Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fOOliO zei:mayhem, waar gij toevallig op een fuifke in mol gisteren? (buzzer beat)

)Nee, ik was naar As.fOOliO zei:mayhem, waar gij toevallig op een fuifke in mol gisteren? (buzzer beat)
Zo lang het goei weer is en een goeie (en langere als vorig jaar) afterparty is het voor mij al lang goed!Featherfoot zei:Vrijdag trouwens vergadering gehad van Mini - Rock. Ondertussen spelen Campus, Sparkle Of Hope en The Sedan Vault al.
Voor de rest nog nie veel beslist, maar we zullen wel zien iig ist nu al vrij goe.
Mayh3M zei:Zo lang het goei weer is en een goeie (en langere als vorig jaar) afterparty is het voor mij al lang goed!
Ondertussen speelt Millionaire blijkbaar ook. (wrs onder voorbehoud, maar soit)Zotte boel, zot zaaltjeMayh3M zei:Gekke toestanden bij Justice
http://www.mposzumski.f2s.com/justice/
Mayh3M zei:Maroon - When worlds collide
Blijven trouw aan hun sound van de vorige CD, prima album. Alleen vind ik de instrumentale nummers net als op de vorige CD maar niks.
Mayh3M zei:Nieuwe albums:
Ignite - Our darkest days
Super! Ignite blijft het doen.
Anti-flag zei:paar nummerkes gehoord van de nieuwe van raised fist , en klinkt toch ook zeker ni slecht...
kvond dedication wel iets harder klinken op 't eerste zicht.. zeker Get this right! en That's why 
LoRdOfMaDnEs zei:Graspop...![]()
)