exploder
Legacy Member
benk gaan snowboardenbadXtrip zei:Dikken bummer dat dead stop der mee stopt... soit, 25 februari zeker aanwezig in kortrijk...
de volgende keer in w-vl (3maart) benk nog altijd gaan snowboarden (lees: ik zit 2 maal op de bus als de show bezig is)
gvd gvd gvd



)
. Moeilijke keuzes.