Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sevencrowns

Legacy Member
mayhem, waar gij toevallig op een fuifke in mol gisteren? (buzzer beat)

Featherfoot

Legacy Member
fOOliO zei:
mayhem, waar gij toevallig op een fuifke in mol gisteren? (buzzer beat)

Hoe was da trouwens? was de koen ook aanwezig?

Vrijdag trouwens vergadering gehad van Mini - Rock. Ondertussen spelen Campus, Sparkle Of Hope en The Sedan Vault al.

Voor de rest nog nie veel beslist, maar we zullen wel zien iig ist nu al vrij goe.

Edit: fOOliO, breng trouwens morgen keer u cd's van Rise and Fall mee?

Mayh3M

Legacy Member
fOOliO zei:
mayhem, waar gij toevallig op een fuifke in mol gisteren? (buzzer beat)
Nee, ik was naar As.
Think it through, Break and enter, True colors en de eerste show van No turning back met hun nieuwe line-up!
Coole show was me dat.

Mayh3M

Legacy Member
Featherfoot zei:
Vrijdag trouwens vergadering gehad van Mini - Rock. Ondertussen spelen Campus, Sparkle Of Hope en The Sedan Vault al.

Voor de rest nog nie veel beslist, maar we zullen wel zien iig ist nu al vrij goe.
Zo lang het goei weer is en een goeie (en langere als vorig jaar) afterparty is het voor mij al lang goed!

Featherfoot

Legacy Member
Mayh3M zei:
Zo lang het goei weer is en een goeie (en langere als vorig jaar) afterparty is het voor mij al lang goed!

ja, vorig jaar met die regenbui vlak voor Triggerfinger, was me wel even een tegenvaller. Dit jaar zal ik u is komen zoeken, weet me dan te zeggen waar ik op moet letten ;) Ondertussen speelt Millionaire blijkbaar ook. (wrs onder voorbehoud, maar soit)

Gaat er iemand volgende week zondag naar Tessenderlo voor die show in de Box? Aangezien Across 5 Aprils afgezegd heeft speelt Autumn Delay nu en is Sparkle Of Hope de headliner van die avond.

badXtrip

Legacy Member
Alhoewel die laatste justice 7"/single mij niet echt kan bekoren blijft justice wel cool!

Mayh3M

Legacy Member
Nieuwe albums:
Ignite - Our darkest days
Super! Ignite blijft het doen.

First blood - Killafornia
Niet slecht, doet me bijwijlen aan Throwdown denken. Klinkt wel niet zo goed als hun s/t. Wil ze wel eens live bezig zien.

Path of resistance - Can't stop the truth
Niet zo goed als de vorige CD, maar fans lusten dit wel denk ik.

The streets - The hardest way to make an easy living
Goed genoeg, maar het komt nog niet in de buurt van "Original pirate material"

Maroon - When worlds collide
Blijven trouw aan hun sound van de vorige CD, prima album. Alleen vind ik de instrumentale nummers net als op de vorige CD maar niks.

jodeco

Legacy Member
Mayh3M zei:
Maroon - When worlds collide
Blijven trouw aan hun sound van de vorige CD, prima album. Alleen vind ik de instrumentale nummers net als op de vorige CD maar niks.

compleet mee eens, staat wa teveel "vulling" op... voor de rest wel lekker.

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Nieuwe albums:
Ignite - Our darkest days
Super! Ignite blijft het doen.

Meirde, het album van het jaar voor mij, ook al komt er nog een heel eind... ik vind hem zelf beter dan "a place called home"

Anti-flag

Legacy Member
paar nummerkes gehoord van de nieuwe van raised fist , en klinkt toch ook zeker ni slecht...

EazY

Legacy Member
Anti-flag zei:
paar nummerkes gehoord van de nieuwe van raised fist , en klinkt toch ook zeker ni slecht...

idd :) kvond dedication wel iets harder klinken op 't eerste zicht.. zeker Get this right! en That's why


hopelijk spelen ze die op groez, wordt losgaan :)

badXtrip

Legacy Member
De nieuwen van Raised Fist is idd wel cool, maar de nieuwe ignite vind ik persoonlijk beter... de stem doet mij bij de meeste nummers nog altijd kiekevel geven, hopelijk kan'k dit jaar naar dour!

badXtrip

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:

Ze spelen naar mijn weten ook op dour (ik ben het eigenlijk vrij zeker, staat zelf op de site van dour ;))
graspop staat mij niet echt aan, dour staan een paar coole namen en voor het geld moet je het niet laten (ik dacht 70€ voor 4 dagen... )

sevencrowns

Legacy Member
ik heb me wel geamuseerd op groezrock.
OJAHPCP: voor mij het beste van de dag, te zotte muziek
Bold: sùper cool, jammer dat ik de teksten niet kende voor mee te zingen
The Banner: nog wel cava met momenten, niks speciaal
Himsa: veel te metal naar mijn zin, een half liedje gezien denk ik
Raised Fist: zeer aangenaam verrast, vroeger wat mp3's van gehad, nu ze voor de eerste keer live gezien, zot snel, zotte sfeer (een beke té zot me dunkt ma bon)
Comeback Kid: super cool, zoals verwacht
Born From Pain: damn, een van de coolste bands van de dag. zware muziek, zware mosh. stràk
Path Of Resistance: veel minder volk als bij de ander bands, veel aangenamer om te bewegen. supercool! alleen de 3 zangers waren een beetje te veel van het goede me dunkt

kortom: 't was aangenaam, alhoewel ik er over't algemeen wel meer van had verwacht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan