Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

warcraft3 playe

Legacy Member
h0pe zei:
Rock against bush v2 zou'k u zeker aanraden! v1 heb ik niet
Niet alleen goede songs, maar ook de bedoeling er achter

ja,indeed zijn alle twee enorm goeie cd's
met allemaal goeie bands op

sir oinksalot

Legacy Member
warcraft3 playe zei:
juist ollie duikt onder gezien
dat is toch niet serieus bedoeld he
maar mensen wat zo kunnen leven :applause:
op het veganisme na leef ik anders toch ook zo, niet echt bewust om sxe te zijn, maar gewoon omdat dat is wat ik wil

warcraft3 playe

Legacy Member
sir oinksalot zei:
op het veganisme na leef ik anders toch ook zo, niet echt bewust om sxe te zijn, maar gewoon omdat dat is wat ik wil

lol juist of ik men eigen hoor denken.
maar ik doe het ook niet om sxe
want ik heb allemaal die dingen niet nodig om echt gelukkig te zijn eigenlijk.
maar dan zijn we iets te off topic aan gaan dus.

Mayh3M

Legacy Member
Ik heb respect voor de mensen die vegan, sXe of beide zijn maar als ik iets niet kan verdragen dan is het mensen die constant hun mening willen opdringen, en die heb je in de sXe-scene veel te veel vind ik.

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Ik heb respect voor de mensen die vegan, sXe of beide zijn maar als ik iets niet kan verdragen dan is het mensen die constant hun mening willen opdringen, en die heb je in de sXe-scene veel te veel vind ik.

Indeed... nuja, ikzelf ben sxe, maar ik kom even goed overeen met mensen die drinken of roken of eender wat... voor mij is't volledig voor mijzelf, de rest doet maar wat zij zelf willen ;)

En dit weekend DEAD STOP & JUSTICE in kortrijk... wordt cool!

Jellepunk

Legacy Member
Dit weekend in Roeselare:

Sample This! 25/02/2006

Los Putas
A Mix Of 60's Trash And High Octane Testosterone
The Apers
Punk Rock'n'Roll From Rotterdam
Core Of Anger
HardCore From Roeselare
The Unarmed
SkaPunk
full force overdose
core of anger, ex- solid, ex-deniall *1st show!!*

Zaal Diezie Roeselare, 5 Eur inkom. 1 Eur voor consumptie

Meer info op de site http://www.sample-this.be

BulletsAreScene

Legacy Member
sir oinksalot zei:
op het veganisme na leef ik anders toch ook zo, niet echt bewust om sxe te zijn, maar gewoon omdat dat is wat ik wil
Ik ook eigenlijk, ik ben nu ook aan't stoppen mee roken... en drinken doe ik nu al een tijdje niet meer.
Ik heb er gwn geen zin in & helemaal geen behoefte aan.
En om eerlijk te zijn voel ik me veel beter sindsdien!

Skeletonlord

Legacy Member
Same here
en over dat straight edgen,het is een mooi doel waar je naar kan leven.
Ik heb het zelf geprobeerd maar ben er te zwak voor mentaal
alle sXe'ers KEEP IT UP !

B[ueMuSe

Legacy Member
Morgen in Oostende:
http://www.jimandeddy.com/messages/jae250206.jpg

cheape show, 2 coole bands en een stuk of 10 volksspelen en een afterparty met de Jim and Eddy DJ's.

En nu we bezig zijn:
5 APRIL 2006 - OHK OOSTENDE:

GLASS AND ASHES (usa)
Sterk, intensief en fris, zo klinkt Glass and Ashes in 3 woorden. Deze Amerikaanse band scheerde hoge toppen met hun laatste release Aesthetic Arrest, een angstwekkend goedklinkende compositie van snelle emotionele songs, niet in het minste onder invloed van zanger Dave Hall, die zich zowat de longen uit het lijf schreeuwt. Een beetje noisy, een beetje chaotisch, maar vooral een hele hoop hardcore die ons doet denken aan de oude Sick of it all en Endstand maar wat schever en zotter (en eigenlijk ook wel beter).
http://www.noidearecords.com/mp3s/GlassAnd...eathTheEyes.mp3

BEAUTIFUL LEOPARD (ch)
Indie band uit Zwitserland met een grote hoop Postrock invloeden. Komen in de Oostendse OHK hun ijzersterke debut-cd How long will it take voorstellen. Voor de fans van Girls in hawaii, Tomán, Mogwaii, Mercury Rev, ... met een rocky randje.
Simpelweg MUZIEK van de hoogste plank!
http://www.beautiful-leopard.com/songs/cd/how_long.mp3
http://www.beautiful-leopard.com/songs/cd/..._old_things.mp3

CORNFLAMES (be)
Voor al de emo punkrock favorieten,
Onlangs als headliner in de OHK op de hippe BIAV show, bij ons als opener voor een knaller van een Jim and Eddy show. Beste punkrockband van België? Het zal er niet ver naast zitten indien niet.
http://www.funtimerecords.com/media/mp3/04...Dead Hand.mp3
http://users.pandora.be/cornflames/softentheblow.mp3

Sorry voor de spam, maar check zeker Glass and Ashes als je van zotte scheve dingen houdt en Beautiful Leopard als je een beetje postrock wel kan smaken :)

belgarath03

Legacy Member
daarjuist de memorial cd van ojahpcp gaan kopen en live for nothing van dead stop, allebei zalige cd's

sir oinksalot

Legacy Member
net terug van hardcore at the attic, was vet feestje
helaas justice moeten missen om men bus te hebben, was een mooie verassing dat true colors er speelde ipv een andere groep, en verder waren retaliate en in blood we trust zooooooo vet
enige dat echt op de balle trok imo was serinity fails maar die manne hoorde gewoon niet thuis op de affice
en nog een hoogtepunt was toch wel die kleine van hooguit 12 jaar constant in de pit, toch wel een van de meest hardcore dudes dak al heb gezien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan