Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
sir oinksalot zei:
kan iemand me nog wat bands zeggen in de stijl van comeback kid?

Ik zal maar in het "melodieuze" blijven?
Faded Grey, Verse, Champion, Bane, Go It Alone, Time Flies, With Honor, Betrayed, Black Friday '29, Miles Away, Stay Gold

Mayh3M

Legacy Member
Pointing finger, klinkt ook niet slecht.
http://www.myspace.com/pointingfinger

Zijn nog op zoek naar show in België
This April we ll tour once again and we are looking forward to play 1 show in Belgium and i m looking for someone who can work out a show in Antwerp or Gent .

Date : 15 April - Saturday !!!!


Well , for those who don t know us ... the band started in 1999 , it s tipical sxe youth crew style , 88 - 97 style and sounds like In My Eyes and Better Than a Thousand .

Till now we had this releases :

1999/2000 - demo
2001 - demo
2001/2002 - 7" by Monument Recs from Sweden .
2002 - 7 " by Still Holding On Recs from Belgium and CD with Still Believe Recs from Germany
2002/2003 - We recorded a 7" on Bunt Studios in Holland for Commitment Recs from Holland and a split 7" with Pollution for Sell Our Souls Recs from Barcelona , Spain .
2004 - Discograhy CD ( compilation of the 4 7"s ) by various labels arround the World : GoodWill Recs from Italy and Still Holding On Recs from Belgium in Europe , Varsity recs from Argentina and Third x Party Recs from USA .

Now we recorded this new songs at a good studio and then mastered with Alan Douches at West West Side Studios in Usa .

www.myspace.com/pointingfinger

The LP ll be out in the beggining of 2006 , so that s why we are thinking to tour Europe again in April 2006 .


Till now we made 4 European Tours and 2 France / Spain / Portugal tours:

In 2002 we did 20 dates and played at Ieper Fest 2002
In 2003 we did 45 days and played 40 shows !!! including Fluff Fest 2003 and Ieper Fest 2003 again!!!
In the X mas of 2004 we did Spain / Portugal / France for 1 week and a half
In 2004 we did 2 weeks tour in March / April in Central Europe + Eastern Europe
In 2004 we also did arround X mas time another tour in Spain / France and Portugal for a week and a half . And ...
In 2005 we did a Central Europe + Scandinavian tour for 2 weeks in March / April .

For more infos check out :
(Listen the new songs at myspace)

www.myspace.com/pointingfinger
www.pointingfinger.pt.vu
www.thirdxparty.com

If there s someone interested in work out a cool show please get back to me :

[email protected]

Thanks a lot for your attention
Peace

xrafaelx PF

sir oinksalot

Legacy Member
ff iets vrij offtopic, maar weet iemand de site van die bekende tattoo shop (kan niet op de naam komen) waar veel hardcore kids hun tattoo's laten zetten
gespecialiseerd in japanse tattoo's

Mayh3M

Legacy Member
sir oinksalot zei:
ff iets vrij offtopic, maar weet iemand de site van die bekende tattoo shop (kan niet op de naam komen) waar veel hardcore kids hun tattoo's laten zetten
gespecialiseerd in japanse tattoo's
Harai tattoo?

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Judge, wat een band!

die discography cd ligt hier meer op dan eender welke cd dan ook... Mocht er 1 band een reunie show kunnen spelen, en ik zou mogen kiezen, was het zeker judge...

& pointing finger is inderdaad wel cool

Reedsh

Legacy Member
rubmifer zei:
Onder welke categorie zoudet dan zetten? :p
Hun eerste plaat was inderdaad niet al te schitterend (:unsure: ) maar deze vindek toch vrij goed, heb al veel betere cd's gehoord, ma toch vindek em vrij geslaagd, kan natuurlijk persoonlijke smaak zijn, zolang ge mij ma gene emo-fag noemt ;)

poprock?

Rubmifer

Legacy Member
Kan iemand mij zeggen hoever de zaal Ravelingen ligt vant Station van Heist?

*edit* nevermind, heb adres station Knokke gevonden

badXtrip

Legacy Member
rubmifer zei:
Kan iemand mij zeggen hoever de zaal Ravelingen ligt vant Station van Heist?

*edit* nevermind, heb adres station Knokke gevonden

een paar minuutjes wandelen, hoogstens

Anti-flag

Legacy Member
Gelezen op sites van anti-flag en casualties : In mei zouden anti-flag , the unseen en casualties samen naar europa komen. Kweetni of het veel mensen hier intresseert , maar kzou het echt cool vinden :D

Fix0r

Legacy Member
Anti-flag zei:
Gelezen op sites van anti-flag en casualties : In mei zouden anti-flag , the unseen en casualties samen naar europa komen. Kweetni of het veel mensen hier intresseert , maar kzou het echt cool vinden :D
Hmmm Anti-Flag vind ik best wel goed. Het idd cool zijn als ze naar hier komen.

No Fun At All

Legacy Member
Anti-flag zei:
Gelezen op sites van anti-flag en casualties : In mei zouden anti-flag , the unseen en casualties samen naar europa komen. Kweetni of het veel mensen hier intresseert , maar kzou het echt cool vinden :D

omg unseen zijn echt slecht :p en anti-flag vind ik persoonlijk sins de laatste cd tamelijk zwak worden :(

Jellepunk

Legacy Member
Anti-flag zei:
Gelezen op sites van anti-flag en casualties : In mei zouden anti-flag , the unseen en casualties samen naar europa komen. Kweetni of het veel mensen hier intresseert , maar kzou het echt cool vinden :D

the casualties zou ik zeker gaan zien, kheb ze gemist op goorrock en dat vonnek zeer jammer, ook anti flag want ik kan nu niet gaan want het zijn examens...
kheb unseen in ab gezien met flogging molly en vond ze niet zo goed, maar misschien moet ik ze voor een 2de keer zien ;)

Als ik kan ben ik er zeker!!!!

Bart Religion

Legacy Member
No Fun At All zei:
ik kan het niet laten , waarom ? ( ik ken de groep niet )

Omdat Mike Judge (de zanger) al vaak gezegd heeft dat hij het niet wilde doen omdat hij achter veel dingen niet meer staat waar Judge wel voor stond. Verder was Judge zo'n zalige band dat een reunie alleen maar afbreuk zo doen aan de 'legende'
Judge eind jaar tachtig ergens in NY, daar had ik best wel willen bijzijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan