Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fix0r

Legacy Member
sir oinksalot zei:
hoe zit dat nu eigenlijk met deadstop? waren die niet gestopt???? gezien ze dit weekend hier in hoogstraten spelen...
Kan je mss iets wat meer info geven ben mss wel van zin af te komen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
coolste DMD shirts blijven die met diene design van Chris Benetos (everybody gets hurt) maar zijn er denk ik niet zoveel van gemaakt.

syndrom

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Misschien een loze vraag maar iemand een idee in welke gitaarstemming Amen Ra speelt? Ik raak er maar niet wijs uit :)

ik durf mijn ballen er op verwedden dat die in drop D spelen

badXtrip

Legacy Member
reavX zei:
ik durf mijn ballen er op verwedden dat die in drop D spelen

ik zou er nog niet zo vlug uw ballen op verwedden

een drop tuning ben ik ook quasi zeker, maar het zal wel lager zijn dan D, daar durf ik mijn ballen wél op verwedden :p

Mayh3M

Legacy Member
Line-up van Puntpop in Wuustwezel (6 mei) ziet er ook goed uit! Eerste optreden van NTB met de nieuwe line-up!
Backfire
Knuckledust
Rise and fall
No turning back
+ wa kleinere groepkes

En nog ver weg maar al heel cool:
9 Juli/Lintfabriek

LEEWAY
KILL YOUR IDOLS
COLD WORLD
SUNPOWER
NO TURNING BACK

Anti-flag

Legacy Member
Mayh3M zei:
Line-up van Puntpop in Wuustwezel (6 mei) ziet er ook goed uit! Eerste optreden van NTB met de nieuwe line-up!
Backfire
Knuckledust
Rise and fall
No turning back
+ wa kleinere groepkes

En nog ver weg maar al heel cool:
9 Juli/Lintfabriek

LEEWAY
KILL YOUR IDOLS
COLD WORLD
SUNPOWER
NO TURNING BACK



idd coole show , kwist helemaal niet da leeway nog bestond

exploder

Legacy Member
reavX zei:
de nmbs is toch een moeilijke site é, 22.39 is normaal de laatste, kan zijn dat het later is ook omdat het dan al vakantie is
neen maar me momenten wel zeer traag

en intussen had ik al gekeken
maar...
exploder zei:
en welke bands mis je dan

sir oinksalot

Legacy Member
dead stop was goed, enkel jammer dat 8 fucking euro inkom was door the kids, die ik nog niet eens wou zien en dus ook niet gezien heb
toevallig iemand die er nog was? kwil wel eens weten voor wat ze aan het interviewen waren gezien ze mij ook geinterviewd hebben

Amplify

Legacy Member
Zondag 16 april 2006 in Jh Tobit Vilvoorde:
Vilvoorde Hardcore Easter Bash

Officer Jones And His Patrol Car Problems
Chimaera
Dearly Reported
Minus 45 Degrees
The Jesus Project
Deafening Sky
http://www.funevent.be/andram/16april.jpg
Laatste show in tobit, breek het kot dus af ! MOSH !

belgarath03

Legacy Member
wie gaat er naar de laatste show van dead stop in lintfabriek op 20 mei (tis nog lang kweetet)?? ik ga zeker aanwezig zijn aangezien ik ze vorige week hebben moeten missen in gent omdat examens waren...

Anti-flag

Legacy Member
ik ga zo goed als zeker , word zotte show:)

en niet alleen voor dead stop , ook voor iron boots , justice en vooral restless youth:)

xDama

Legacy Member
badXtrip zei:
ik zou er nog niet zo vlug uw ballen op verwedden

een drop tuning ben ik ook quasi zeker, maar het zal wel lager zijn dan D, daar durf ik mijn ballen wél op verwedden :p

Ik speel in drop c en bepaalde stukjes van Némelèndelle kan ik ongeveer naspelen... Dus het zal waarschijnlijk deze dan zijn. Wel godverdoms moeilijk om die liedjes uit te dokteren ze :p

Jayvie

Legacy Member
Iemand geïnteresseerd in het helpen 'opbouwen' van een kleine 'community'-site? Iedereen kan bands, shows en reviews posten en er is een klein forumpje. Het is vooral voor punk, hardcore, emo, metal en die consoorten van muziek... De site wordt nog elke dag een beetje aangepast, maar ziet er toch al goed uit!
Voor de geïnteresseerden: http://www.intofallenmusic.net . Even registreren en gaan! Bands, shows, reviews, voeg maar toe :)

syndrom

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik speel in drop c en bepaalde stukjes van Némelèndelle kan ik ongeveer naspelen... Dus het zal waarschijnlijk deze dan zijn. Wel godverdoms moeilijk om die liedjes uit te dokteren ze :p


Amen ra is dan ook geen cover/naspeel/whatever materiaal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan