Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
Kheb er een paar cd's van , die ik echt niet slecht vind. Vooral hunnen allereerste , wildcard , en full circle vind ek goe.

Rubmifer

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ach, Pennywise is zo slecht nog niet, ik irriteer me enkel aan de fanboys die enkel fuck authority en bro hymn kennen.

gelukkig wast niewaar. Dont blame me, ik had het alleen gelezen he ;)
daar ergerk mij ook wel aan, zeker als ze dan nie eens weten voorwa Bro Hymn eigenlijk was :ironic:
Kben wel behoorlijke fan van Penny, heb alleen full circle nog nooit gehoord :(

messiah´

Legacy Member
Pennywise is voor punk wat Slipknot voor metal, en Nightwish voor gothic is. Een overgangsband. Eens je voorbij die fase bent, drop je zo'n bands meestal.

Of het goeie danwel slechte muziek is, laat ik wijselijk in het midden. :)

tikketim

Legacy Member
the offspring was zo voor mij een overgangsband maar ik luister er nogaltijd graag naar :)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik was even in de metalthread aan het kijken en daar waren ze bezig over de beste cd's en optredens van dit jaar, leek me een leuk idee om daar hier ook eens over te praten.

Voor mij is een van de beste punk/hardcore albums van dit jaar toch wel Legacy van Madball samen met hun optreden in Hof Ter Lo. :)

messiah´

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Nightwish is niet eens gothic. :p
Dat weet ik wel, maar er zijn genoeg mensen die beginnen bij Nightwish & Within Temptation en eindigen bij Lacrimosa, Laibach en andere gothwave/ebm dingen (of wat is dat allemaal?).

Anti-flag

Legacy Member
Beste optreden dit jaar vond ek oi polloi in leuven , 1 vd beste ooit eigelijk:)

+ twee keer dead stop

de 7" en van sunpower (john terror) en restless youth vind ek toch vd betere dingen die uitgekomen zijn dit jaar.

tikketim

Legacy Member
beste optreden dit jaar voor mij was tog wel the toy dolls op pukkelpop dan :)

Mayh3M

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik was even in de metalthread aan het kijken en daar waren ze bezig over de beste cd's en optredens van dit jaar, leek me een leuk idee om daar hier ook eens over te praten.

Voor mij is een van de beste punk/hardcore albums van dit jaar toch wel Legacy van Madball samen met hun optreden in Hof Ter Lo. :)
Was wel leuk optreden, maar dat van december vorig was nòg beter (lager podium + pak minder volk en dus pak minder warm :))

Beste shows:
The Setup cd-release in Meerhout
Pressure fest in Herne
Slapshot, Champion, SKOH en TIT in Kontich
Born from pain (+more) in Meerhout

Albums:
The Setup - The pretense of normality
Enemy ground - Insufficient evidence
't Hof van commerce - Ezoa en niet anders
Donnybrook - Lions in this game
Madball - Legacy
Shattered realm - From the dead end blocks where life means nothing
Born from pain - In love with the end
Break and enter - demo
En al uit sinds 2004 maar pas in 2005 ontdekt: Black friday '29 - The escape
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan