Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
flameboy zei:
DMD vanavond, totally siked!

We hebben de zanginstallatie voor vanavond al geleverd :p En nu allen daarheen! Want na 8u zal er 9 op 10 geen plaats meer zijn :D

Rubmifer

Legacy Member
juist The Loved One's hun cd Keep You're Heart beluisterd. EEn van de betere cd's dak de laatste tijd al goord eb :niceone:

Gevolgd door Paradise van Paint It Black -> magistraal gewoon

Bart Religion

Legacy Member
de nieuwe Sick Of It All plaat is redelijk cool, beter dan Life on the ropes, maar ze hebben toch wel al veel beter gedaan.

flameboy

Legacy Member
die my demon was echt zot, allé voor mij toch, tzou ni beter kunnen geweest zijn, allé ja als ze zouden gezegd hebben dat ze ni stoppen dan zout nog beter geweest zijn

en der was er ene gans de show aant filme, kent iemand diene, wil da videoke anders ook wel hebbe :p

xDama

Legacy Member
flameboy zei:
die my demon was echt zot, allé voor mij toch, tzou ni beter kunnen geweest zijn, allé ja als ze zouden gezegd hebben dat ze ni stoppen dan zout nog beter geweest zijn

en der was er ene gans de show aant filme, kent iemand diene, wil da videoke anders ook wel hebbe :p

Steve van A Switch Below heeft volledig de show liggen filmen. Evt. aan yoeri in de poolbar vragen of ge kopie fzo kunt krijgen.

Show was ongeloofelijk. Ik denk dé beste die ze al gegeven hebben ooit. Heb ze wel nog maar 3-tal keer gezien maar ik vond dit toch.

messiah´

Legacy Member
Ik lag met koorts in mijne zetel met 's maandags examen. Ik ben dan maar nie gegaan. :)

xDama

Legacy Member
messiah´ zei:
Ik lag met koorts in mijne zetel met 's maandags examen. Ik ben dan maar nie gegaan. :)

Ik lig nu met griep en ergens een geraakte zenuw in mijnen elleboog in mijn bedje door de show van DMD.
Niet zo verstandig om 15min buiten te zitten me 0° terwijl ge zwemt in het zweet :p

Maar het was het allemaal meer dan waard!

flameboy

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik lig nu met griep en ergens een geraakte zenuw in mijnen elleboog in mijn bedje door de show van DMD.
Niet zo verstandig om 15min buiten te zitten me 0° terwijl ge zwemt in het zweet :p

Maar het was het allemaal meer dan waard!

idd, ben toen ook gaan buitezitte, ben nu aant weer in mijn verkoudheid van vorige week hervalle
en ik wou zo hard nog nen t-shirt kope van dmd, hadde ze die dan zeker ni

xDama

Legacy Member
flameboy zei:
idd, ben toen ook gaan buitezitte, ben nu aant weer in mijn verkoudheid van vorige week hervalle
en ik wou zo hard nog nen t-shirt kope van dmd, hadde ze die dan zeker ni

Yup de laatste heeft Serge nog uitgedeeld aan paar maten van mij. Voor mij natuurlijk geen bijgehouden de sloebers.

flameboy

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Yup de laatste heeft Serge nog uitgedeeld aan paar maten van mij. Voor mij natuurlijk geen bijgehouden de sloebers.

uw maten zijn lucky bastards, zeg het ze maar! :p

en kwil zo hard aan enen geraken met diene gouden revolver derop

xDama

Legacy Member
Kdenk da het ni zo makkelijk nog zal zijn om die te vinden.

Ivm. met Die My Demon heb ik wel nog leuk nieuws.

Zoals de meesten wel zullen weten zijn ze gestopt omdat Dennis en Ali (drum en gitaar) er een beetje genoeg van hadden. Serge en Christophe willen wel nog verder doen maar Dennis en Ali hebben liever niet dat ze verder gaan onder de naam Die... My Demon dus heeft Serge besloten om een nieuwe groep die kort maar krachtig "DMD" zal heten, op te richten.

Mijn bron? Serge himself in The Poolbar dik 2 weken terug :) Ze zullen dus wel terug vanaf 0 herbeginnen maar ze zijn nog niet helemaal weg :)

@Flameboy: wat is uw naam feitelijk? Want mss ken ik u wel :p

sir oinksalot

Legacy Member
hoe zit dat nu eigenlijk met deadstop? waren die niet gestopt???? gezien ze dit weekend hier in hoogstraten spelen...

flameboy

Legacy Member
Nico B. en tzou ferm toeval zijn da ge mij kent, ik ken ni echt veel mense (persoonlijk) da hc goe vinne :/

syndrom

Legacy Member
sir oinksalot zei:
hoe zit dat nu eigenlijk met deadstop? waren die niet gestopt???? gezien ze dit weekend hier in hoogstraten spelen...

werken nog hun geplande shows af

xDama

Legacy Member
Misschien een loze vraag maar iemand een idee in welke gitaarstemming Amen Ra speelt? Ik raak er maar niet wijs uit :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan