Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
rubmifer zei:
Heeft er iemand eigenlijk al de nieuwe AF? heb hem gisteren gehaald (samen met de Death Of A nation DVD :applause: ). Ze zijn bij hun sound van The Terror State gebleven, en da vink wel positief. Ook veel toegankelijker dan hun vorige cd's. De boodschappen zijn duielijk en komen goed over. Teksten zijn ook goe, veel 'whoa whoas' wel, maar da maakt nie uit :) trompet stukje in 'hymn for the dead' vindek ook geslaagd :)
One trillion dollars vondek eerst zwak, maar da nummer groeit op u, en vindek een van de beste op de cd.

Beste nummers: moeilijke keuze, eigenlijk allemaal goe
mss wat zwakker: War Sucks, Let's Party!

9/10 voor mij
kzal denk ik nooit snappen wat er zo goed is aan die band, enkele cd's liggen waaronder de nieuwe en nog geen enkele heeft mij kunnen bekoren. vooral de stem zorgt daarvoor

Rubmifer

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
kzal denk ik nooit snappen wat er zo goed is aan die band, enkele cd's liggen waaronder de nieuwe en nog geen enkele heeft mij kunnen bekoren. vooral de stem zorgt daarvoor

AF is een band die je loved or hate, dat is waar. De eerste dat ik hen hoorde was ik ook niet echt onder de indruk, maar dat begint te groeien, en nu ist een van mijn fav bands.

kwistenbiebel

Legacy Member
Te koop:

T-shirt van Rancid (and out come the wolves) L : 7.50€
Reden van verkoop: te groot geworden voor mij en 'k doe het dus nooit aan. In totaal misschien 2-3x gedragen.

sir oinksalot

Legacy Member
ben je dan gekrompen ofzo? :)
ik heb hier ook nog enkele shirts liggen die praktisch ongedragen zijn, allemaal xl denk ik:
The clash, London calling (is wel L denk ik)
een van GBH
een van the anti nowhere league
en nog een vijftal dkm shirts
moest iemand intresse hebben dan zal ik wel eens proberen foto's te bemachtigen

mudvAyne

Legacy Member
EazY zei:
yup

tickets gaan wsl nog add te krijgen zijn dus als je zin hebt ^^
Fuck eh, kwas da dus knal vergeten eh oO :(
Is vlakbij de deur, ma centen zijn probleem atm :D

Bart Religion

Legacy Member
rubmifer zei:
AF is een band die je loved or hate, dat is waar. De eerste dat ik hen hoorde was ik ook niet echt onder de indruk, maar dat begint te groeien, en nu ist een van mijn fav bands.

Die For The Government blijft favoriet hier

badXtrip

Legacy Member
jodeco zei:
vaneigens da!
haha idd die afterparty, ben het na een tijdje wel afgetrapt...

next up: Tielt Fest !

Jammer dat er echt geen enkele band speelt die ik zou willen zien... mij zul je daar alvast niet tegenkomen... :p

trouwens: 14 April de flyer klopt niet helemaal, bands die WEL spelen: Days Of Betrayal (hier ben ik niet zeker van, maar ik heb het gehoord ;)), The Boss, Deny Everything & Headed Nowhere... ik betwijfel of er iemand van hier gaat komen, maar soit :p

EazY

Legacy Member
mudvAyne zei:
Fuck eh, kwas da dus knal vergeten eh oO :(
Is vlakbij de deur, ma centen zijn probleem atm :D


't was wel cool :) wel nogal veel jong volk maar zal wel aan mij liggen :unsure:

BulletsAreScene

Legacy Member
mudvAyne zei:
Iets te ver van de deur af :p
²nded

Alle goeie screamo gigs zijn presies in Oostende te doen... en das uiteraard weer aan de andere kant van het land voor mij :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan