Bart Religion
Legacy Member
messiah´ zei:Pennywise is voor punk wat Slipknot voor metal, en Nightwish voor gothic is. Een overgangsband. Eens je voorbij die fase bent, drop je zo'n bands meestal.
Of het goeie danwel slechte muziek is, laat ik wijselijk in het midden.![]()
Pennywise verdient toch wel meer respect dan een vergelijking met Slipknot; Die mannen spelen al van in 1988 en punk zou hetzelfde niet zijn zonder Pennywise. Platen als About Time & Pennywise zijn klassiekers in het genre. Pennywise is/was behoorlijk cruciaal voor punk in de jaren '90
(niet dat we een kerstboom hebben)