeste kids is Pennywise nog steeds diè band van Bro Hymn. Een band waarmee je je eerste stapjes in de wereld van de punk zet, en toevallig is Slipknot zowat hetzelfde voor metalkids, ongeacht hun achtergrond. Die vergelijking was ook niet denigrerend bedoeld.

gogopowerranger

Legacy Member
Donderdag een zotte fuif in brugge .. met severance, rise and fall, justice en newgate potential .. iemand die komt moshne ??

exploder

Legacy Member
gogopowerranger zei:
Donderdag een zotte fuif in brugge .. met severance, rise and fall, justice en newgate potential .. iemand die komt moshne ??
Ik ga

naar mijn vermoeden zullen er wel veel mensen van 14-15 jaar zijn die anders nooit naar een show gaan voor severance (zoals ik dat hoor van wie er allemaal gaat...)
en daar is het al zo'n klein zaaltje, aleeja...


Ma zobiezo wordet cool, krijg al 40euro vo CDs te kopen om dan onder de kerstboom te leggen :cool: (niet dat we een kerstboom hebben)
+ ik beschik voor't moment over redelijk veel geld dus kan ik nog paar CDs kopen

Verlanglijstje:
Liar - Falls of torment
Officer Jones
Rise and fall (denk alle2, aangezien ik er nog geeneen heb)
Newgate potential demo
OTRIII zine
Justice - Look Alive
en misschien nog een cd, ik zie wel nog

Anti-flag

Legacy Member
exploder zei:
Ik ga

naar mijn vermoeden zullen er wel veel mensen van 14-15 jaar zijn die anders nooit naar een show gaan voor severance (zoals ik dat hoor van wie er allemaal gaat...)
en daar is het al zo'n klein zaaltje, aleeja...


Ma zobiezo wordet cool, krijg al 40euro vo CDs te kopen om dan onder de kerstboom te leggen :cool: (niet dat we een kerstboom hebben)
+ ik beschik voor't moment over redelijk veel geld dus kan ik nog paar CDs kopen

Verlanglijstje:
Liar - Falls of torment
Officer Jones
Rise and fall (denk alle2, aangezien ik er nog geeneen heb)
Newgate potential demo
OTRIII zine
Justice - Look Alive
en misschien nog een cd, ik zie wel nog



als ge elephant skin nog ni hebt : zeker kopen!

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
Ik ga

naar mijn vermoeden zullen er wel veel mensen van 14-15 jaar zijn die anders nooit naar een show gaan voor severance (zoals ik dat hoor van wie er allemaal gaat...)
en daar is het al zo'n klein zaaltje, aleeja...


Ma zobiezo wordet cool, krijg al 40euro vo CDs te kopen om dan onder de kerstboom te leggen :cool: (niet dat we een kerstboom hebben)
+ ik beschik voor't moment over redelijk veel geld dus kan ik nog paar CDs kopen

Verlanglijstje:
Liar - Falls of torment
Officer Jones
Rise and fall (denk alle2, aangezien ik er nog geeneen heb)
Newgate potential demo
OTRIII zine
Justice - Look Alive
en misschien nog een cd, ik zie wel nog

Fcuk stop eens met memmen over de 14-15 jarigen, negeer die mannen dan gewoon als je ze niet afkunt.

messiah´

Legacy Member
Ja jong, The Blood Brothers. Zo sassy muziek, maar damn, het klinkt zo hip.

exploder

Legacy Member
reavX zei:
Fcuk stop eens met memmen over de 14-15 jarigen, negeer die mannen dan gewoon als je ze niet afkunt.
sorry dat ik veralgemeende, maar je weet wat ik bedoel, en ik weet dat er veel zullen zijn, en daardoor zal het gewoon overvol zitten (ik denk dat zonder die mensen het ook al zou goe vol zitten, wsl dan voor de 1e keer in de comma want er komt da bijna nooit veel volk vo ne show)
en neen kheb niets tegen 14-15jarigen maar... (no need to explain, je weet wat ik bedoel)


question: ken je toevallig "lieze" nie (doodroosje) ? kzie lik in haar nick Robin/Fcuk, en nu typ jij, robin, ook fcuk

badXtrip

Legacy Member
exploder zei:
sorry dat ik veralgemeende, maar je weet wat ik bedoel, en ik weet dat er veel zullen zijn, en daardoor zal het gewoon overvol zitten (ik denk dat zonder die mensen het ook al zou goe vol zitten, wsl dan voor de 1e keer in de comma want er komt da bijna nooit veel volk vo ne show)
en neen kheb niets tegen 14-15jarigen maar... (no need to explain, je weet wat ik bedoel)


Goddank voor de organisatoren dan? niets zo kut als een show waar geen volk is... who cares dat't dan merendeels "kleine" kinderen zijn... have fun!

exploder

Legacy Member
badXtrip zei:
Goddank voor de organisatoren dan? niets zo kut als een show waar geen volk is... who cares dat't dan merendeels "kleine" kinderen zijn... have fun!
i know, en trouwens, khad er ook geen kritiek op, ik zei het gewoonweg maar...


btw kheb nog geeneen cd van justice... welkeen zouek best kopen?

pit24

Legacy Member
messiah´ zei:
Ja jong, The Blood Brothers. Zo sassy muziek, maar damn, het klinkt zo hip.

Heb ik niet :)

Niet volledig mijn stijl gewoon.

*edit* verkeerde gequote==>ik bedoel dus dat ik the blood brothers heb gezien, twas degelijk inderdaad. Maar tis men stijl niet.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ja, idd, ik vond Every Time I Die ook beter dan Blood Brothers.
Die moshpit was op een bepaald moment zo fucking groot. :eek:

flameboy

Legacy Member
ja ok, mss heeft het ook wel met een groot feit te maken dak tijdens de blood brothers onder invloed was en alles duizend keren beter was en tijden everytime i die ni :/

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Dat kan ook helpen, maar het kan ook gewoon zijn dat Blood Brothers wat meer jou stijl van hardcore is dan Every Time I Die. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan