badXtrip
Legacy Member
Alcoholic Punk zei:roeselare live hoe margi wast weer nie?
moffen naar buiten slepen die ko gesjot zijn in de pit, weer teveel bier voor velen (ben zelf eens nuchter gebleven gezien dak ma weinig slaap had, zou ni gezond zijn zuipen en vermoeidheid samen).
de zaterdag ni veel gezien (moest eerst nog werken) ma twas wel ok wa dak zag buiten outcast en morda, outcast benk ni aan en morda trok op gene zak.
de zondag was zwaar feestje, de pornobananas, eerste show en er meteen recht op, zwaar ambi en rock 'n roll meer moet ik ni hebben.
I against I, one fine cast, severance en de scums waren ook in orde, full force overdose stukken beter dan vorige keer dat ik ze zag, geschifte gitarist.
Ik ben er de zondag niet geraakt
de zaterdag eigenlijk vrijwel niets gezien dat op iets trok... outcast, fuck, een goed geluid zou hen echt wel goed doen (wat over alle bands kon gezegd worden) enkel fraai verrast van Settle The Score, al bij al nog een coole band, en voor 1 keer dat het geluid goed zat



My hero
ad:



