Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jodeco

Legacy Member
om dees topic wa terug te brengen...

morgen:

IRATE (23u20 – END)
www.myspace.com/irate1134
KNUCKLEDUST (22u10 – 23u00)
www.myspace.com/knuckledustlbu
AMEN RA (21u05 – 21u50)
www.myspace.com/amenra
NINEBAR (20u00 – 20u45)
www.myspace.com/ninebar
RETALIATE (19u00 – 19u40)
www.myspace.com/retaliate
DIECAST UNIT (18u10 – 18u40)
www.myspace.com/diecastunit
COLLAPSED (17u20 – 17u50)
www.myspace.com/collapsedhc
PUSHED TOO FAR (16u35 – 17u00)
www.myspace.com/pushedtoofar
CONVOI (15u50 – 16u15)
www.myspace.com/convoi
BREAK AND ENTER (15u05 – 15u30)
www.myspace.com/breakandenterhc
SAVIOUR (14u25 – 14u45)
www.myspace.com/saviour

@ JOC TIELT
Generaal Maczekplein 7
8700 Tielt

exploder

Legacy Member
morgen:

SHREDDER en out of cum en NEWGATE potential
en nog ne trashband en paar duitse screamobands in oostende!


en in brugge:
vijverpop met newgate potential, crossfire, LIAR, chimaera, en nog paar rock en andere bands


oostende wordt het dus SHRRRRRRRRRRRRRRRREDDER

exploder

Legacy Member
daze ma rap nieuwe plaat/cd uitbrengen!
(check ke pm op falloutforum reavX)

Darkman X1

Legacy Member
jodeco zei:
om dees topic wa terug te brengen...

morgen:

IRATE (23u20 – END)
www.myspace.com/irate1134
KNUCKLEDUST (22u10 – 23u00)
www.myspace.com/knuckledustlbu
AMEN RA (21u05 – 21u50)
www.myspace.com/amenra
NINEBAR (20u00 – 20u45)
www.myspace.com/ninebar
RETALIATE (19u00 – 19u40)
www.myspace.com/retaliate
DIECAST UNIT (18u10 – 18u40)
www.myspace.com/diecastunit
COLLAPSED (17u20 – 17u50)
www.myspace.com/collapsedhc
PUSHED TOO FAR (16u35 – 17u00)
www.myspace.com/pushedtoofar
CONVOI (15u50 – 16u15)
www.myspace.com/convoi
BREAK AND ENTER (15u05 – 15u30)
www.myspace.com/breakandenterhc
SAVIOUR (14u25 – 14u45)
www.myspace.com/saviour

@ JOC TIELT
Generaal Maczekplein 7
8700 Tielt

gonna be hard as hell!

B[ueMuSe

Legacy Member
iemand hier die naar deze show gaat?

--> http://www.jimandeddy.com/messages/glassandashes.gif

Cornflames gaat pauzeren voor ongekende tijd en is dus voorlopig hun laatste show in west vlaanderen! glass and ashes en beautiful leopard zijn dan weer 2 schitterende buitenlandse bands, onterecht niet algemeen gekend in de belgische hc-scene.

deyoeri

Legacy Member
Merci. :) Ben op zoek ook naar .Calibre feitelijk, mr kheb da nog nergens gevonden in ne winkel tot nu toe. :)

exploder

Legacy Member
.Calibre bestaat niet meer
Via site van Free record shop kan je ze nog online kopen


En ik weet 1 ding: wat ben ik blij dat ik na oostende-show nog na vijverpop ben gereden om Liar te checken, nog 4 euro ingang moeten betalen, en dat voor 1 groep maar.
MAAR wat een band

fuck! LIAR, heersers!

deyoeri

Legacy Member
exploder zei:
.Calibre bestaat niet meer
Via site van Free record shop kan je ze nog online kopen

Dat ze niet meer bestonden wist ik al. Maar ik zal de site van FRS eens checken, merci.

syndrom

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
maar amai, hoe vet was kill kim novak niet!

Fuck ik heb men buddy gert-jan in de steek moeten laten weges inmense pijn in de maag.

Aja en woensdag kom ik normaal wel af

exploder

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
maar amai, hoe vet was kill kim novak niet!
Niet gezien

en band dervoor ook nie

soit


reavX: heb je dan eigenlijk an die ene kerel laxeermiddel gegeven?

Rubmifer

Legacy Member
Heeft er iemand eigenlijk al de nieuwe AF? heb hem gisteren gehaald (samen met de Death Of A nation DVD :applause: ). Ze zijn bij hun sound van The Terror State gebleven, en da vink wel positief. Ook veel toegankelijker dan hun vorige cd's. De boodschappen zijn duielijk en komen goed over. Teksten zijn ook goe, veel 'whoa whoas' wel, maar da maakt nie uit :) trompet stukje in 'hymn for the dead' vindek ook geslaagd :)
One trillion dollars vondek eerst zwak, maar da nummer groeit op u, en vindek een van de beste op de cd.

Beste nummers: moeilijke keuze, eigenlijk allemaal goe
mss wat zwakker: War Sucks, Let's Party!

9/10 voor mij

mudvAyne

Legacy Member
jodeco zei:
om dees topic wa terug te brengen...

morgen:

IRATE (23u20 – END)
www.myspace.com/irate1134
KNUCKLEDUST (22u10 – 23u00)
www.myspace.com/knuckledustlbu
AMEN RA (21u05 – 21u50)
www.myspace.com/amenra
NINEBAR (20u00 – 20u45)
www.myspace.com/ninebar
RETALIATE (19u00 – 19u40)
www.myspace.com/retaliate
DIECAST UNIT (18u10 – 18u40)
www.myspace.com/diecastunit
COLLAPSED (17u20 – 17u50)
www.myspace.com/collapsedhc
PUSHED TOO FAR (16u35 – 17u00)
www.myspace.com/pushedtoofar
CONVOI (15u50 – 16u15)
www.myspace.com/convoi
BREAK AND ENTER (15u05 – 15u30)
www.myspace.com/breakandenterhc
SAVIOUR (14u25 – 14u45)
www.myspace.com/saviour

@ JOC TIELT
Generaal Maczekplein 7
8700 Tielt

Damn :( had er ook wel naar toe willen gaan gvd he :( kut :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan