Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
@jodeco

zijde van tielt ja?
waarde aanwezig op den tieltfest benefit in de vortn?

tieltfest benk ook aanwezig, normaal gezien achter den toog.

Fix0r

Legacy Member
4/02 (deze zaterdag)
@ Den Drempel (Antwerpen)
Prijs:€7 Doors: 15H

5M3 (NL Deathmetal)
Cooperate (Metalcore)
Upperhand (Metalcore)
K4B (Deathgrind)
Caldera (Metalcore)
Moker (Metalcore/Death)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Fix0r zei:
4/02 (deze zaterdag)
@ Den Drempel (Antwerpen)
Prijs:€7 Doors: 15H

5M3 (NL Deathmetal)
Cooperate (Metalcore)
Upperhand (Metalcore)
K4B (Deathgrind)
Caldera (Metalcore)
Moker (Metalcore/Death)
Ha, ik ga waarschijnlijk. :D

exploder

Legacy Member
reavX zei:
Killkimnovak ( www.myspace.com/killkimnovak )
Onlyforthesakeofaching ( www.myspace.com/onlyforthesakeofaching )
Am i dead yet? TBC ( www.myspace.com/aidyrocknroll )
Loathus (www.myspace.com/loathus )
Newgate potential ( www.myspace.com/newgatepotential )
Out of cum ( www.outofcum.be )

Locatie: OHK, Christinalaan 113 Oostende
Datum: 1 April
Hoelaat: 18u30
Prijs: 4 € voor leden OHK, 6 € niet-leden.
Sorry om je pret te bederven, maar ik dacht dat vijverpop ook op 1 april was, met o.a. liar (brugge <-> oostende...)



Oja, 9 april Noise and Dishes part II (opassen dus alsje van rond brugge bent met die shows...)

jodeco

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
@jodeco

zijde van tielt ja?
waarde aanwezig op den tieltfest benefit in de vortn?

tieltfest benk ook aanwezig, normaal gezien achter den toog.

ja ben van tielt, kon jammergenoeg niet aanwezig zijn...
bij de volgende benefit in den carlito bennek zeker wel aanwezig, en mss in den frontline ook =)

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
Sorry om je pret te bederven, maar ik dacht dat vijverpop ook op 1 april was, met o.a. liar (brugge <-> oostende...)



Oja, 9 april Noise and Dishes part II (opassen dus alsje van rond brugge bent met die shows...)


gvd toch

jodeco

Legacy Member
em was bijna beter dan de echte silverstein, die zwarte vond ik zelf beter!
ma ale, zo zieje da emo dudes toch nog ballen kunnen hebben.

sorry voor de silverstein fans!

Rubmifer

Legacy Member
N/O :p
k vind Silverstein anders wel nog vet :) Ik eb niets tegen emo, luister daar ook nie veel naar, maar Silverstein staat toch regelmatig op. Hun 1e cd vondek nie veel aan, maar 'Discovering The Waterfront' vondek toch wel een zalig schijfke zenne, echt content da ze komen

exploder

Legacy Member
reavX zei:
er zal wel nog genoeg volk op afkomen (denk ik)

drukke tijden zijnt, en dan hebben we ons laten wijsmaken dawe moesten in april ne show doen, en ni in jan/feb

soit... :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
jodeco zei:
ja ben van tielt, kon jammergenoeg niet aanwezig zijn...
bij de volgende benefit in den carlito bennek zeker wel aanwezig, en mss in den frontline ook =)

wanneer is da weer in den carlito?
mss keer gaan dan.

Instinct

Legacy Member
Wanneer?

Zaterdag 4 februari.
Deuren om 19h00, eerste band begint om 20h00.

Wie?

Days of Betrayal (http://www.daysofbetrayal.be)
Defiant (http://www.defiantcrew.tk)
Convoi (http://www.convoihc.be)
Exzistem (http://www.exzistem.be)

Waar?

't Skut te Aalbeke (Kortrijk)

Flyer:

affiche.klein.JPG

R€B€L

Legacy Member
anti-flag bevestigd op groezrock:) damn die affiche begint er lekker uit te zien

Anti-flag

Legacy Member
DEAD STOP (b)
in-your-face rough-as-fuck hardcore/punk w/ a nod to the mid-80's reminiscent of early Agnostic Front, Negative Approach, SSD, ...
SEEIN'RED (hol)
hyper-fast, blistering hardcore-punk w/ former memb. of Lärm, Profound, and Manliftingbanner
CAREER SUICIDE (can)
Toronto-based 80's skater kid styled snot-drenched punk w/ '77 hooks played at '82 hardcore speed that brings to mind bands like Gang Green, Angry Samoans, and the Germs
FIGHT FIGHT FIGHT (hol)
staight ahead hardcore along the lines of classic bands such as Bold, Battallion Of Saints, Infest, DRI, ...
+ more tba



24 februari in scheld'apen , antwerpen

supercoole show :) , ik zal er spijtig genoeg ni bij kunnen zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan