Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
net ollie duikt onder gezien, kvond die griet al bij al toch vrij belachelijk

jodeco

Legacy Member
sir oinksalot zei:
net ollie duikt onder gezien, kvond die griet al bij al toch vrij belachelijk

tviel nog mee, khad erger verwacht.
die limburgse peet die ze interviewde met zen sacred heart tat werkte et meest op men zenuwen :p

belgarath03

Legacy Member
gisteren naar de amenra-releaseshow geweest, ze speelden echt goe, geluid was echt bangelijk en de lokatie alleen al...
ben wel maar eventjes kunnen blijven aangezien ik nog naar een scoutsfuif moest, zus zit namelijk in die scouts

messiah´

Legacy Member
belgarath03 zei:
gisteren naar de amenra-releaseshow geweest, ze speelden echt goe, geluid was echt bangelijk en de lokatie alleen al...

Dat kan ik beamen. Wat een geluid. Vooral als ze daar mee tien man stonden te spelen. 't Was de moeite ze.

jodeco

Legacy Member
ja ok, het is mss nog een eindje maar ik ga het hier toch zetten:

Out Of Control 2

Knuckledust - Amen Ra - Ninebar - Diecast Unit - Collapsed - Break And Enter - Convoi - Savior

+Irate (tba)

1 April, JOC Tielt

h0pe

Legacy Member
Bad Religion zei:
ik wou silverstein & thrice wel is bezig zien, maar sinds dat ik vrijdag nog moet werken zal ik maar zaterdags is een kijkje nemen :p

Bad Religion ook he

The lawrence arms wil ik ook wel zien, ken ze van rock against bush v2
en goldfinger hebben zeker goede songs
en dan death by stereo, moeten mij live overtuigen :)

badXtrip

Legacy Member
jodeco zei:
ja ok, het is mss nog een eindje maar ik ga het hier toch zetten:

Out Of Control 2

Knuckledust - Amen Ra - Ninebar - Diecast Unit - Collapsed - Break And Enter - Convoi - Savior

+Irate (tba)

1 April, JOC Tielt

Break And Enter & Amen Ra; redenen genoeg om naar tielt af te zakken... ik kom!

Darkman X1

Legacy Member
badXtrip zei:
Break And Enter & Amen Ra; redenen genoeg om naar tielt af te zakken... ik kom!

Also present. This ain't warmetal for little bitches, this is warmetal made for vendettas!!

Alcoholic Punk

Legacy Member
irate is nog niet zeker (loop van de week meer over)
ik ga ook naar tielt.

flameboy

Legacy Member
ziet er mij wel de moeite uit, alleen nog maar voor knuckledust

geraakte daar gemakkelijk met openbaar vervoer ?

Darkman X1

Legacy Member
trein naar tielt nemen en dan bus naar halletoren (je zit 5min op de bus en dan ist nog 5min stappen)

belgarath03

Legacy Member
ben dan op reis, ik kan dus nie kome

vanochtend mijn pre-order package van AmenRa in mijn bus gevonden, zalige cd natuurlijk, op de dvd staan life-shows, life audio met clips, dezelfde clips die ze hebben afgespeeld op de releaseshow en dan een zeer mooie t-shirt, een pakket echt wel zijn geld waard!
The Pain. It Is Shapeless. We Are. Your Shapeless Pain.

warcraft3 playe

Legacy Member
juist ollie duikt onder gezien
dat is toch niet serieus bedoeld he
maar mensen wat zo kunnen leven :applause:

Fix0r

Legacy Member
warcraft3 playe zei:
juist ollie duikt onder gezien
dat is toch niet serieus bedoeld he
maar mensen wat zo kunnen leven :applause:
Vegetarier zou ik ook ni kunnen worden zenne. Maar hij was wel redelijk belachelijk ( die ollie).

h0pe

Legacy Member
rubmifer zei:
heb hun vorige cd's nog niet beluisterd, wel apparte liedjes.
Volgende cd's op het programma is ten eerste 'Die for Government' en de 2 cd's van 'Rock against Bush'

Rock against bush v2 zou'k u zeker aanraden! v1 heb ik niet
Niet alleen goede songs, maar ook de bedoeling er achter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan