Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

No Fun At All

Legacy Member
Anti-flag zei:
blood for blood , altijd een van mijn favoriete hc groepen geweest:) kvin da ze echt op hun eigen staan, nyhc is toch ni echt vind ek. Livin' in exile en outlaw anthems vind ek hun beste cd's. KHoop ze heel graag nog is te zien

hoezo nog is ?? die hebben toch nog nooit in België opgetreden :confused:

outhlaw anthems is eig echt wel hun beste cd , met tear out my eyes & i ain't like you als beste nummers :music:

Mayh3M

Legacy Member
No Fun At All zei:
hoezo nog is ?? die hebben toch nog nooit in België opgetreden :confused:

outhlaw anthems is eig echt wel hun beste cd , met tear out my eyes & i ain't like you als beste nummers :music:
Op Graspop 2004, en zullen daar voor nog wel paar keer hier shows gedaan hebben.
Outlaw anthems is ook wel mijn favoriet.

Fix0r

Legacy Member
No Fun At All zei:
btw zijn er hier mensen die BLOOD FOR BLOOD kennen ?
tis een new york hardcore punk band , goe hard , beestige lyrics ...
spijtig genoeg zijn ze zeer underground dus bv geen eigen site ( hadden er een maar werkt niemeer kvrees dazze gestopt zijn ) , touren nauwelijks ( en al zeker nie in europa ) enz...
Underground vind ik het niet zo, ik denk da die wel redelijk bekend (bij hardcore/punk fans) zijn. Ik hoor ze in iedergeval graag !

messiah´

Legacy Member
27/4 te Mechelen:

A Day in Black & White (enige show in België -> fuck yea)
Black Heart Rebellion
Am I Dead Yet!

No Fun At All

Legacy Member
messiah´ zei:
27/4 te Mechelen:

A Day in Black & White (enige show in België -> fuck yea)
Black Heart Rebellion
Am I Dead Yet!

ken geen 1 van de 3 :p

am i a nààb ? :(

Fix0r

Legacy Member
No Fun At All zei:
ken geen 1 van de 3 :p

am i a nààb ? :(
Dat maakt je geen "naab", ikzelf ken alleen black heart rebellion alleen van naam dus. Maar ik ken dan ook weer andere groepen. En het gaat ook niet over hoeveel groepen je kent.

sir oinksalot

Legacy Member
reavX zei:
Mo met lomp bedoel ik dat nie, ik bedoel met lomp dat hun muziek niet echt de meest technishe shizzle is, ramallah heeft ietsje meer invloeden en klinkt ietsje gevarieerder
vind ramallah persoonlijk maar niks, terwijl blood for blood zowat men alltime favo hc band is
ramallah is gewoon "te braaf" imo

Anti-flag

Legacy Member
ramallah vind ek ook goed, vooral hun eerste cd. de nieuwe cd is wel anders , ma ik kan er wel naar luisteren:)

No Fun At All

Legacy Member
:music: i wanne spit on the ashes of your twisted world , i wanne watch the whole fucking thing BURN BURN BURN , all i have is hate for this twisted world and when it blows , ill die LAUGHING ! :music:

geef toe , ze kunnen het heel mooi en badass zeggen :D



over NYHC , das een stijl , dus , ik kan ook nyhc spelen net als iemand in afrika , de stijl remains :) , plus dat ze het nog zelf zeggen in intervieuws :)

Rubmifer

Legacy Member
*dont bash me*
sry, ma kvind 'If only you were lonely', de nieuwe van Hawthorne Heights toch vrij goed :$ tis dan al emo, toch staan er paar goeie nummers op, 'This Is Who We Are' en 'Saying Sorry' vindek toch 2 uitstekende nummers. Op vlak van lyrics zijn de teksken toch volwassener geworden dan hun debuut cd, alhoewel bij bv 'We Are So Last Year' (de titel zelf al eig :p ) toch weer wat cliché lyrics de kop opsteken :

i just wanted you to know
i think about you every night
when i fall asleep
you are in my dreams
and just like in a movie
the one you want to see
with a happy ending


*dont bash please :p *

messiah´

Legacy Member
Hawtorne Heights emo schlemo? Mallcore ja.

No Fun At All zei:
ken geen 1 van de 3 :p

am i a nààb ? :(
Bwanent, 't zijn geen bands á la B4B. A Day in Black & White is een band uit de USA die City of Caterpilliaresque screamo maakt, althans op hun vorige platen. Am I Dead Yet! is onze belgische screamo-trots.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan