Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand met goei muziek smaakLoRdOfMaDnEs zei:Nieuwe soia vond ik lichtjes geweldig.

Harde show, spijtig genoeg ben ik dan net op weekend :doh:Featherfoot zei:Vrijdag 14 April in Jeugdhuis Tydeeh in Mol:
Rise And Fall
Solid Ground (switzerland)
Murder Meets Assassin
Poisonmyblood
Showdown
www.tydeeh.be
mudvAyne zei:Rise & Fall die ziet ge tegenwoordig toch overal
Is geen slechte groep ^^
Staan ook op rock herk & The setup ook
Voor de rest kan ik mij nix "intresant" van die affiche herrinneren![]()
²reavX zei:geen slechte groep zegt hij.
Man man wereldband, hun us tour is zwaar verdiend!
OEH!!!fOOliO zei:louise cyphre en danse macabre, het coolste wat ik praktisch ooit gezien heb.
@ mayhem
JUST CLOSE YOUR EEEEYESS
fOOliO zei:louise cyphre en danse macabre, het coolste wat ik praktisch ooit gezien heb.
reavX zei:http://rapidshare.de/files/17957433/afiseries-rips.zip.html
nieuw nummer afi: miss murder.
Man wat een ogelooflijk bagger nummer, jak gewoon.