Bart Religion
Legacy Member
Mayh3M zei:Voor de bands die komen zou ik geen 40 € over hebben.
Sick Of It All & Bad Religion
de twee beste bands ooit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mayh3M zei:Voor de bands die komen zou ik geen 40 € over hebben.
Sick of it all kan je elk jaar wel ergens zien en Bad Religion is me iets te plat.bartreligion zei:Sick Of It All & Bad Religion
de twee beste bands ooit
vroeger men favo band, echt jaren naar niets anders geluisterd bij wijze van spreke, dat ik ze nu zoooo beu benbartreligion zei:Bad Religion plat noemen is wel sketchy, maar smaken verschillen uiteraard
En ik kan ze niet genoeg zien, altijd prachtig![]()

reavX zei:Echt ik werd er emotioneel van, een band als dit overtreffen zal moeilijk zijn
exploder zei:Maar met openbaar vervoer kanje daar toch ni optijd weer weggeraken (voor naar brugge terug te keren) ??

We zijn zeer vereerd jullie te mogen aankondigen dat de Bouncing Souls zullen spelen op 26 april in 't Poorthuis in Peer!! Meer info volgt binnenkort!! It's partytime!!
da wordt ouders overhalen.