Fix0r
Legacy Member
Kan je mss iets wat meer info geven ben mss wel van zin af te komen.sir oinksalot zei:hoe zit dat nu eigenlijk met deadstop? waren die niet gestopt???? gezien ze dit weekend hier in hoogstraten spelen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je mss iets wat meer info geven ben mss wel van zin af te komen.sir oinksalot zei:hoe zit dat nu eigenlijk met deadstop? waren die niet gestopt???? gezien ze dit weekend hier in hoogstraten spelen...
666-Damarus-666 zei:Misschien een loze vraag maar iemand een idee in welke gitaarstemming Amen Ra speelt? Ik raak er maar niet wijs uit![]()
http://www.cahier.be/Fix0r zei:Kan je mss iets wat meer info geven ben mss wel van zin af te komen.
.....exploder zei:Ej wanneer is de laatste trein terug op 1 april naar brugge (voor je show)reavX zei:werken nog hun geplande shows af
en welke bands mis je dan
reavX zei:ik durf mijn ballen er op verwedden dat die in drop D spelen

exploder zei:.....
Mayh3M zei:Line-up van Puntpop in Wuustwezel (6 mei) ziet er ook goed uit! Eerste optreden van NTB met de nieuwe line-up!
Backfire
Knuckledust
Rise and fall
No turning back
+ wa kleinere groepkes
En nog ver weg maar al heel cool:
9 Juli/Lintfabriek
LEEWAY
KILL YOUR IDOLS
COLD WORLD
SUNPOWER
NO TURNING BACK
neen maar me momenten wel zeer traagreavX zei:de nmbs is toch een moeilijke site é, 22.39 is normaal de laatste, kan zijn dat het later is ook omdat het dan al vakantie is
exploder zei:en welke bands mis je dan
badXtrip zei:ik zou er nog niet zo vlug uw ballen op verwedden
een drop tuning ben ik ook quasi zeker, maar het zal wel lager zijn dan D, daar durf ik mijn ballen wél op verwedden![]()


666-Damarus-666 zei:Ik speel in drop c en bepaalde stukjes van Némelèndelle kan ik ongeveer naspelen... Dus het zal waarschijnlijk deze dan zijn. Wel godverdoms moeilijk om die liedjes uit te dokteren ze![]()