Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jellepunk

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Core Of Anger komt blijkbaar ook al mee met Terror de 20e januari:

Terror - Blacklisted
Donnybrook - Angel Crew - Core Of Anger

Core of Anger komt ook naar Sample This!
Samen met hun nieuwe band ook, full force overdose, er is blijkbaar veel intresse (ex- solid, ex-deniall), mja, ff reclame maken voor onze gigs ;)

Groez bennek zeker, peter pan speedrock, soia en DKM :applause:

Fix0r

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Core Of Anger komt blijkbaar ook al mee met Terror de 20e januari:

Terror - Blacklisted
Donnybrook - Angel Crew - Core Of Anger
Het goede nieuws blijft maar komen ! :music:

Rubmifer

Legacy Member
ligt da nu aan mij, of is dien intro van 'epiphany' van bad religion just zelfde als die van 'something sticking in my eye' van NOFX :s

BongZrGooD

Legacy Member
evR' zei:

Het begrip "groupie" geredefinieerd...
Je zou toch denken met de populariteit van Bad Religion dat Graffin dit echt niet nodig heeft...:eek:
Ik heb moeite met dit verhaal te geloven, zeker als je de smoelen ziet die hij trekt. Ook de 2 verschillende t-shirts maken het moeilijker, volgens mij zijn dit webcam pix die bij wijze van grap zijn gemaakt met het verhaal van die fat bitch er bij verzonnen.
De fotos die de daad tonen laten ook geen gezicht zien, en het is dat andere t-shirt...
Lijkt mij eerder een verhaal als dat over Lemmy, die zogezegd op trannsexuelen kickt...
Gestaafd met fotos die uiteindelijk niks bewijzen...
Ach ja, wat sommigen al niet doen om zichzelf interessant te maken.

Groetjes,
BongZ

sir oinksalot

Legacy Member
rubmifer zei:
ligt da nu aan mij, of is dien intro van 'epiphany' van bad religion just zelfde als die van 'something sticking in my eye' van NOFX :s
ja, en er is nog een nummer dat gelijk begint, maar ik weet niet meer welk
nofx had namelijk de intro van een bepaald lied van hun 'gestolen' en als tegenreactie had bad religion dan de intro van something sticking in my eye 'gestolen'

Anti-flag

Legacy Member
stickin' in my eye blijft wel 1 vd beste punkrockliedjes ooit gemaakt vind ek:)

badXtrip

Legacy Member
Het is hier trouwens verdacht stil rond dat No Warning er mee gekapt is... Ok, de laatste cd was da niet, maar Ill Blood, wat een plaat!

Musback

Legacy Member
manne, HC fans kennen Morda wss wel? van brugge ;)
die hunne nieuwe cd, Azerion is echt zooooo fat! da's nie te doen sé

dat wou ik ff kwijt :)

syndrom

Legacy Member
Musback zei:
manne, HC fans kennen Morda wss wel? van brugge ;)
die hunne nieuwe cd, Azerion is echt zooooo fat! da's nie te doen sé

dat wou ik ff kwijt :)


Tot je hem 3 keer beluisterd hebt en tot de vaststelling komt dat het gewoon een metalcore gezeik is zoals 100den andere bands.


autmn delay/black heart rebellion split daarintegen is vette shizzle
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan