Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de nieuwe morda (cd) is gewoon zuiverdere kwaliteit, meer metal, meer melodisch, of hoe je het ook moet zeggenbartreligion zei:de nieuwe Morda nog niet gehoord, maar hun vorige is metalcore zoals metalcore dient te zijn. In tegenstelling tot alle lame pseudo tough guy derderangs brakke mosh hatebreed wannabees.
exploder zei:live is er altijd sfeer (en ook als ze in "kleinere" lokaties spelen, alhoewel ik ze daar nog niet veel gezien heb, slechts 1 keer op pre-ieperfest...)

Technisch is het allemaal wel goed, maar om de 2 songs circlepit, wall of death, iedereen op de grond gaan zitten en dan allemaal tegelijk rechtveren en nog van die zaken vervelen me wel.badXtrip zei:Dan heb je ze nog nooit buiten westvlaanderen gezien... nog niets dan slechte opmerkingen gehoord er over![]()
Mayh3M zei:Technisch is het allemaal wel goed, maar om de 2 songs circlepit, wall of death, iedereen op de grond gaan zitten en dan allemaal tegelijk rechtveren en nog van die zaken vervelen me wel.
Beetje veel allures naar mijn zin.

wast aan mijsir oinksalot zei:kom je je hier ook al belachelijk maken?![]()
?jaimykeuh zei:wast aan mij?
manneke ik zit hier nog maar just zene(oke er staa mss 23-6-05 maar toen heb ik men account gemaakt, nu ma pas actieve gebruiker) en als ik vrage mag wa klopt er nu weer niet aan mijn indeling in genres^o)

haha iets tegen good charlotte kan ik begrijpen, ik vindt ze ook niet fantastish, ze zijn redelijk maar ja.ik heb ze toch onder pop punk gezet(ok ik geef toe dat zelf poppunk een beetje te hoog ligt voor good charlotte en).en Green Day--->bwau kweet ni zene, mij kan het eigenlijk niet veel schelen zolang de muziek maar goed is en of het nu pop of punk is....bij green day is dat (vindt ik persoonlijk) wel het gevalwarcraft3 playe zei:de meeste mensen hier hebben iets tegen bandjes als good charlotte enzo denk ik![]()
maar green day is niet echt punk denk ik.
ze zijn iets meer naar pop-rock aan het gaan nu denk ik.
al ben ik ook niet echt goed in bands in delen in genres dus![]()

da heb ik gemerk in het metal topc!!!!!!bijna kleine oorlog voor niks in feitewarcraft3 playe zei:yep,maar alleen zijn er hier mensen wat mss op hun tenen getrapt zijn als ge een groep een fout genre geeft![]()
ik zelf vind green day ook goed.
maar effe duidelijk zijn vroeger vond ik ze veel beter![]()

(maarja ze waren er voor ook al goed

messiah´ zei:Ik vindt bad relgion goeie metalcore, soms vindt ik ze wel wat emo maja...![]()
![]()
![]()