Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wallievis

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
mensen betaal toch gewoon, het is geen festivalcamping waar ge tussen de vuiligheid slaapt é.
Die camping is echt goed onderhouden en heeft deftige wc's + douches.

Moest iedereen daar opeens beginnen gaan zonder betalen vrees ik ervoor dat ze daar opeens zullen zeggen van geen ieperfestgangers meer op onze camping, we hebben er meer werk aan dan dat we verdienen. En waar gade dan uw tentje zetten?

ongeveer dezelfde plaats waar ik em vorig jaar gezet eb ^^

Alcoholic Punk

Legacy Member
exploder zei:
Ja ma kga wel betalen we, en oe zit da vo die douches? :D

voor de douches moet ge ook bij de mensen van de camping zijn en moet je een waarborg betalen die je dan achteraf terugkrijgt uiteraard.

weet er ook het fijne niet van, lig niet op de camping. Rij iedere nacht wel 12km terug naar huis met de fiets :)

exploder

Legacy Member
25 euro dachtek dak gelezen had?

en tis me ne "badge" ofzo ?

kan je dan bv me 2 die kost splitten of sta da op naam ofzo wnt anders is 25 euro teveel (aleeja das zo stom daje dan nog ke extra 25 euro moe meedoen :p)

badXtrip

Legacy Member
Nee, diene waarborg moej nie betalen, ik heb die vorig jaar ook niet moeten betalen, en dat ben ik zeker dat dat niet moest :)

B[ueMuSe

Legacy Member
nieuwe fata en silverstein zijn grote teleurstellingen.

Gisteren de cd van Circa Survive gekocht... samen met Mae de beste emo cd van het moment.

Anti-flag

Legacy Member
from auntumn to ashes denk ek:)


Het nadeel van da 1 podium op ieperfest is da sommige bands echt wel extreem korte sets spelen vind ek (justice mag bv maar 20 min spelen)

syndrom

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
nieuwe fata en silverstein zijn grote teleurstellingen.

Gisteren de cd van Circa Survive gekocht... samen met Mae de beste emo cd van het moment.

ik ga volledig akkoord man wat zijn die cd's zwak, die gasten pijzen precies van we hebben toch al fans genoeg dus gaan we niet meer proberen voor een defitge cd te maken

Mayh3M

Legacy Member
B[ueMuSe zei:
euhm, spelen die oldskool bands sowieso meestal niet maar 20 minuten?
Hangt er vanaf hoeveel albums die bands al hebben, meeste spelen toch wel half uur ten minste.

badXtrip

Legacy Member
20 minuten is meer dan lang genoeg, zeker voor justice :p
nee, ik vind dat dat al bij al meevalt qua uren & al...

messiah´

Legacy Member
Amuseert ulder. Ik ga niet wegens persoonlijke/financiële/gezondheisredenen, maar vooral wegens persoonlijke redenen. :) Weet mij te zeggen hoe strak The Death of Anna Karina & Amanda Woodward speelden, want verdomme ik vervloek mezelf nu al dat ik ze ga missen.

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
20 minuten is meer dan lang genoeg, zeker voor justice :p
nee, ik vind dat dat al bij al meevalt qua uren & al...
Nieuwe Justice klinkt niet slecht trouwens!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan