B[ueMuSe
Legacy Member
B[ueMuSe zei:iemand hier die naar deze show gaat?
--> http://www.jimandeddy.com/messages/glassandashes.gif
Cornflames gaat pauzeren voor ongekende tijd en is dus voorlopig hun laatste show in west vlaanderen! glass and ashes en beautiful leopard zijn dan weer 2 schitterende buitenlandse bands, onterecht niet algemeen gekend in de belgische hc-scene.
amoh, das morgen! :applause:

trompet stukje in 'hymn for the dead' vindek ook geslaagd 

), The Boss, Deny Everything & Headed Nowhere... ik betwijfel of er iemand van hier gaat komen, maar soit 