Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jodeco zei:

Messias. zei:Dansende kerstmannen en robots.
Haha. Lachen man. De vorige keer was al zo subliem. Was één van de beste shows da'k al had meegemaakt ofzo, qua sfeer.
Autumn Delay, Sue basso die 2 ken ik nieLoRdOfMaDnEs zei:Wie gaat er vanavond naar Den Drempel?
Officer Jones AHPCP, Autumn Delay, Sue basso
4€
& Officer vind ik ma nix eerlijk gezegt 
Anti-flag zei:kweet niet of het hier mensen intresseert maar :
Zaterdag 24 juni 2006
Loco Loco - openlucht punk/hardcore/rock festival in Merchtem
Groepen die reeds bevestigd hebben voor deze vierde editie:
Anarcasticats (the ultimate Rotten Martin Experience)
Below the Surface (Merchtemse rockband - eerste show)
Sunpower (80's hardcore)
Ramzones (Ramones tribute)
Los Putas (Rock 'n Roll)
Oi Polloi (moet ik nog meer zeggen?)
oi polloi = zotte sfeer
zal dus al zeker gene graspop worden![]()

Alcoholic Punk zei:surge of fury was de max gisteren

Was het dan zo slecht?badXtrip zei:Meirde, ik heb mij zo moeten inhouden om NIET in slaap te vallen... Nuja, het is ook totaal mijn ding niet, maar toch![]()
mudvAyne zei:Was het dan zo slecht?

amai nog ni maar waarom die u2 cover alwéér op een cd zetten? :naughty:Alcoholic Punk zei:en de nieuwe ignite is super
mudvAyne zei:Iemand nieuwe Sick Of It All gehoord?
Of de nieuwe van Raised Fist?
2 zalige CDkesvooral de nieuwe van SOIA
![]()

Nieuwe soia vond ik lichtjes geweldig.mudvAyne zei:Iemand nieuwe Sick Of It All gehoord?
Of de nieuwe van Raised Fist?
2 zalige CDkesvooral de nieuwe van SOIA
![]()