Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jellepunk

Legacy Member
EazY zei:
Morgen & overmorgen Roeselare Live..

Settle The Score
Morda
Core of Anger
First Alliance
...

www.roeselarelive.be
aanwezig voor the boss, first alliance, core of anger (laatste gig met de gitarist, voor kalutn het overneemnt) en morde, de rest zie ik wel, zondag weet ik nog niet, boeit met niet zo

syndrom

Legacy Member
bartreligion zei:
Ik vind het wel nog leuk hoewel het totaal niet meer als AFI van weleer klinkt.


Dat ze na sing the sorrow hiermee durven afkomen is gewoon schandalig.

Defees

Legacy Member
oké oké , sorry ik ga hier ff OT gaan

" I wish my lawn was Emo, so it would cut itself" :rofl: sorry mor het moest er uit

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Is al een oude grap hoor. En hoeft weinig tot niets met deze thread te maken, buiten dan het feit dat hier emocore wordt besproken.
Als je verder niets bij te dragen hebt tot deze thread, blijf dan buiten.

dr.salt

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Is al een oude grap hoor. En hoeft weinig tot niets met deze thread te maken, buiten dan het feit dat hier emocore wordt besproken.
Als je verder niets bij te dragen hebt tot deze thread, blijf dan buiten.

kvinnem anders best grappig :p

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
De mop is wel vrij grappig ja, maar de emo-kids hier gaan toch ook niet even in de metalthread een mop maken over metal om dan verder er nooit meer iets te posten?

Jellepunk

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
De mop is wel vrij grappig ja, maar de emo-kids hier gaan toch ook niet even in de metalthread een mop maken over metal om dan verder er nooit meer iets te posten?
ze kunnen het wel eens proberen ;-)

dr.salt

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
De mop is wel vrij grappig ja, maar de emo-kids hier gaan toch ook niet even in de metalthread een mop maken over metal om dan verder er nooit meer iets te posten?


:p....

Featherfoot

Legacy Member
Gisteren in Mol nog 3 groepen gezien:

Final Prayer: Vond ik zeer te appreciëren en kwamen goed over
Solid Ground: Echte oldskool hardcore, vond ik dus wel dik in orde.
Rise & Fall: echt te cool. Mezelf serieus op geamuseerd. Kregen het publiek ook goed mee dus dat was echt wel goed.

mudvAyne

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Is al een oude grap hoor. En hoeft weinig tot niets met deze thread te maken, buiten dan het feit dat hier emocore wordt besproken.
Als je verder niets bij te dragen hebt tot deze thread, blijf dan buiten.
de harde waarheid tbh

BongZrGooD

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
De mop is wel vrij grappig ja, maar de emo-kids hier gaan toch ook niet even in de metalthread een mop maken over metal om dan verder er nooit meer iets te posten?
Wees blij dat hij hier alleen maar een -imo onnozele mop- komt verkondigen...
In de gitaarthread is hij al een jaar lang, quasi elke dag aan het vragen welke gitaar hij moet kopen...:ironic: Dat kan misschien on topic zijn aldaar, maar het wordt er niet interessanter op... Sometimes I wish he was Emo, it would at least cut some of his posts...:p
En op een mopje in de metalthread is ook helemaal niks tegen, kan best lachen zijn... Net zoals mensen die zich een beetje te serieus nemen...n/o

Groetjes,
BongZ

Defees

Legacy Member
ey ik heb veel vragen, zoals hoe kan k een emo-kid worden? en @ BongZ ik heb problemen, problemen ja ! :'(

belgarath03

Legacy Member
mensen, ik geef u hier het voorbeeld van iemand die blijkbaar écht niets beter heeft te doen dan dwaze post's schrijven!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan