Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LoRdOfMaDnEs zei:Ach, Pennywise is zo slecht nog niet, ik irriteer me enkel aan de fanboys die enkel fuck authority en bro hymn kennen.


Dat weet ik wel, maar er zijn genoeg mensen die beginnen bij Nightwish & Within Temptation en eindigen bij Lacrimosa, Laibach en andere gothwave/ebm dingen (of wat is dat allemaal?).LoRdOfMaDnEs zei:Nightwish is niet eens gothic.![]()
Was wel leuk optreden, maar dat van december vorig was nòg beter (lager podium + pak minder volk en dus pak minder warmLoRdOfMaDnEs zei:Ik was even in de metalthread aan het kijken en daar waren ze bezig over de beste cd's en optredens van dit jaar, leek me een leuk idee om daar hier ook eens over te praten.
Voor mij is een van de beste punk/hardcore albums van dit jaar toch wel Legacy van Madball samen met hun optreden in Hof Ter Lo.![]()
)Dat was inderdaad ook zeer fijn.tikketim zei:beste optreden dit jaar voor mij was tog wel the toy dolls op pukkelpop dan![]()

exploder zei:Mental is gesplit


V-Virus zei:ad: Get An Oxygen Tank was zo goe