Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Messias.

Legacy Member
Dansende kerstmannen en robots.

Haha. Lachen man. De vorige keer was al zo subliem. Was één van de beste shows da'k al had meegemaakt ofzo, qua sfeer.

Alcoholic Punk

Legacy Member
jodeco zei:
vaneigens da!
haha idd die afterparty, ben het na een tijdje wel afgetrapt...

next up: Tielt Fest !

ik ook, want kbegon moeite te krijgen om nog deftig te wandelen :p

@badXtrip
ik ging gaan naar die show, helaas werken tot 22u en dus ma rond 12nalf thuis.

syndrom

Legacy Member
Messias. zei:
Dansende kerstmannen en robots.

Haha. Lachen man. De vorige keer was al zo subliem. Was één van de beste shows da'k al had meegemaakt ofzo, qua sfeer.

IK moet zeggen screamo shows heersen qua sfeer. Hopelijk zijn er weer kerstmannen en van die dingen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Wie gaat er vanavond naar Den Drempel?
Officer Jones AHPCP, Autumn Delay, Sue basso
4€

mudvAyne

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Wie gaat er vanavond naar Den Drempel?
Officer Jones AHPCP, Autumn Delay, Sue basso
4€
Autumn Delay, Sue basso die 2 ken ik nie :$ & Officer vind ik ma nix eerlijk gezegt :)
Kweet wel dat er deze avond optredens in de xl zijn in herk met Sparkle Of Hope nzo =)
Ga ik miss wel naar toe

Anti-flag

Legacy Member
Anti-flag zei:
kweet niet of het hier mensen intresseert maar :

Zaterdag 24 juni 2006

Loco Loco - openlucht punk/hardcore/rock festival in Merchtem

Groepen die reeds bevestigd hebben voor deze vierde editie:

Anarcasticats (the ultimate Rotten Martin Experience)
Below the Surface (Merchtemse rockband - eerste show)
Sunpower (80's hardcore)
Ramzones (Ramones tribute)
Los Putas (Rock 'n Roll)
Oi Polloi (moet ik nog meer zeggen?)


oi polloi = zotte sfeer

zal dus al zeker gene graspop worden:p


+ vitamin x speelt ook op deze show

nog veel cooler:)

badXtrip

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
surge of fury was de max gisteren

Meirde, ik heb mij zo moeten inhouden om NIET in slaap te vallen... Nuja, het is ook totaal mijn ding niet, maar toch :p

badXtrip

Legacy Member
mudvAyne zei:
Was het dan zo slecht?

Welja, slecht... het is niet echt mijn stijl, hier & daar wel coole riffs a la terror, maar dan wordt het weer onnodig om zeep geholpen door er 3000 moshriffs achter te steken & het nummer maar blijven & blijven te rekken... ook de stem vind'k niet echt passen bij de muziek... goed of slecht, daar zal ik niet over oordelen, het is gewoon echt mijn ding niet ;)

Alcoholic Punk

Legacy Member
verstaanbaar, tis wel een redelijke cliché band en als het niet echt uw ding is njah gaan ze vervelen.

ben benieuwd naar roeselare live.
en de nieuwe ignite is super

mudvAyne

Legacy Member
Iemand nieuwe Sick Of It All gehoord? :o
Of de nieuwe van Raised Fist? :)
2 zalige CDkes :D vooral de nieuwe van SOIA :)

jodeco

Legacy Member
mudvAyne zei:
Iemand nieuwe Sick Of It All gehoord? :o
Of de nieuwe van Raised Fist? :)
2 zalige CDkes :D vooral de nieuwe van SOIA :)

nieuwe van sick of it all al gehoord, verveelde mij rap eigenlijk.
nuja mss als ik nog een paar keer luister...
maar ik ben dan ook geen soia fan dusjah :p

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
mudvAyne zei:
Iemand nieuwe Sick Of It All gehoord? :o
Of de nieuwe van Raised Fist? :)
2 zalige CDkes :D vooral de nieuwe van SOIA :)
Nieuwe soia vond ik lichtjes geweldig.

Anti-flag

Legacy Member
Voor de mensen die naart laatste optreden van dead stop willen --> reserveren:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan