Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

messiah´

Legacy Member
sir oinksalot zei:
is dat nu ook al een subcategorie van screamo ofzo :rofl:
Nee. Maar geen nood, ik zal het uitleggen voor de iets minder cognitief bedeelden onder ons.

City of Caterpillar was een band.
Het suffix '-esque' betekent:
"Resembling, in the style of"

Waarachtig kom je dan tot de conclusie dat ADIB&W muziek maakt resembling ofte in the style of City of Caterpillar.

sir oinksalot

Legacy Member
ja k, maarja wat wil je dat ik zo'n conclusies trek met al die subgenres tegenwoordig ;)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
No Fun At All zei:
:music: i wanne spit on the ashes of your twisted world , i wanne watch the whole fucking thing BURN BURN BURN , all i have is hate for this twisted world and when it blows , ill die LAUGHING ! :music:

geef toe , ze kunnen het heel mooi en badass zeggen :D



over NYHC , das een stijl , dus , ik kan ook nyhc spelen net als iemand in afrika , de stijl remains :) , plus dat ze het nog zelf zeggen in intervieuws :)
Ik ben een grote nyhc fan en als ik het vergelijk met de andere nyhc bands die ik vaak luisteren lijkt het er in de verste verte niet op.
-> Agnostic Front, Sick Of It All, Madball, Murphy's Law, Sheer Terror, Breakdown, 25 ta Life, Cro-Mags, ...

badXtrip

Legacy Member
Breakdown... meirde, ik begin ze nu maar te ontdekken... hitjes all the way!

No Fun At All

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik ben een grote nyhc fan en als ik het vergelijk met de andere nyhc bands die ik vaak luisteren lijkt het er in de verste verte niet op.
-> Agnostic Front, Sick Of It All, Madball, Murphy's Law, Sheer Terror, Breakdown, 25 ta Life, Cro-Mags, ...

blood for blood haalt hun inspiratie uit

madball , sheer terror , killing time , breakdown , cro mags enz ...

dus toch wel :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
blood for blood zowat mijn favoriete hc band. alhoewel ze meer punk zijn.
en blood for blood haald idd hun inspiratie bij de nyhc maar voegen er de typische boston punk stijl aan toe.

ramallah is 1000x aggressiever dan blood for blood, muzikaal misschien niet maar die lyrics.
jammer dat ze waarschijnlijk op groezrock zullen staan, is een band die in een kleine zaal moet spelen maarja zal er toch bijzijn gelijk waar ze staan.

No Fun At All

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
jammer dat ze waarschijnlijk op groezrock zullen staan, is een band die in een kleine zaal moet spelen maarja zal er toch bijzijn gelijk waar ze staan.

echt op groez dit jaar ofwa ? zou wel phat zijn , kannek die ook es meemaken :p

maar als b4b ooit nog es naar belgië komt ben ik er als de kippen bij :D

Reedsh

Legacy Member
rubmifer zei:
*dont bash me*
sry, ma kvind 'If only you were lonely', de nieuwe van Hawthorne Heights toch vrij goed :$ tis dan al emo, toch staan er paar goeie nummers op, 'This Is Who We Are' en 'Saying Sorry' vindek toch 2 uitstekende nummers. Op vlak van lyrics zijn de teksken toch volwassener geworden dan hun debuut cd, alhoewel bij bv 'We Are So Last Year' (de titel zelf al eig :p ) toch weer wat cliché lyrics de kop opsteken :

i just wanted you to know
i think about you every night
when i fall asleep
you are in my dreams
and just like in a movie
the one you want to see
with a happy ending


*dont bash please :p *

man echt
ten eerste is da al geen emo
en ten tweede, hoe slecht is hawthorne heights? :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
No Fun At All zei:
echt op groez dit jaar ofwa ? zou wel phat zijn , kannek die ook es meemaken :p

maar als b4b ooit nog es naar belgië komt ben ik er als de kippen bij :D

is niet zeker maar ze zijn dan op tour. normaal was tour al gedaan voor groezrock maar opeens is de tour verlengd tot just na groezrock en zijn er geen shows meer mogelijk in belgië dus redeneer ik van ja groezrock met hun exclusiviteitscontracten.


ff reclam voor coole show:

Los Putas
A Mix Of 60's Trash And High Octane Testosterone
The Apers
Punk Rock'n'Roll From Rotterdam
Core Of Anger
HardCore From Roeselare
The Unarmed
SkaPunk
full force overdose
core of anger, ex- solid, ex-deniall *1st show!!*

Zaal Diezie Roeselare
Voorverkoop 4€, bij brooklyn roeselare of piet gein roeselare.
voor voorverkoop kan ook altijd gemaild worden naar [email protected] met het aantal en de naam.

Meer info op de site http://www.sample-this.be

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
is niet zeker maar ze zijn dan op tour. normaal was tour al gedaan voor groezrock maar opeens is de tour verlengd tot just na groezrock en zijn er geen shows meer mogelijk in belgië dus redeneer ik van ja groezrock met hun exclusiviteitscontracten.


ff reclam voor coole show:

Los Putas
A Mix Of 60's Trash And High Octane Testosterone
The Apers
Punk Rock'n'Roll From Rotterdam
Core Of Anger
HardCore From Roeselare
The Unarmed
SkaPunk
full force overdose
core of anger, ex- solid, ex-deniall *1st show!!*

Zaal Diezie Roeselare
Voorverkoop 4€, bij brooklyn roeselare of piet gein roeselare.
voor voorverkoop kan ook altijd gemaild worden naar [email protected] met het aantal en de naam.

Meer info op de site http://www.sample-this.be
ik en paar maten organiseren die :applause:

Bart Religion

Legacy Member
geef mij maar Gorilla Biscuits en Youth Of Today als het op NYHC aankomt :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
ah cool jelle

kzal aanwezig zijn.
overlaast Los Putas gezien in Ieper, twas de max en The Apers hou ik ook wel serieus van dusja.

Rubmifer

Legacy Member
Reedsh zei:
man echt
ten eerste is da al geen emo
en ten tweede, hoe slecht is hawthorne heights? :)

Onder welke categorie zoudet dan zetten? :p
Hun eerste plaat was inderdaad niet al te schitterend (:unsure: ) maar deze vindek toch vrij goed, heb al veel betere cd's gehoord, ma toch vindek em vrij geslaagd, kan natuurlijk persoonlijke smaak zijn, zolang ge mij ma gene emo-fag noemt ;)

Jellepunk

Legacy Member
rubmifer zei:
Onder welke categorie zoudet dan zetten? :p
Hun eerste plaat was inderdaad niet al te schitterend (:unsure: ) maar deze vindek toch vrij goed, heb al veel betere cd's gehoord, ma toch vindek em vrij geslaagd, kan natuurlijk persoonlijke smaak zijn, zolang ge mij ma gene emo-fag noemt ;)
...emo-fag :p

tikketim

Legacy Member
ik zie backfire nog niet vermeld staan tussen al die bands , hoe kan iemand die vergeten ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan