Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mandarijn

Legacy Member
Scissor zei:
Voor het kleine aantal emo mensen die hier zitten,
The Appleseed Cast releaset 21 maart een nieuw album

Titel : Peregrine



Tracklisting for the new album:

tracklist:

1-Ceremony
2-Woodland hunter (part 1)
3-Here we are (family in the hall)
4-Silas knife
5-Mountain halo
6-Sunlit ascending
7-February
8-An orange and a blue
9-Song 3
10-Woodland hunter (part 2)
11-Peregrine
12-A fate delivered
13-The clock and the storm


en komen later naar europa, al staat't nog ni vast da belgie er tussenzit

is ondertussen uit net zoals

Mc lars-The graduated
ARTIST: MC Lars
TITLE: The Graduate
LABEL: Horris Records/Nettwerk
GENRE: Punk Rock

Track List
----------
1. Download This Song (ft Jaret Riddick of Bowling For Soup)
2. The Roommate From Hell (ft MC Chris)
3. 21 Concepts
4. Hot Topic Is Not Punk Rock (ft the matches)
5. Rapgirl
6. Generic Crunk Rap
7. Ahab
8. iGeneration
9. If I Had A Time Machine, The
World Would Be Fresh
10. Internet Relationships
11. Space Game
12. The Dialogue (ft ILL BILL of
Non-Phixion)
13. Six Degrees Of Kurt Cobain
14. Signing Emo

wat een plaat wat een plaat :applause:

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Straks:
Terror - Blacklisted
Donnybrook - Angel Crew - Core Of Anger

:love:

Reedsh

Legacy Member
mandarijn zei:
is ondertussen uit net zoals

Mc lars-The graduated
ARTIST: MC Lars
TITLE: The Graduate
LABEL: Horris Records/Nettwerk
GENRE: Punk Rock

Track List
----------
1. Download This Song (ft Jaret Riddick of Bowling For Soup)
2. The Roommate From Hell (ft MC Chris)
3. 21 Concepts
4. Hot Topic Is Not Punk Rock (ft the matches)
5. Rapgirl
6. Generic Crunk Rap
7. Ahab
8. iGeneration
9. If I Had A Time Machine, The
World Would Be Fresh
10. Internet Relationships
11. Space Game
12. The Dialogue (ft ILL BILL of
Non-Phixion)
13. Six Degrees Of Kurt Cobain
14. Signing Emo

wat een plaat wat een plaat :applause:

haha mc lars zalige kerel :')
en jeuj nieuwe appleseed cast :love:

Scissor

Legacy Member
"New record out March 21st on Militia Group!"

Appleseed Cast

alhoewel'k wel al moet toegeven hij ergens op't net te vinden is...mwhahaha
nice :niceone:

xDama

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Straks:
Terror - Blacklisted
Donnybrook - Angel Crew - Core Of Anger

:love:

Mijne laatsten trein is om 22:00 dus kan ek ni gaan :( Openbaar vervoer sucked toch wel zwaar...

mandarijn

Legacy Member
ey ja anti vlag en gcf waren vandaag ook...
ghehe khaal da toch ni (t'is minstens 2 uur treinen naar ginds dus :p)
ah well
enjoy voor diegene die wel gaan enzo ;)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Het was geweldig gisteren. :D

- Core of Anger: Sloeg wat tegen, ik kende ze enkel van een aantal mp3's van hun site en had er meer van verwacht. Ze stonden er zelf nogal lam bij en de sfeer zat er nog niet in, jammer.
- Angel Crew: Als hier niet zoveel problemen met het geluid waren geweest was dit een van de beste optredens van de avond geweest. Prachtige live performance.
- Donnybrook: Zeer goed! Ik vind ze zeer sterk live. Meer kan ik er niet over zeggen.
- Blacklisted: Vond ik terug wat minder, maar nog steeds goed.
- Terror: Prachtig. Die mannen zijn zo opgefokt en hyperkinetisch, en maar constant vragen achter stagedivers en circle pits.
"We're Terror from Los Angeles and we love circle pits!"

Mayh3M

Legacy Member
Harde show.

COA: was me niet echt bevallen
Angel crew: had het geluid idd niet mee, spelen ook teveel nieuwe nummers naar men goesting. Wel grappig toen de gitarist van Angel crew zen gitaar wou rondzwieren en het mislukte :)
Donnybrook: superband, kan niet wachten tot ze terug in Europa zijn.
Blacklisted: ca va, had slechter verwacht. Coole zanger ook!
Terror: beenhard zoals verwacht. Alle goede nummers gespeeld, alleen vraag ik me af waarom Frank 3gun niet mee op tour is.

Wel kut dat er geen small stage was en dat er dan nog die doek was gespannen, HTL is sowieso al te klein voor grote HC-shows...

nick™

Legacy Member
Ik vond het over 't algemeen vet. Nadien CD van donnybrook in de auto opget. Lekkerrrr vet
Kheb COA ni gezien wegens te laat te zijn aangekomen.

flameboy

Legacy Member
terror en donnybrook waren echt zot, zeker terror zo 2 pits in de zaal opt einde enzo, coa vonk echt nix aan, de andere waren goe maar ni zo goe

Jellepunk

Legacy Member
ik was er niet, maar ik vraag me af waarom CoA nie in de smaak is gevallen, slecht optreden of de muziek zelf?

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik vond dat de sfeer er gewoon niet in zat. De groep stond er zelf ook precies met tegenzin, waarom dat zou ik niet weten.

Rubmifer

Legacy Member
iemand na AF geweest trouwens? schijnt dat good clean fun op niet veel trok

Fix0r

Legacy Member
-COA voor eerste keer gezien, ik vond ze wel goed meevallen
-Angel Crew vette prestatie, op een bepaald moment redelijk grote pit, spijtig van het geluid alleen
-Donnybrook aangenaam verrasst
-Blacklisted vond ik een beetje minder maar toch viel het in de smaak
-Terror :"The stage is yours!" Het zegt genoeg :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan