Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
rubmifer zei:
3.6 km volgens mappy? heb geen flauw idee hoelang je daar over stapt, broer zegt ~20-25 minuten
bij mijn weten ligt da echt dichter dan 3,6 kilometer hoor

ver is het allessinds niet, misschien een straat of 3-4

Fix0r

Legacy Member
Anti-flag zei:
Gelezen op sites van anti-flag en casualties : In mei zouden anti-flag , the unseen en casualties samen naar europa komen. Kweetni of het veel mensen hier intresseert , maar kzou het echt cool vinden :D
Anti-Flag treed al vroeger op met Good Clean Fun in Heist.http://www.uprise.be/images/antiflag.jpg.
Maar het valt op de zelfde dag als Terror. Spijtig

Fix0r

Legacy Member
flameboy zei:
idd, spijtig, maar wou toch liever terror zien dan anti-flag
Dikke second. Je moet nog in gedachten houden Angel Crew komt ook ( man wat een geluid da die produceren :love: ).

thorax

Legacy Member
ravelingen is echt niet ver van station van heist. Misschien paar minutjes wandelen natuurlijk als je de trein naar knokke neemt doe je er veel langer over.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Sat. 15-04 19h30 Lintfabriek - Kontich
RAMALLAH(us)
http://www.cultofsilence.com
chorus-oriented hardcore meets apocalyptic metal w/ eerie melody to result in a potent style of aggressive music led by 'White Trash' Rob Lind of Boston's Blood For Blood fame
+ more tba

Alcoholic Punk

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Dat die eens naar groez komen in plaats van lintfabriek.


haha goe zot gij :p

duizend keer liever naar lintfabriek voor zo'n band dan op groezrock. komen veel beter tot hun recht int lint

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
haha goe zot gij :p

duizend keer liever naar lintfabriek voor zo'n band dan op groezrock. komen veel beter tot hun recht int lint
Jamaar, dan moet ik niet naar twee dinges gaan. :sop:

Alcoholic Punk

Legacy Member
is toch leuker 2 shows ipv 1, hebde iet te doen dat weekend.

en idd moet er iets voor hebben als je band echt wil zien.

hxc

Legacy Member
TE KOOP DUS:::::::::::

MERCH
(ask me pictures and details!)
-----------------------------------------
XL Plans For Revenge (simple name logo with some bloodsplatter)
XL Champion (rare one of the first B9's, logo with bloodsplatter)
XL A Thorn For Every Heart (clean logo /w heart - fits like L?)
XL Embrace Today (dragon/skull white/red print/black shirt)
XL Another Breath (ramones ripp off 2005 usa summer tour/grey shirt)
XL Pennywise (fuck authority)
XL Millencolin (M*C logo shirt)
MESHCAP A Thorn For Every Heart

MUSIC - CDS
(all new and unplayed, some still sealed)
-----------------------------------------
Lowlife - Love, pain and vengeance
On Broken Wings - Some of us may never see the world
Remembering Never - She looks so good in red
A Static Lullaby - And don't forget to breathe
From First To Last - Dear diary, my teen angst has a bodycount
Day of the Dead - Old habits die harder
Justice - Look alive
Walk The Plank - s/t
Values Intact - Dear hometown
The Geeks - From the start
Fifty On Red - s/t (rip)
Not Enough - Still old school and pissed
Pollution - Romiendo el silencio
Cinder - Two years of ripoffs and circle pits
No More Fear - Waling on
Common Enemy - Late night skate!
Internal Affairs - This is for you...
The Trouble - Nobody laughs anymore

MUSIC - 7INCHES
---------------
names for graves - version 2.1 (clear red)
the miracle - true spirit
no more fear - one thing we'll share
fight for change - join the fight (final 7")
fight for change - the demo sessions
cross me - drug free zone
the age - s/t
pointing finger - transcend
one x more - they say that you sold out
the change - s/t

Scissor

Legacy Member
Voor het kleine aantal emo mensen die hier zitten,
The Appleseed Cast releaset 21 maart een nieuw album

Titel : Peregrine



Tracklisting for the new album:

tracklist:

1-Ceremony
2-Woodland hunter (part 1)
3-Here we are (family in the hall)
4-Silas knife
5-Mountain halo
6-Sunlit ascending
7-February
8-An orange and a blue
9-Song 3
10-Woodland hunter (part 2)
11-Peregrine
12-A fate delivered
13-The clock and the storm


en komen later naar europa, al staat't nog ni vast da belgie er tussenzit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan