Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
rise and fall rotslecht? Jij zal ze wssl je ding niet vinden, maar rise and fall rotslecht noemen is toch wel wat vergezocht.

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Ik begrijp al die dinges rond Rise & Fall toch niet goed... telkens ik ze zag waren ze rotslecht... ofwel heb ik dan gewoon geen sjans om een goede show van hen te zien, maar ik betwijfel het... :p
Op plaat vond ik het eerst ook maar niks, maar na een paar keer meer te beluisteren en wa live-shows ben ik ze echt wel beginnen appreciëren.

En hun nieuw album is echt wel snoeihard.

badXtrip

Legacy Member
Heb nog altijd hun nieuwen kunnen beluisteren... Nuja, het zal wel volledig aan ik liggen ;)

jodeco

Legacy Member
vorige van sworn enemy was beter.
de nieuwe vind ik imo wat te eentonig...

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
De zaterdag is al compleet blijkbaar. Nog twee bands te gaan voor vrijdag.

FRIDAY 28th APRIL :
SILVERSTEIN - TAKING BACK SUNDAY (new record) - THRICE + AIDEN + GOLDFINGER + ... 2 more TBA

SATURDAY 29th APRIL :
PATH OF RESISTANCE (new record) - NO USE FOR A NAME - BOLD - LESS THAN JAKE - (new record) - ME FIRST & THE GIMME GIMMES - PETER PAN SPEEDROCK - RAISED FIST (new record) - SICK OF IT ALL (new record) - COMEBACK KID - DEATH BY STEREO - HIMSA - DROPKICK MURPHYS - BORN FROM PAIN - LATTERMAN - A WILHELM SCREAM - ANTI FLAG (new record) - THE BANNER - ALL OUT WAR (new record) - THE LAWRENCE ARMS (new record) + THE SPIRIT THAT GUIDES US + BAD RELIGION + OFFICER JONES & HIS PATROL CAR PROBLEMS + THE MAPLE ROOM

exploder

Legacy Member
Rise and Fall...

Mijn hellmout-cd ging vanaf aankoop niet (er zaten krassen in)
ik mocht hem inruilen maja, tegen da'k die band terug zie...
en nu is't intussen al geleden van 22/12 (denk ik, met de demorelease van NP)

dus eigenlijk alleen nog maar de nieuwe volledig kunnen checken

supercool, dat wel

Mayh3M

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
De zaterdag is al compleet blijkbaar. Nog twee bands te gaan voor vrijdag.

FRIDAY 28th APRIL :
SILVERSTEIN - TAKING BACK SUNDAY (new record) - THRICE + AIDEN + GOLDFINGER + ... 2 more TBA

SATURDAY 29th APRIL :
PATH OF RESISTANCE (new record) - NO USE FOR A NAME - BOLD - LESS THAN JAKE - (new record) - ME FIRST & THE GIMME GIMMES - PETER PAN SPEEDROCK - RAISED FIST (new record) - SICK OF IT ALL (new record) - COMEBACK KID - DEATH BY STEREO - HIMSA - DROPKICK MURPHYS - BORN FROM PAIN - LATTERMAN - A WILHELM SCREAM - ANTI FLAG (new record) - THE BANNER - ALL OUT WAR (new record) - THE LAWRENCE ARMS (new record) + THE SPIRIT THAT GUIDES US + BAD RELIGION + OFFICER JONES & HIS PATROL CAR PROBLEMS + THE MAPLE ROOM
Officer Jones en The maple room, buh, ze hadden wel beter Belgische bands kunnen kiezen.

syndrom

Legacy Member
owla officer jones is wel mega vet en the maple room zijn niet slecht in wat ze doen.

Wel grappig nu kunnen de mannen van officer jones die gast die hun cd's heeft gepikt persoonlijk een bezoekje komen bregen

badXtrip

Legacy Member
Fuck, iemand da nieuw true colors nummer al gehoord? Damned, toen'k ze een tijdje geleden zag konden ze mij niet echt overtuigen, maar fuck, die mp3 is zwaar cool... zelf beter dan justice & dead stop imo!

exploder

Legacy Member
true colors, als da die straight edge band is heb ik die mp3 gehoord en was hij zwaar cool

Alcoholic Punk

Legacy Member
rise and fall njah ik ben er ook niet aan
into oblivion is wel stukken beter dan hellmouth (niet moeilijk ook) maar kan mij nog steeds niet overtuigen.

live vind ik ze wel beter maar toch jah ik geraak er niet in, nochtans ringworm, integrity en dergelijke (duidelijk hun grootste invloeden) ben ik wel zwaar aan.

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Fuck, iemand da nieuw true colors nummer al gehoord? Damned, toen'k ze een tijdje geleden zag konden ze mij niet echt overtuigen, maar fuck, die mp3 is zwaar cool... zelf beter dan justice & dead stop imo!
Nieuw nummer klinkt echt wel goed!

vegetto

Legacy Member
Groez gaat owne
Bad Religion, Anti-Flag, Less than Jake, No use for a name, dropkick murphys,..

Allemaal goede bands gewoon
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan