Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flameboy zei:DMD vanavond, totally siked!
Kheb die gistere gezien op een punkfeesje in merksem. Kheb er is een babbelke me gedaan. Best wel ne grappige kerel. En die zijne maat zone klein is ook wel lache.Jellepunk zei:Gij citeert heel goed
kdenk dak nen foto heb, kheb em wel nog maar ene keer gezien, maar dit is hem zeker? :
http://users.skynet.be/fa326122/LS/images/rcolpic2.jpg
flameboy zei:DMD vanavond, totally siked!
En nu allen daarheen! Want na 8u zal er 9 op 10 geen plaats meer zijn 
flameboy zei:die my demon was echt zot, allé voor mij toch, tzou ni beter kunnen geweest zijn, allé ja als ze zouden gezegd hebben dat ze ni stoppen dan zout nog beter geweest zijn
en der was er ene gans de show aant filme, kent iemand diene, wil da videoke anders ook wel hebbe![]()
messiah´ zei:Ik lag met koorts in mijne zetel met 's maandags examen. Ik ben dan maar nie gegaan.![]()
666-Damarus-666 zei:Ik lig nu met griep en ergens een geraakte zenuw in mijnen elleboog in mijn bedje door de show van DMD.
Niet zo verstandig om 15min buiten te zitten me 0° terwijl ge zwemt in het zweet![]()
Maar het was het allemaal meer dan waard!
flameboy zei:idd, ben toen ook gaan buitezitte, ben nu aant weer in mijn verkoudheid van vorige week hervalle
en ik wou zo hard nog nen t-shirt kope van dmd, hadde ze die dan zeker ni
666-Damarus-666 zei:Yup de laatste heeft Serge nog uitgedeeld aan paar maten van mij. Voor mij natuurlijk geen bijgehouden de sloebers.

Ze zullen dus wel terug vanaf 0 herbeginnen maar ze zijn nog niet helemaal weg 

sir oinksalot zei:hoe zit dat nu eigenlijk met deadstop? waren die niet gestopt???? gezien ze dit weekend hier in hoogstraten spelen...
Ej wanneer is de laatste trein terug op 1 april naar brugge (voor je show)reavX zei:werken nog hun geplande shows af