wallievis
Legacy Member
Alcoholic Punk zei:mensen betaal toch gewoon, het is geen festivalcamping waar ge tussen de vuiligheid slaapt é.
Die camping is echt goed onderhouden en heeft deftige wc's + douches.
Moest iedereen daar opeens beginnen gaan zonder betalen vrees ik ervoor dat ze daar opeens zullen zeggen van geen ieperfestgangers meer op onze camping, we hebben er meer werk aan dan dat we verdienen. En waar gade dan uw tentje zetten?
ongeveer dezelfde plaats waar ik em vorig jaar gezet eb ^^

)