Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
live vind ik ze wel beter maar toch jah ik geraak er niet in, nochtans ringworm, integrity en dergelijke (duidelijk hun grootste invloeden) ben ik wel zwaar aan.

Idem hier... 'k vind ze eigenlijk gewoon redelijk voorspelbaar & eentonig na een tijdje... + die zang vind'k der echt niet op passen...

sevencrowns

Legacy Member
bwah groez, cava nog. comeback kid, the banner, all out war, etc. allemaal cool bands nog!
en OJ is super cool!
en de nieuwe van RAF (van wat ik er al heb gehoort) blaast mij gewoon weg.
iemand naar the black dahlia murder zondag?

Rubmifer

Legacy Member
echt benieuwd wa de laatste naam is die nog bekend moe gemaakt worden,las op forum Mest, maar sinds die gesplit zijn zou het maar raar zijn. Gelukkig wast dan ook nie waar.

sir oinksalot

Legacy Member
lost in rhone geweldige groep, ken de gitarist ook persoonlijk, heb nog lang liggen azen op zijn sg
anyway, mss dat er hier mij iemand kan helpen hoe geraak ik juist van antwerpen roosenvelt naar hof ter lo?

Bad Religion

Legacy Member
sir oinksalot zei:
lost in rhone geweldige groep, ken de gitarist ook persoonlijk, heb nog lang liggen azen op zijn sg
anyway, mss dat er hier mij iemand kan helpen hoe geraak ik juist van antwerpen roosenvelt naar hof ter lo?

als je de 41.0 naar antwerpen pakt (sinds je in rijkevorsel woont) kom je toch voorbij hof-ter-lo met de bus of vergis ik me ? eindstop van de bus is roosevelt !

sir oinksalot

Legacy Member
Bad Religion zei:
als je de 41.0 naar antwerpen pakt (sinds je in rijkevorsel woont) kom je toch voorbij hof-ter-lo met de bus of vergis ik me ? eindstop van de bus is roosevelt !
ik neem de 600 of 605...

Bad Religion

Legacy Member
sir oinksalot zei:
lost in rhone geweldige groep, ken de gitarist ook persoonlijk, heb nog lang liggen azen op zijn sg
anyway, mss dat er hier mij iemand kan helpen hoe geraak ik juist van antwerpen roosenvelt naar hof ter lo?

als jij toevallig weet waar je die debut cd toevallig te koop is, laat het me weten!

Anti-flag

Legacy Member
Daarjuist "olli duikt onder" gezien op TMF , hij gaat dus den dag mee in nen bepaalde subcultuur , vandaag was het gabber. Voor de mensen die het moest intreseren hier , volgende week gaat het over straight edge...

pit24

Legacy Member
Anti-flag zei:
Daarjuist "olli duikt onder" gezien op TMF , hij gaat dus den dag mee in nen bepaalde subcultuur , vandaag was het gabber. Voor de mensen die het moest intreseren hier , volgende week gaat het over straight edge...

-dus jullie eten echt geen vlees? Hoe houden jullie het dan vol om elkaar continu in elkaar te slaan, mag mensenvlees wel?

eu niet echt

-Dus je geeft toe dat je het soms doet?

Ja spast, we eten mensenvlees, tuurlijk, wat denk je anders. we eten geen dieren maar wel mensen.

-*nieuwe scoop voor TMF*

badXtrip

Legacy Member
Anti-flag zei:
Daarjuist "olli duikt onder" gezien op TMF , hij gaat dus den dag mee in nen bepaalde subcultuur , vandaag was het gabber. Voor de mensen die het moest intreseren hier , volgende week gaat het over straight edge...

Cool... hopelijk maakt hij het niet zo belachelijk als die gabbers... :p

trouwens, gisteren die Sledgehammer 7" gekocht (met dwid integrity & hans liar & birger dbd & so on & so on :p) verplichte aanschaf & al, jammer dat ze niet meer bestaan!

Fix0r

Legacy Member
Anti-flag zei:
Daarjuist "olli duikt onder" gezien op TMF , hij gaat dus den dag mee in nen bepaalde subcultuur , vandaag was het gabber. Voor de mensen die het moest intreseren hier , volgende week gaat het over straight edge...
Dat is imo maar dom ze. Ik heb het vorige keer gezien, toen hij underground hiphop scene ging bezoeken en ging "battlen". Man ik kan die vent niet uitstaan.

exploder

Legacy Member
Anti-flag zei:
Daarjuist "olli duikt onder" gezien op TMF , hij gaat dus den dag mee in nen bepaalde subcultuur , vandaag was het gabber. Voor de mensen die het moest intreseren hier , volgende week gaat het over straight edge...
kanje da eiglijk op internet zien?

Anti-flag

Legacy Member
exploder zei:
kanje da eiglijk op internet zien?


da weetk ni:)


kvin nog wel vrij leuk programma , bekke belachelijk natuurlijk enzo , ma da kun je nu wel vewachten

VeNeReA

Legacy Member
Anti-flag zei:
Daarjuist "olli duikt onder" gezien op TMF , hij gaat dus den dag mee in nen bepaalde subcultuur , vandaag was het gabber. Voor de mensen die het moest intreseren hier , volgende week gaat het over straight edge...

zo achtergedaan van rutger leert stappen :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan