Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
roeselare live hoe margi wast weer nie?
moffen naar buiten slepen die ko gesjot zijn in de pit, weer teveel bier voor velen (ben zelf eens nuchter gebleven gezien dak ma weinig slaap had, zou ni gezond zijn zuipen en vermoeidheid samen).

de zaterdag ni veel gezien (moest eerst nog werken) ma twas wel ok wa dak zag buiten outcast en morda, outcast benk ni aan en morda trok op gene zak.

de zondag was zwaar feestje, de pornobananas, eerste show en er meteen recht op, zwaar ambi en rock 'n roll meer moet ik ni hebben.
I against I, one fine cast, severance en de scums waren ook in orde, full force overdose stukken beter dan vorige keer dat ik ze zag, geschifte gitarist.

Ik ben er de zondag niet geraakt
de zaterdag eigenlijk vrijwel niets gezien dat op iets trok... outcast, fuck, een goed geluid zou hen echt wel goed doen (wat over alle bands kon gezegd worden) enkel fraai verrast van Settle The Score, al bij al nog een coole band, en voor 1 keer dat het geluid goed zat :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
feit, is een gekend probleem van roeselare live, dat het geluid niet echt dat is.
wel ma belachelijk van diene van settle the score om daar die mens van de pa te beginnen uit schijten

jodeco

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
feit, is een gekend probleem van roeselare live, dat het geluid niet echt dat is.
wel ma belachelijk van diene van settle the score om daar die mens van de pa te beginnen uit schijten

wat was het probleem eigenlijk? ik had gehoord dat die pa wasted was en weigerde de hoge/lage tonen eruit te filteren (den drummer zen trommelvliezen konden er nie tegen ofzo). ale dat is wat ik gehoord heb eh :p

al bij al nog goed gejeund... The Boss, First Alliance, Core of anger & Settle The Score waren de hoogtepunten voor mij. Outcast hoor ik graag op cd, live zijn ze tegengevallen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
voor zover ik weet (kan fout zijn ook) waren ze aant soundchecken en liep er iets fout met het geluid.
kerel van pa wist zelf ni hoe het kwam, kstond er just achter aan den toog en kzag die mens ook zoeken en vloeken en dan kwam dien enen van settle the score em opeens uitschijten en wou die van de pa niet meer verderdoen.

badXtrip

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
feit, is een gekend probleem van roeselare live, dat het geluid niet echt dat is.
wel ma belachelijk van diene van settle the score om daar die mens van de pa te beginnen uit schijten

Nuja, je mag zeggen wat je wil, maar het geluid bij settle the score zat dan ook wel écht goed, wat het bij nog geen enkele band ooit is geweest bij roeselare live
nuja, de reactie van de gitarist was inderdaad wat overdreven :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
badXtrip zei:
Nuja, je mag zeggen wat je wil, maar het geluid bij settle the score zat dan ook wel écht goed, wat het bij nog geen enkele band ooit is geweest bij roeselare live
nuja, de reactie van de gitarist was inderdaad wat overdreven :p

idd overdreven reactie en ferm, nuja hij heeft dan wel zijn excuses komen aanbieden is ook al iet.
geluid viel goe mee bij hen feit maar gewoon algemeen gezien moogde wel zeggen dat ge geen topgeluid ga ebben bij roeselare live.
de ambiance is er wel altijd en dast voornaamste.

ben al benieuwd naar de volgende editie

syndrom

Legacy Member
mudvAyne zei:
Ge hebt screamo & ge hebt screamo he :D

ge hebt harde screamo en ge hebt wannabe "i slit my wrists, because i have a hair in my soup" screamo.

dat laatste is vooral bands als silverstein en consoorten

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
idd overdreven reactie en ferm, nuja hij heeft dan wel zijn excuses komen aanbieden is ook al iet.
geluid viel goe mee bij hen feit maar gewoon algemeen gezien moogde wel zeggen dat ge geen topgeluid ga ebben bij roeselare live.
de ambiance is er wel altijd en dast voornaamste.

ben al benieuwd naar de volgende editie

Ik niet echt, tis altijd overdreven marginaal, toffe muziek maar nooit echt dat er echt uitsteekt, bij mij toch. Kheb maar zaterdag geweest omdak zondag nie echt meer wilde. The boss was cool, Voice of Reason vonnek het beste en first alliance was ook wel sjiek, Outcast vond ik overdreven slecht, en Morda was bijna evenslecht. Core of anger was wel grappig, zeker toen Bart geen goeste meer had. Maar qua organisatie vond ik toch dat die 2 zalen ambetant waren. de organisatie zei ook dat die 2 zalen de volgende keer er niet meer zijn. Dusja, ik vond het een tegenvaller.

anti-hero

Legacy Member
@Messias

ook de moeite waard:
the exelar (ex-members van i,robot)
neil perry
yaphet kotto
mihai edrisch
pg 99
madam germen
the kodan armada
the jhai alai
assfactor 4 (oude band)

...
...
...
...
...
...
...

EazY

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
voor zover ik weet (kan fout zijn ook) waren ze aant soundchecken en liep er iets fout met het geluid.
kerel van pa wist zelf ni hoe het kwam, kstond er just achter aan den toog en kzag die mens ook zoeken en vloeken en dan kwam dien enen van settle the score em opeens uitschijten en wou die van de pa niet meer verderdoen.


ze waren zelfs al bezig met hun 1e nr. dacht ik...

nuja reactie vd gitarist was wel overdreven.. stond zelf paar meter voor die van de PA en hij duwde mij zelfs aan de kant :/ german cunt :sop:

waren trouwens al heel de dag problemen tijdens soundchecks :x

Rubmifer

Legacy Member
reavX zei:
ge hebt harde screamo en ge hebt wannabe "i slit my wrists, because i have a hair in my soup" screamo.

dat laatste is vooral bands als silverstein en consoorten

Silverstein ftw :music:

anti-hero

Legacy Member
Messias. zei:
Ik ken ze wel hoor. Maar het was de bedoeling om in een korte lijst video's toch even wat misvattingen op te helderen.



hier e videotje van een van mijn favorieten, mss ken je die site

http://www.rockindie.com/videos.php
THE EXELAR - SUMMER'S WORST HORROR MOVIE !!!!!!!!!!!!


edit: fuck was vergeten te vermelden dak circle takes the square zot vindt;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan