warcraft3 playe
Legacy Member
h0pe zei:Rock against bush v2 zou'k u zeker aanraden! v1 heb ik niet
Niet alleen goede songs, maar ook de bedoeling er achter
ja,indeed zijn alle twee enorm goeie cd's
met allemaal goeie bands op
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
h0pe zei:Rock against bush v2 zou'k u zeker aanraden! v1 heb ik niet
Niet alleen goede songs, maar ook de bedoeling er achter
op het veganisme na leef ik anders toch ook zo, niet echt bewust om sxe te zijn, maar gewoon omdat dat is wat ik wilwarcraft3 playe zei:juist ollie duikt onder gezien
dat is toch niet serieus bedoeld he
maar mensen wat zo kunnen leven :applause:
sir oinksalot zei:op het veganisme na leef ik anders toch ook zo, niet echt bewust om sxe te zijn, maar gewoon omdat dat is wat ik wil
Mayh3M zei:Ik heb respect voor de mensen die vegan, sXe of beide zijn maar als ik iets niet kan verdragen dan is het mensen die constant hun mening willen opdringen, en die heb je in de sXe-scene veel te veel vind ik.

Ik ook eigenlijk, ik ben nu ook aan't stoppen mee roken... en drinken doe ik nu al een tijdje niet meer.sir oinksalot zei:op het veganisme na leef ik anders toch ook zo, niet echt bewust om sxe te zijn, maar gewoon omdat dat is wat ik wil
sir oinksalot zei:ook dit weekend trouwens:
http://www.wollewei.be/afbeeldingen/affiche_HATA_06_2.JPG
sir oinksalot zei:kevin
je bent toch niet meer boos hé?

Vette line-up, maar ik geraak er niesir oinksalot zei:ook dit weekend trouwens:
http://www.wollewei.be/afbeeldingen/affiche_HATA_06_2.JPG


Aanwezig!sir oinksalot zei:ook dit weekend trouwens:
http://www.wollewei.be/afbeeldingen/affiche_HATA_06_2.JPG