Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fix0r

Legacy Member
17 maart is het Funeral Dress te Bouckenborgh ( te merksem).
samen met Trashed Little Ponies, Dick Torture en The Selfabusers.

tikketim

Legacy Member
rijden er bussen tussen roeselare en kortrijk nog zo laat ? zoja kom ek mss wel af , dan kan ek mss bij iemand op kot blijven maffe :)

Anti-flag

Legacy Member
iemand eerste namen ieperfest al gezien ?

black friday 29
MDC
reproach
die!

toch al ni slecht vind ek:)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Fix0r zei:
17 maart is het Funeral Dress te Bouckenborgh ( te merksem).
samen met Trashed Little Ponies, Dick Torture en The Selfabusers.
Trashed Little Ponies sucken wel enorm, maar ik ga wrs toch proberen af te komen

Darkman X1

Legacy Member
Jellepunk zei:
groot podium in de hal en daarnaast hebde nog lokalen en in een van die lokalen hebben ze nog optredens gedaan denk ik, da 2de podium gaat echt wel klein zijn peisek, ofwel in de repetitielokalen boven ofzo :s

bij mijn weten ist zoals vorig jaar: twee dagen 1 podium?

badXtrip

Legacy Member
tikketim zei:
rijden er bussen tussen roeselare en kortrijk nog zo laat ? zoja kom ek mss wel af , dan kan ek mss bij iemand op kot blijven maffe :)

Pakt gewoon de trein naar roeselare zelf :p
van daaruit ist nog een 10 tal minuutjes te voet.

& Ieperfest: tzit al goed inderdaad ;)

@darkman: deze editie is de eerste keer met 2 podia

Anti-flag

Legacy Member
kweet niet of het hier mensen intresseert maar :

Zaterdag 24 juni 2006

Loco Loco - openlucht punk/hardcore/rock festival in Merchtem

Groepen die reeds bevestigd hebben voor deze vierde editie:

Anarcasticats (the ultimate Rotten Martin Experience)
Below the Surface (Merchtemse rockband - eerste show)
Sunpower (80's hardcore)
Ramzones (Ramones tribute)
Los Putas (Rock 'n Roll)
Oi Polloi (moet ik nog meer zeggen?)


oi polloi = zotte sfeer

zal dus al zeker gene graspop worden:p

Jayvie

Legacy Member
Anti-flag zei:
kweet niet of het hier mensen intresseert maar :

Zaterdag 24 juni 2006

Loco Loco - openlucht punk/hardcore/rock festival in Merchtem

Groepen die reeds bevestigd hebben voor deze vierde editie:

Anarcasticats (the ultimate Rotten Martin Experience)
Below the Surface (Merchtemse rockband - eerste show)
Sunpower (80's hardcore)
Ramzones (Ramones tribute)
Los Putas (Rock 'n Roll)
Oi Polloi (moet ik nog meer zeggen?)


oi polloi = zotte sfeer

zal dus al zeker gene graspop worden:p
Die eerste groep moet ge zeker gaan zien. Dien zanger (denk ik) is zo zot als een achterdeur + 40 jaar oud. Dien is hier zo op elke lokale show aanwezig en iedereen kent hem. Gerellige kerel!

Anti-flag

Legacy Member
Alucard zei:
Die eerste groep moet ge zeker gaan zien. Dien zanger (denk ik) is zo zot als een achterdeur + 40 jaar oud. Dien is hier zo op elke lokale show aanwezig en iedereen kent hem. Gerellige kerel!


idd martin ofzo noemt hem , komde altijd tegen op optredes:p

Mayh3M

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Agnostic Front speelt op graspop!
Als ze spelen zoals in de AB, dan zal het geen vette zijn...

Sounds of the underground Europe

Chimaira
Madball
Unearth
Terror
All That Remains
Manntis

The following dates have been announced:

5/10 -- UK, Manchester @ Academy
5/11 -- UK, Glasgow @ QMU
5/12 -- UK, London @ Form
5/13 -- Holland, Tilburg @ Q13
5/14 -- Belgium, Brussles @ AB CLUB
5/15 -- Germany, Dusseldof @ Stahlwerk
5/16 -- Germany, Hamburg @ Markethalle
5/18 -- Germany, Stuttgart @ LONGHORN
5/19 -- Germany, Weisbald @ Schlachthof
5/20 -- Germany, Munich @ New Backstage
5/21 -- Austria, Vienna @ Arena
5/22 -- Italy, Milan @ Rolling Stone
5/23 -- Switzerland, Zurich @ Roshoflager
5/24 -- Switzerland, Fri Borg @ Fri Son

Jayvie

Legacy Member
Jepjep, everybody knows Martin. En ik citeer:"Heeeeey maatjeeeee" met zatte stem en half brommend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan