Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fix0r zei:4/02 (deze zaterdag)
@ Den Drempel (Antwerpen)
Prijs:€7 Doors: 15H
5M3 (NL Deathmetal)
Cooperate (Metalcore)
Upperhand (Metalcore)
K4B (Deathgrind)
Caldera (Metalcore)
Moker (Metalcore/Death)
denk dat alleen maar add is hoordr.salt zei:nog kaarten ?
Daar had je geen kaarten voor nodig hoor.dr.salt zei:nog kaarten ?
Aanwezig!Fix0r zei:http://www.wollewei.be/afbeeldingen/affiche_HATA_06_2.JPG
In turnhout voor de mensen die niet weten waar de wollewei is.
Spijtig genoeg niet nee.fOOliO zei:an albatross zou ik super graag heen gaan, maar again, is op donderdag en vervoer vinden..
nu, ntb komt niet meer naar hardcore at the attic ofwat?
Jawel, lees eens goedfOOliO zei:an albatross zou ik super graag heen gaan, maar again, is op donderdag en vervoer vinden..
nu, ntb komt niet meer naar hardcore at the attic ofwat?
.Ze staan niet op de affiche en mayhem zij daar iets van dus dacht ik die komen dus ook... daarmee. Schiet me ni dood ébadXtrip zei:leest gij anders eerst eens goed![]()
![]()
.