exploder
Legacy Member
bij mijn weten ligt da echt dichter dan 3,6 kilometer hoorrubmifer zei:3.6 km volgens mappy? heb geen flauw idee hoelang je daar over stapt, broer zegt ~20-25 minuten
ver is het allessinds niet, misschien een straat of 3-4
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij mijn weten ligt da echt dichter dan 3,6 kilometer hoorrubmifer zei:3.6 km volgens mappy? heb geen flauw idee hoelang je daar over stapt, broer zegt ~20-25 minuten
Anti-Flag treed al vroeger op met Good Clean Fun in Heist.http://www.uprise.be/images/antiflag.jpg.Anti-flag zei:Gelezen op sites van anti-flag en casualties : In mei zouden anti-flag , the unseen en casualties samen naar europa komen. Kweetni of het veel mensen hier intresseert , maar kzou het echt cool vinden![]()
Dikke second. Je moet nog in gedachten houden Angel Crew komt ook ( man wat een geluid da die producerenflameboy zei:idd, spijtig, maar wou toch liever terror zien dan anti-flag
).LoRdOfMaDnEs zei:Dat die eens naar groez komen in plaats van lintfabriek.
Jamaar, dan moet ik niet naar twee dinges gaan.Alcoholic Punk zei:haha goe zot gij![]()
duizend keer liever naar lintfabriek voor zo'n band dan op groezrock. komen veel beter tot hun recht int lint

LoRdOfMaDnEs zei:Jamaar, dan moet ik niet naar twee dinges gaan.![]()
Mayh3M zei:Vette show volgende week zaterdag, met oa. Black friday '29 en The Setup:
http://img.photobucket.com/albums/v26/Eddy_E/AFFICHE003.jpg
Mayh3M zei:Vette show volgende week zaterdag, met oa. Black friday '29 en The Setup:
http://img.photobucket.com/albums/v26/Eddy_E/AFFICHE003.jpg
