Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hxc

Legacy Member
paar dingen die toch wel wegmogen die hier niets liggen te doen
doe maar een bod

SHIRTS
-gone- XL Terror (eagle/black shirt)
XL Embrace Today (dragon/skull white/red print/black shirt)
XL Another Breath (ramones ripp off 2005 usa summer tour/grey shirt) - fits like XL or XXL?
XL Saving Throw (white/red small catchy logo/black shirt) - fits like L?
-gone- XL Liar (white small logo/black shirt) - fits like L?
XL Bleed Into One (razorblade big repeated bleed into one logo in white with red bloodsplatter on the front, also sideprints/black shirt)
XL Agnostic Front (white red print)
-gone- XL Pro Pain (cross)
XL Pennywise (fuck authority)

LONGSLEEVE
-gone- XL Biohazard (why are the innocent dead)

MUSIC - CD (all brand new and sealed)
Dropkick Murphys - Singles col Vol II -gone-
Dropkick Murphys - The warriors code -gone-
Remembering Never - She looks so good in red
Embrace Today - Soldiers -gone-
A Statuc Lullaby - And don't forget to breathe
From First To Last - dear dairy, my teen angst has a bodycount
Lowlife - Love, pain and vengeance
On Broken Wings - Some of us may never see the world
Nora - Dreamers and deadmen -gone-
Six Feet Under - True carnage -gone-

MUSIC - 7INCH
the miracle - true spirit
the divisive - do we only dream (free!)
no more fear - one thing we'll share
ambulance - s/t (free!)
fight for change - join the fight (last 7")
fight for change - the demo sessions

shirts1.jpg


shirts2.jpg

hxc

Legacy Member
rubmifer zei:
kleding mag niet verkocht worden


and @ messiah' : :rofl: :rofl:

voorwa zou ik men shirts ni mogen verpatsen? :p
past hier perfect thuis in deze topic
vermits ik geen for sale/wanted board vind

No Fun At All

Legacy Member
btw zijn er hier mensen die BLOOD FOR BLOOD kennen ?
tis een new york hardcore punk band , goe hard , beestige lyrics ...
spijtig genoeg zijn ze zeer underground dus bv geen eigen site ( hadden er een maar werkt niemeer kvrees dazze gestopt zijn ) , touren nauwelijks ( en al zeker nie in europa ) enz...

No Fun At All

Legacy Member
b4b is wel new york hardcore, of ze van bosten zijn of niet speelt daarin geen rol ;)

ja ik kende ze een tijd geleden zelf niet zo goed maar ik ben meer punk gericht , heb nu alle cd's van hen buiten spit the truth ( moest iemand die hebben :p.

maar op 1 of andere manier krijg ik het gevoel van hen dat ze racistisch - nazistische trekjes/neigingen hebben , of is dat echt compleet foute :)

syndrom

Legacy Member
blood for blood zei:
FUCKING YOUR PUSSY WAS LIKE FUCKING THE WOUND FROM A SHOTGUN BLAST, WITH GANGRENE

Super cool om te zeggen tegen je ex. :D

Ik vond ze vroeger wel cool, nu minder

Mayh3M

Legacy Member
No Fun At All zei:
btw zijn er hier mensen die BLOOD FOR BLOOD kennen ?
tis een new york hardcore punk band , goe hard , beestige lyrics ...
spijtig genoeg zijn ze zeer underground dus bv geen eigen site ( hadden er een maar werkt niemeer kvrees dazze gestopt zijn ) , touren nauwelijks ( en al zeker nie in europa ) enz...
Coole band!
En komen ooit wel terug op tour denk ik, maar Buddha heeft net een kleine en Rob komt naar Europa met Ramallah binnenkort dus zal nog wel even duren.

Nog een dikke week en dan: TERROR!

No Fun At All

Legacy Member
over dien buddha , ik had mij zoals gewoonlijk iets totaal anders voorgesteld bij die kerel als je zo naar de muziek luisterd maar dan ziede video's en dan isda een fat zwijn da nauwelijks beweegt :sad:

kvin rob zijn stemmeke echt de max btw, die zou beter algemene leadsinger zijn

syndrom

Legacy Member
No Fun At All zei:
over dien buddha , ik had mij zoals gewoonlijk iets totaal anders voorgesteld bij die kerel als je zo naar de muziek luisterd maar dan ziede video's en dan isda een fat zwijn da nauwelijks beweegt :sad:

kvin rob zijn stemmeke echt de max btw, die zou beter algemene leadsinger zijn

Bij ramallah is em lead zanger.

syndrom

Legacy Member
No Fun At All zei:
ken ramallah nie echt , hoe is dat ivm b4b ?

Zeker eens checken, het is nog altijd hard en rechtdoor maar niet zo "lomp" als blood for blood. En als je rob graag hoort zingen dan ga je met ramallah zeker aan je trekken komen!

No Fun At All

Legacy Member
reavX zei:
Zeker eens checken, het is nog altijd hard en rechtdoor maar niet zo "lomp" als blood for blood. En als je rob graag hoort zingen dan ga je met ramallah zeker aan je trekken komen!

ik zou b4b toch nie lomp durven noemen hoor , ok , ze schelden veel

heel veel


heel heel veel

maar daartss komen toch ook serieuzere stukjes en goeie mushstukskes

syndrom

Legacy Member
No Fun At All zei:
ik zou b4b toch nie lomp durven noemen hoor , ok , ze schelden veel

heel veel


heel heel veel

maar daartss komen toch ook serieuzere stukjes en goeie mushstukskes


Mo met lomp bedoel ik dat nie, ik bedoel met lomp dat hun muziek niet echt de meest technishe shizzle is, ramallah heeft ietsje meer invloeden en klinkt ietsje gevarieerder

Anti-flag

Legacy Member
blood for blood , altijd een van mijn favoriete hc groepen geweest:) kvin da ze echt op hun eigen staan, nyhc is toch ni echt vind ek. Livin' in exile en outlaw anthems vind ek hun beste cd's. KHoop ze heel graag nog is te zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan