Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
Just na Amen Ra was't R&F, kheb de radio toen uitgezet... rise&fall, de meest overgewaardeerde band in heel belgie imo... nuja, smaken verschillen :p

en hier ligt weer al de hele dag de break and enter demotape op... COOLE DINGES!


kom kom overgewaardeerd is veel gezegd, rise and fall is best goed in wat ze doen.

badXtrip

Legacy Member
ik vind rise & fall gewoon een kakband, can't deal it :) the deal was dan ook wel 10000x superder (ofzoiet)

DelHi

Legacy Member
badXtrip zei:
Just na Amen Ra was't R&F, kheb de radio toen uitgezet... rise&fall, de meest overgewaardeerde band in heel belgie imo... nuja, smaken verschillen :p

en hier ligt weer al de hele dag de break and enter demotape op... COOLE DINGES!

www.braak-en-etter.tk

damn ze bestaat niet meer... jullie hebben iets gemist, haha!

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
ik vind rise & fall gewoon een kakband, can't deal it :) the deal was dan ook wel 10000x superder (ofzoiet)


mja je moet dan ook the deal niet vergelijken met rise and fall, dan kan je evengoed the setup vergelijken met cirlce of thumbs down.

DelHi

Legacy Member
reavX zei:
mja je moet dan ook the deal niet vergelijken met rise and fall, dan kan je evengoed the setup vergelijken met cirlce of thumbs down.

robin van ieperfest? toen met gunter en els?

syndrom

Legacy Member
ok hoe geraak ik benst in de lintfabriek als ik met de trein kom vanuit brugge

gogopowerranger

Legacy Member
langs de spoorweg é ..


en voor de rest kijk je op een plannetje:
kaart.gif

badXtrip

Legacy Member
Fuck, hoe klote is't niet dat The Legacy niet meekomt zondag... de enige band waarvoor ik ging & al ettelijke maanden curieus naar was... en dan dit...

Alcoholic Punk

Legacy Member
goe nummerke, curieus naar zondag.

maandag ni werken hoi hoi dus kan gaan.

badXtrip

Legacy Member
gogopowerranger zei:
getver thelegacy zit alweer in de uk ..

janetten!


ik vind het eigenlijk wel vrij lame moesten ze weer in de UK zitten, in een paar uur staan ze hier, moeten ze daarom die shows cancellen? kbedoel... :unsure:

sevencrowns

Legacy Member
DelHi zei:
bedoelde diene norrie die is afgeslagen geworden door nen dude met een terror shirt?

ja kweet nie juist wa er gebeurd is me norrie; ken die ook nie persoonlijk en zo ma kheb vernomen da die aan de kant van de pit stond en gewoon slag tegen zijn oogkas had gekregen..

en rise and fall is cool!
en comeback kid nadert!

Alcoholic Punk

Legacy Member
godver te vroeg gejuicht, omdat ze al de vaste arbeiders congé geven op maandag mag ik als interimke gaan trippelen maandag :(

syndrom

Legacy Member
juist terug van break the silence - liar - ezekiel 28

liar was cool, hans is hardcore!
ezekiel 28, zotte band!
break the silence - coole show en blij dak ze in een klein zaaltje heb gezien.


Dinsdag komt dichter en dichter, ik kom terplekke zot

DelHi

Legacy Member
the Legacy zaterdag in't lint! met justice, state of mind, mumbo jumbo

Wanneer komt de nieuwe R&F plaat nu eig. uit?

syndrom

Legacy Member
DelHi zei:
the Legacy zaterdag in't lint! met justice, state of mind, mumbo jumbo

Wanneer komt de nieuwe R&F plaat nu eig. uit?

the legacy heeft al hun shows gecanceld.

Rise and fall released op 24 november in de frontline.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan