Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
Metalcoregezeik of niet, ik vind hen goed.
Er bestaan natuurlijk veel betere bands, maar toch

En AD/ the BHR heb ik nog niet volledig kunnen beluisteren (in 1 trek door)
Het klinkt wel al goed van wat ik al geluisterd heb.

Bart Religion

Legacy Member
de nieuwe Morda nog niet gehoord, maar hun vorige is metalcore zoals metalcore dient te zijn. In tegenstelling tot alle lame pseudo tough guy derderangs brakke mosh hatebreed wannabees.

boozeke

Legacy Member
Morda(en andere bands in da genre) op cd is ni echt goe.
ma kem ze paar weke geleden live gezien,en da was wel een bangelijk optrede:niceone:

exploder

Legacy Member
bartreligion zei:
de nieuwe Morda nog niet gehoord, maar hun vorige is metalcore zoals metalcore dient te zijn. In tegenstelling tot alle lame pseudo tough guy derderangs brakke mosh hatebreed wannabees.
de nieuwe morda (cd) is gewoon zuiverdere kwaliteit, meer metal, meer melodisch, of hoe je het ook moet zeggen

live is er altijd sfeer (en ook als ze in "kleinere" lokaties spelen, alhoewel ik ze daar nog niet veel gezien heb, slechts 1 keer op pre-ieperfest...)

soit, morda dissen is "cool"

(oke, je kan tegen de hype zijn, of het niet hebben voor 1 of ander persoon van de band, daarom moeje de band toch niet dissen, nuja)

badXtrip

Legacy Member
exploder zei:
live is er altijd sfeer (en ook als ze in "kleinere" lokaties spelen, alhoewel ik ze daar nog niet veel gezien heb, slechts 1 keer op pre-ieperfest...)


Dan heb je ze nog nooit buiten westvlaanderen gezien... nog niets dan slechte opmerkingen gehoord er over ;)

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Dan heb je ze nog nooit buiten westvlaanderen gezien... nog niets dan slechte opmerkingen gehoord er over ;)
Technisch is het allemaal wel goed, maar om de 2 songs circlepit, wall of death, iedereen op de grond gaan zitten en dan allemaal tegelijk rechtveren en nog van die zaken vervelen me wel.

Beetje veel allures naar mijn zin.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Bij Terror dan op Graspop, die kerel wou elk nummer een circle pit.

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Technisch is het allemaal wel goed, maar om de 2 songs circlepit, wall of death, iedereen op de grond gaan zitten en dan allemaal tegelijk rechtveren en nog van die zaken vervelen me wel.

Beetje veel allures naar mijn zin.

Welja

hoe ambetant is da niet, middenin een show, iedereen moet gaan zitten... en dan doet iedereen het dan nog ook, dan sta je daar maar heel bescheten nog recht met iedereen die u aant begapen is :p

jaimykeuh

Legacy Member
punk is gewoon een van m'n lievelings genres


enkele poppy punkertjes die ik graag hoor: good charlotte, sum 41, blink 182, ...


enkele punky groepjes die ik graag hoor: Green Day, bad relgion, ramones, rancid, sex pistols, aiden, underoath, 30 seconds to mars, ...


:D

jaimykeuh

Legacy Member
sir oinksalot zei:
kom je je hier ook al belachelijk maken? :)
wast aan mij:wtf:?

manneke ik zit hier nog maar just zene(oke er staa mss 23-6-05 maar toen heb ik men account gemaakt, nu ma pas actieve gebruiker) en als ik vrage mag wa klopt er nu weer niet aan mijn indeling in genres^o)

warcraft3 playe

Legacy Member
jaimykeuh zei:
wast aan mij:wtf:?

manneke ik zit hier nog maar just zene(oke er staa mss 23-6-05 maar toen heb ik men account gemaakt, nu ma pas actieve gebruiker) en als ik vrage mag wa klopt er nu weer niet aan mijn indeling in genres^o)

de meeste mensen hier hebben iets tegen bandjes als good charlotte enzo denk ik :)
maar green day is niet echt punk denk ik.
ze zijn iets meer naar pop-rock aan het gaan nu denk ik.
al ben ik ook niet echt goed in bands in delen in genres dus :D

jaimykeuh

Legacy Member
warcraft3 playe zei:
de meeste mensen hier hebben iets tegen bandjes als good charlotte enzo denk ik :)
maar green day is niet echt punk denk ik.
ze zijn iets meer naar pop-rock aan het gaan nu denk ik.
al ben ik ook niet echt goed in bands in delen in genres dus :D
haha iets tegen good charlotte kan ik begrijpen, ik vindt ze ook niet fantastish, ze zijn redelijk maar ja.ik heb ze toch onder pop punk gezet(ok ik geef toe dat zelf poppunk een beetje te hoog ligt voor good charlotte en).en Green Day--->bwau kweet ni zene, mij kan het eigenlijk niet veel schelen zolang de muziek maar goed is en of het nu pop of punk is....bij green day is dat (vindt ik persoonlijk) wel het geval:) :)

en ik zelf ben ook slecht in groepen onder een genre klasseren:s

warcraft3 playe

Legacy Member
yep,maar alleen zijn er hier mensen wat mss op hun tenen getrapt zijn als ge een groep een fout genre geeft :)
:offtopic: ik zelf vind green day ook goed.
maar effe duidelijk zijn vroeger vond ik ze veel beter :D

jaimykeuh

Legacy Member
warcraft3 playe zei:
yep,maar alleen zijn er hier mensen wat mss op hun tenen getrapt zijn als ge een groep een fout genre geeft :)
:offtopic: ik zelf vind green day ook goed.
maar effe duidelijk zijn vroeger vond ik ze veel beter :D
da heb ik gemerk in het metal topc!!!!!!bijna kleine oorlog voor niks in feite:s

en Green Day ben ik juist beter beginnen te vinden vanaf american idiot;) :D (maarja ze waren er voor ook al goed:D:)

warcraft3 playe

Legacy Member
als u het op mij heeft.
ik koop altijd cd's echt.
ik download niet :)

messiah´

Legacy Member
Ik vindt bad relgion goeie metalcore, soms vindt ik ze wel wat emo maja... :D :D :music:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan