Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flameboy

Legacy Member
ze hadden blacklisted voor donnybrook moete legge, want bij donnybrook wast echt sfeer tot en met en dan blacklisted wa minder

Alcoholic Punk

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik vond dat de sfeer er gewoon niet in zat. De groep stond er zelf ook precies met tegenzin, waarom dat zou ik niet weten.

hen kennende zeker niet met tegenzin, alleen njah is als ik me niet vergis eerste keer dat ze op zo'n podium en voor zo'n groot publiek spelen is normaal dan dat er wat zenuwen zijn en ze iets terughoudend zijn.

en op zo'n shows is er nooit sfeer bij openers gezien lijk 95% enkel interesse heeft in de headliner en er bij de rest maar wat bij staat te kijken.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ja, ook waar, en het kan zeer goed aan de zenuwen gelegen hebben, want ze probeerden wel, maar waren volgens mij een beetje terneergeslagen door het weinige enthousiasme.


:edit: Born From Pain en Latterman op groezrock!

Alcoholic Punk

Legacy Member
tzal wel zo iet zijn want ja core of anger is een band die ik hier immens veel zie en normaal is dat altijd leute en veel gezever met publiek enzo.

kzou mij ook niet meteen op gemak voelen op zo'n podium en zo veel volk, tis wa anders dan int locaal café voor 100 man waarvan ge den helft kent.

Rubmifer

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ja, ook waar, en het kan zeer goed aan de zenuwen gelegen hebben, want ze probeerden wel, maar waren volgens mij een beetje terneergeslagen door het weinige enthousiasme.


:edit: Born From Pain en Latterman op groezrock!

+ A Wilhelm Scream :applause:

xDama

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ja, ook waar, en het kan zeer goed aan de zenuwen gelegen hebben, want ze probeerden wel, maar waren volgens mij een beetje terneergeslagen door het weinige enthousiasme.


:edit: Born From Pain en Latterman op groezrock!

Maar zonder Stefan als lead guitar :) De kerel stopt ermee... Wel jammer.

belgarath03

Legacy Member
gisteren gehoord op punx: nieuwe amenra cd uit en ze een openingsshow van die nieuwe cd hier in gent, in de sint-kwintenskapel:applause: :music: :bow:

Jellepunk

Legacy Member
vanavond:
uprise zei:
FRIDAY JANUARY 27TH 2006

COLLAPSED (00:00) - DIECAST UNIT (00:00) - SILENCE A VIRTUE (00:00) - THE DIRTY SCUMS (00:00) - URSULLA UNDRESS (00:00) - THE J.D. THEORY (00:00)

Show's name Wisselrock 2
Venue CC de Wissel, Zwevezele
Starting time 19:00
Ending time 02:00
Price presale €3.00
Price doors €4.00
Extra info at CC de Wissel, Zwevezele

jodeco

Legacy Member
geen gerucht, is bevestigd op site

The Banner & Anti-Flag ook ! <3

aiden en taking back sunday ook...

badXtrip

Legacy Member
fuck, het begon allemaal zo goed
maar het komt maar slechter en slechter precies!

jodeco

Legacy Member
Path Of Resistance, Himsa, The Banner, All Out War... ok
maar de rest... bwa

hopelijk komen er nog wa deftige namen bij, hopelijk wa beatdown.
Maroon zou van mij ook wel mogen terugkomen.

Rubmifer

Legacy Member
Feestje :applause: Heb Anti-Flag moeten laten schieten in Heist, krijg ik herkansing :applause: hopelijk wordt TBS ook wat goed :)

V-Virus

Legacy Member
Anti-Flag ze mogen dan sellouts zijn maar hun liedjes zijn verdomd catchy :(

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
In tegenstelling tot veel mensen vind ik dit dan weer een shitterende affiche.
Path Of Resistance, Less Than Jake, Me First ..., Peter Pan Speedrock, Raised Fist, Sick Of It All, Comeback Kid, Death By Stereo, Dropkick Murphys, Born From Pain, Anti-Flag, All Out War, vind ik allemaal goede groepen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan